fando 1 Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Witam Zastanawiam się jaką wędkę kupić do łowienia troci z plaży.W grę wchodzą wędki st croix legend elite 2,75 do 21g i do 28g.Bardzo proszę o podpowiedz ponieważ nie mam doświadczenia w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ponoć uncjówka to potężna armataChcesz w PL trocie z plaży łowić tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fando 1 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Tak w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnerman Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 no, ozetka mocna wędka tylko broń Boże nie przeciążaj jej przy wyrzucie !!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnerman Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 do 25 g max możesz ostro miotać, powyżej może się posypać szczytówka. Ogólnie kij the best Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fando 1 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Czy coś się z nimi dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnerman Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Co się ma dziać ? nic się nie dzieje. Ale jak masz trochę pary w łapie to możesz go rozpieprzyć bo blan jest cienki jak dupa węża hej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...