Skocz do zawartości

nc+


tpe

Rekomendowane odpowiedzi

Do cyfraków mieli wysyłać po 2 kwietnia. Taką informację wrzucił jeden z forumowiczów na forum ncplus. Wstawił on zdjęcie z sortowni palety z makulaturą NC+. Na wierzchu była kartka informująca po jakiej dacie wysyłać.

 

Moi teście mają cyfrę i spama w kopercie jeszcze nie otrzymali. Pewnie będę o tym wiedział, bo im mówiłem o miłej niespodziance z encepence.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wniosek, że abonenci Cyfry+ mają czas na wypowiedzenie do końca czerwca. Chyba, że to tylko takie gadanie i faktycznie ten ostateczny termin to 19 kwietnia.

 

Mam kilka abonentów na C+ i nie otrzymałem jakiegokolwiek powiadomienia o zmianach więc termin 19 kwietnia to jakaś bzdura.

Ogólnie w całej tej sprawie czuję się uprzedmiotowiony i niezależnie od podejścia C+ zrezygnuję z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Również mam n-kę ale w tańszej opcji i z tego co czytałem zmiana oferty dla klientów jest rozbita w czasie: 1. otrzymują nowe umowy posiadacze pakietu z kanałami nPremium. Po otrzymaniu listu mamy 14 ( pewności nie mam) dni na odrzucenie oferty na piśmie. Osobiście czekam aż sytuacja się uspokoi i spróbuję wynegocjować z konsultantem korzystną  dla mnie ofertę.  Często oglądam ESPN więc Polsat nie jest dla mnie żadnym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Również mam n-kę ale w tańszej opcji i z tego co czytałem zmiana oferty dla klientów jest rozbita w czasie: 1. otrzymują nowe umowy posiadacze pakietu z kanałami nPremium. Po otrzymaniu listu mamy 14 ( pewności nie mam) dni na odrzucenie oferty na piśmie. Osobiście czekam aż sytuacja się uspokoi i spróbuję wynegocjować z konsultantem korzystną  dla mnie ofertę.  Często oglądam ESPN więc Polsat nie jest dla mnie żadnym rozwiązaniem.

 

A czy ESPN nie będzie usunięty ? I to chyba dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka abonentów na C+ i nie otrzymałem jakiegokolwiek powiadomienia o zmianach więc termin 19 kwietnia to jakaś bzdura.

Ogólnie w całej tej sprawie czuję się uprzedmiotowiony i niezależnie od podejścia C+ zrezygnuję z ich usług.

Kolega Jeziorm1 pisał kilka postów wyżej, że ostateczny termin to 19 kwietnia, no to jak to właściwie jest, bo już sam nie wiem. A  na powiadomienie to sobie możesz czekać długo, oni celowo tak zrobią żeby się w terminie nie zmieścić.

Edytowane przez Artek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Jeziorm1 pisał kilka postów wyżej, że ostateczny termin to 19 kwietnia, no to jak to właściwie jest, bo już sam nie wiem. A  na powiadomienie to sobie możesz czekać długo, oni celowo tak zrobią żeby się w terminie nie zmieścić.

 

Panowie termin 19 kwietnia obowiazuje abonentów nki i pakietów premium( teraz sami widzicie że zaczeła się akcja wstrzymywania wysyłania listów), nie wiem jak jest z c+ nie interesuje mnie ten temat bo jestem z n ;)

 

jeśli nie otrzymacie listów to wypowiedzenie jest bezpodstawne, bo niby nic sie nie zmienia, ale ostatnio w N zmieniły sie kanały, kilka znikneło i to juz jest powód żeby rozwiązać umoe bez dodatkowych kosztów, ogólnie tamat zakrecony bo o to im chodzi, zesrali się że dużo osób odejdzie, ale odejdzie sporo, sam widże po moich znajomych, nikt z kilkunastu osob nie zostaje z tymi francuskimi złodziejami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie termin 19 kwietnia obowiazuje abonentów nki i pakietów premium( teraz sami widzicie że zaczeła się akcja wstrzymywania wysyłania listów), nie wiem jak jest z c+ nie interesuje mnie ten temat bo jestem z n ;)

 

jeśli nie otrzymacie listów to wypowiedzenie jest bezpodstawne, bo niby nic sie nie zmienia, ale ostatnio w N zmieniły sie kanały, kilka znikneło i to juz jest powód żeby rozwiązać umoe bez dodatkowych kosztów,.......

Nie róbcie niczego pochopnie, bo na koniec przygody z encepence zapłacicie karę.

Dopóki nie zniknęły Wam kanały, dopóki nie otrzymaliście spama w kopercie obowiązuję dotychczasowa umowa.

 

Ja jestem (byłem) abonentem n i termin 19 kwietnia jest dla mnie, bo dostałem kopertę i zniknęły mi kanały. Dlatego wypowiedzenie poszło w świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie niczego pochopnie, bo na koniec przygody z encepence zapłacicie karę.

Dopóki nie zniknęły Wam kanały, dopóki nie otrzymaliście spama w kopercie obowiązuję dotychczasowa umowa.

 

Ja jestem (byłem) abonentem n i termin 19 kwietnia jest dla mnie, bo dostałem kopertę i zniknęły mi kanały. Dlatego wypowiedzenie poszło w świat.

Koperte i ja dostałem ale wyrzuciłem - zawsze tak robie :) Niemniej zrobiłem sobie właśnie zdjęcie ekranu gdzie jest komunikat o zmianach i możliwości wypowiedzenia umowy, oraz moje numery umowy i abonenta.

 

Jest jednak taki szum medialny, że wątpie by komuś nałożyli karę w związku z tym że wypowiedział umowę. Wiele osób odejdzie, ale pewnie wiele zostanie i będzie płaciło więcej, więć bilans będą mieć mniej więcej równy na początku. Tak mi się przynajmniej zdaje :)

Edytowane przez OloPe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie niczego pochopnie, bo na koniec przygody z encepence zapłacicie karę.

Dopóki nie zniknęły Wam kanały, dopóki nie otrzymaliście spama w kopercie obowiązuję dotychczasowa umowa.

 

Ja jestem (byłem) abonentem n i termin 19 kwietnia jest dla mnie, bo dostałem kopertę i zniknęły mi kanały. Dlatego wypowiedzenie poszło w świat.

 

Znikneły kanały - znikneły, wiec umowa może byc wypowiedziana bez kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, w takim razie może ktoś coś powiedzieć na temat abonentów cyfry+, jak w tym przypadku jest z tymi terminami. :)

 

W zeszłotygodniowej rozmowie z "Gazetą" prezes NC+ Julien Verley tłumaczył, że tzw. migracją, czyli propozycją przejścia do nowej platformy w pierwszej kolejności objęci są abonenci platformy n, a mówiąc ściślej - klienci pakietów nPremium (to ok. 0,5 mln abonentów z 2,5 mln klientów obu platform). Oni mają czas na podjęcie decyzji o przyjęciu nowych warunków umowy lub rezygnacji z usług NC+ do 19 kwietnia. Z wyjaśnień Verleya wynika, że dopiero po tym terminie listy trafią do ok. miliona abonentów Cyfry+ Premium - oni z kolei będą mieli czas na zastanowienie się nad ofertą NC+ do końca czerwca. Na koniec firma wyśle listy do miliona klientów, którzy w obu platformach mieli tańsze pakiety. Migracja wszystkich klientów obu platform cyfrowych ma się zakończyć dopiero w I kwartale przyszłego roku.
 
 
Natomiast serwis media2.pl informuje, że wysyłka listów do abonentów Cyfry+ miała zacząć się tuż po świętach, ale została wstrzymana do odwołania z powodu postępowania, jakie we wtorek UOKiK wytoczył spółce ITI Neovision - właścicielowi platformy n, z której połączenia z Cyfrą+ powstała platforma NC+.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Anty NC+:

Dostałem właśnie "anonimową" wiadomość:

"(...)Nawet sobie nie zdajecie sprawy co tu się dzieje , ciągle zwolnienia, kary grzywny za podawanie informacji w obieg dla mediów oraz wiele innych problemów , tak naprawdę każdy tu chodzi jak poparzony , dział sprzedaży pada z nudów a dział finansów liczy straty , nie wiele brakuje a NC+ zbankrutuje , dlaczego ? Mała ilość umów, co za tym idzie zwolnienia konsultantów , a za nich odpowiada menager . Ciśnienie dość wysokie , dlaczego nie chcą się poddać ? Zbyt duże koszty wyszły podczas wdrażania NC+ , polityka firmy idzie za zdobyciem i związaniem klienta który zapłaci więcej niż szarak , dlatego jak dzwoni klient i pyta o słabą ofertę to jest traktowany jak śmieć , dlaczego czeka się tyle na połączenie z BOK ? zbyt mała ilość konsultantów a do tego setki tysięcy dzwoniących , czasami czas oczekiwania w kolejce na połączenie , system pokazywał 5500 minut, to wylicza system na podstawie ilości osób oczekujących oraz średniej czasu rozmowy .

Niestety nie mogę napisać do Was na fejsie , kolega napisał i polubił ...Szuka pracy .
Wiem jedno ,jestem z Wami , ale walka nie będzie łatwa ."

 

A nie można było tego zostawić? Sam byłem zadowolony z n-ki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś byłem w salonie mam cyfrę i nie muszę nigdzie migrować. Mam spokojny byt do końca obowiązującej mnie umowy na tych warunkach co mam, czyli jeszcze spokojnie mogę przez 8 miesięcy korzystać z mojego pakietu. Później mogę skorzystać z oferty jakie będą aktualne, jakbym chciał zmigrować dziś to miałbym platynę za 89 zł czyli w moim przypadku było by to tylko 7 zł podwyżki więc tragedii nie ma a miałbym dodatkowe kanały, choć większości raczej nie oglądam :D

 

Dużo gorzej na tej fuzji korzystają tylko abonenci n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam n-kę. co ciekawe moja umowa jest na czas nieokreślony. prawie wszystkie kanały plus HBO za 69PLN.

ciekawym jak długo mi to zostawią, bo na razie emigrować nie muszę. w call center powiedzieli że obowiązuje kontrakt który mam w tej chwili.

Edytowane przez peresada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potraktowali Klientów jak śmieci, tyle i tyle macie płacić jak nie to spadajcie. Na szczęście większość pokazała im jak zginają się drzewa i złożyła rezygnacje. Stracili sporo Klientów, a odzyskać wcale nie będzie łatwo. Polsat wprowadzi promocje na zasadzie: byłeś w "n" choć do nas damy Ci 3msc za free i pozamiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...