jerzy Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 cześć Szukam kontaktu do serwisu shimano w japonii !! Czy ktoś ma email, skype czy num. tel do tych panów. Prosze o pomoc! pozd JW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 admin Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Adres powinien byc na karcie gwarancyjnej. Poza tym serwis realizowany jest przez sklep. Wysylasz multik tam gdzie kupiles. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 abarth7 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem jak jest z SHIMANO,ale z kilkuletniego doświadczenia w handlu wiem,że sklep nigdy nie jest gwarantem,gwarantem jest producent,i bez problemu można wysłać towar z dowodem zakupu(faktura,paragon)bezpośrednio do serwisu,a nawet lepiej bo serwis ma na naprawe 2 tygodnie,a przez sklep 3.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 abarth7 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Mam numer do shimano w Japonii,może oni podadzą Tobie numer bezpośredni do serwisu: +81-72-223-3467 Znasz japoński? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jerzy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 dzięki, nawet jak tam jest adres serwisu to jest ukryty pod tymi smisznymi znaczkami. ale jest już mały opostep.dzieki abarth7, postaram sie =pomolestowac tych gosci telefonicznie.pozd JW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 abarth7 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Spoko.Mam nadzieje,że sie uda.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 admin Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem jak jest z SHIMANO,ale z kilkuletniego doświadczenia w handlu wiem,że sklep nigdy nie jest gwarantem,gwarantem jest producent,i bez problemu można wysłać towar z dowodem zakupu(faktura,paragon)bezpośrednio do serwisu,a nawet lepiej bo serwis ma na naprawe 2 tygodnie,a przez sklep 3.POZDRAWIAM To ZALEŻY. Są rzeczy, które należy dać bezpośrednio na serwis ale są i takie, które załatwia się pośrednio. Jeśli kołowrotek kupiono w renomowanym sklepie np. japantackle to z tego co się orinetuję można go wysłać do Jun'a. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jerzy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 zgadza się, ale Junn, jego ceny, standard jego usług to zupełnie inna bajka niz reelseler na e-bayu. Generalnie mój młynek za pośrednictwem japantackle.com pojedzie do serwisu shimano w Japoni. Drogo będzie, ale nie mam wyboru. pozd JW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 admin Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 zgadza się, ale Junn, jego ceny, standard jego usług to zupełnie inna bajka niz reelseler na e-bayu. Generalnie mój młynek za pośrednictwem japantackle.com pojedzie do serwisu shimano w Japoni. Drogo będzie, ale nie mam wyboru. pozd JW takie ryzyko sprowadzania na własną rękę. Podejmujemy je. W większości przypadków jest OK ale ... trafi się jeden taki, że trzeba wysłać. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 burzum666 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 A jeśli mozna zapytać to co młynkowi było ? Jaka usterka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jerzy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 A jeśli mozna zapytać to co młynkowi było ? Jaka usterka? glowna przekladnia napędzajaca szpule ulehgla zepsuciu..części mozna wymienić ale jedynie za pośrednictwem japońskiego serwisu.. pozd JW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 burzum666 Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Hmm...nie znam konstrukcji multika dokładnie, ale jesli byś miał nową część to sam byś był w stanie to złożyć do kupy? Jeśli tak to podaj numer części ze schamatu, zorientuję się ile ona kosztuje, może to być sporo taniej niż odsyłka do Japonii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jerzy Opublikowano 1 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Hmm...nie znam konstrukcji multika dokładnie, ale jesli byś miał nową część to sam byś był w stanie to złożyć do kupy? Jeśli tak to podaj numer części ze schamatu, zorientuję się ile ona kosztuje, może to być sporo taniej niż odsyłka do Japonii. Pozdrawiam cześćtak rozbieranie i s kładanie multika to nawet fajna zabawa. reszte wysyłam na priv.pozd JW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jerzy
cześć
Szukam kontaktu do serwisu shimano w japonii !!
Czy ktoś ma email, skype czy num. tel do tych panów.
Prosze o pomoc!
pozd JW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.