kksm Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Cześć Zacznijmy od tego, że nie znam się kompletnie na budowaniu wędzisk. Zakupiłem niedawno w sumie niedrogi kijek, który niestety musiałem sprowadzić do siebie przez internet. Jego blank nie jest wcale lakierowany albo tylko jakoś tam delikatnie. Mam z nim następujący problem - widać na blanku lakier, który nie wiem czy rozlał się z omotki czy nie wiem jak to tam się stało i w od razu popękał. Sytuacja wygląda tak jak na foto. I tu mam w sumie jedno czy dwa pytanka, a nie chciałbym się bawić w odsyłanie i użeranie z wysyłkami: Czy może to wpłynąć na wartości użytkowe kijka czy może tylko jest to problem estetyczny? Czy można go po prostu spróbować jakoś powoli poodłamywać (ten lakier) z nielakierowanej części blanku czy będzie z tym problem, bo jak widać na jednej z fotek pęknięcie kończy się już na omotce? A może po prostu nic sobie z tego nie robić i łowić, bo po za estetyką w niczym to nie powinno przeszkadzać?Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrWhite7 Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Sporo tego lakieru , już sama jego ilość będzie przeszkadzać. Można oczywiście łowić tym kijem i "nie zauważać" kleksa, ale przyznam ci się że dla mnie byłoby to sporym wyzwaniem Ze zdjęcia widać że lakier jest popękany, więc prędzej czy później z opcją na prędzej przelotka odleci. Podgrzej lakier ,odetnij przelotkę po stronie stopki , wyczyść nożem do tapet resztę lakieru , podszlifuj papierem wodnym 2000 a potem pastą , wytrzyj alkoholem ,zaomotkuj i polakieruj i sądzę że będzie nie do poznania że była przewinięta omotka . Opiów na forum jak to wykonać jest bez liku więc nie jest to problemem a jak sam nie dasz rady to poproś kogoś kto już coś takiego już wykonywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...