didi Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Moim zdaniem źle są założone podkładki pod gwiazdom. Są tam dwie podkładki w kształcie półksiężyców i myślę że zostały założone jedna na drugą także jedna weszła w drugą )) a powinny być do siebie przeciwlegle brzuszkami ()Co powoduje że przy słabszych ustawieniach kołowrotek nie dociska ze stosowną silą tarcz a jedynie przy dokręceniu na maxa daje to co trzeba. A drugą sprawą może być to co wielu tu pisze. zbyt wielka ilość smaru wewnątrz i się zwyczajnie ślizga w nadmiarach.bardzo wazna uwaga,jesli chodzi o sprawnosc hamulca walki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie wszyscy dają kropelki oliwki na okładziny, Często kładą smar, co nie jest najlepszym pomysłem. Spytaj fachowca co z tym robił.Dlaczego smar na okładziny nie jest dobrym pomysłem???? Poszukaj filmów instruktażowych Shimano na ich stronie. Używają do tego Shimano Drag Grease co i ja czynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Moim zdaniem źle są założone podkładki pod gwiazdom. Są tam dwie podkładki w kształcie półksiężyców i myślę że zostały założone jedna na drugą także jedna weszła w drugą )) a powinny być do siebie przeciwlegle brzuszkami ()Co powoduje że przy słabszych ustawieniach kołowrotek nie dociska ze stosowną silą tarcz a jedynie przy dokręceniu na maxa daje to co trzeba. A drugą sprawą może być to co wielu tu pisze. zbyt wielka ilość smaru wewnątrz i się zwyczajnie ślizga w nadmiarach. Pewnie źle założył podkładki i napakował za dużo smaru, ale nie jest tak, że "po dokręceniu na maksa (hamulec) daje co trzeba". Od pewnego momentu do dociśnięcia na maxa nic się nie zmienia, hamulec trzyma z kilogram, dokręcam i dalej z kilogram, dokręcam do oporu - tyle samo.Migotka, jesteśmy umówieni, że w poniedziałek u fachowca oddaję Ci telefon i powiesz mu, co sądzisz. Dzięki za tel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) Podkładki () mają wpływ na dolny zakres, ale nie aż taki żeby na końcu nie docisnąć na maksa. Ile taka podkładka zabiera? Pół obrotu gwiazdy? Może brakuje podkładki? Edytowane 3 Maja 2013 przez Krzysiek_W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) Teraz sobie przypominam, że jak odbierałem kołowrotek po konserwacji, to Andrzej coś niewyraźnie mamrotał, że "były wyrobione podkładki, ale tam..." Pytam, czy jestem w takim razie coś więcej winien, czy są dodatkowe koszta... A on, że "nieee.... dałem sobie radę", czy coś w tym stylu. Nie zwrócilłem na to uwagi, kołowrotek pracował jak nowy, ale on coś nawydziwiał z tymi podkładkami. Wziął dobre za zniszczone, bo inaczej sobie wyobrażał dobre i nabroił tam... Kto wie, czym on tam oblepia tę podkładkę pod kołem zębatym? - 1m 27s filmu, a potem jeszcze 8m 20s: Edytowane 3 Maja 2013 przez Wilk_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Kupiłem klucz dychę, bo jestem niecierpliwy i pierwszy raz w życiu zdecydowałem się cokolwiek odkręcić w kołowrotku! Udało mi się go rozmontować tylko do tego miejsca i klops: oglądam, wydaje mi się, że wszystkie śrubki poodkręcane, a pokrywa nie chce zejść, więc tylko założyłem inaczej podkładki, które faktycznie były )) a nie () i nawet - normalnie żaden wierzący tyle zdrowasiek nie zmówił, co ja, ateista - chodzi! Hamulec, wydaje mi się, jest trochę mocniejszy,ale multik zaczął 'cykać" podczas kręcenia korbką - cyk cyk cyk cyk... Czegoś takiego nie było. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCast Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Od strony szpulki, jak odkryjesz boczny panel masz śrubę, która przechodzi przez obudowę wodzika. Musisz ją sobie odkręcić, dopiero wtedy będziesz mógł zdjąć panel lewy od korby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Dzięki, popróbuję, ale na razie połowię,bo się tak zestresowałem, że muszę ochłonąć. Działa! Przestał cykać, hamulec jest lepszy, zaraz nad wodą zobaczę, czy wystarczająco dobry, tu i ówdzie go wytarłem i nasmarowałem oliwką... Cud! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 1. tzw. ząbkowanie: Przy dokręconym hamulcu przytrzymuję dosyć mocno szpulę kciukiem i kręcę korbą. Ząbkuje albo nie.Chodzi o słyszalne cykanie? Słyszę coś takiego. To co to oznacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Słychać raczej tylko przy mocno styranej, ale to wtedy kiedy kończy żywot. Zwykłe ząbkowanie, czuć pracę przekładni. Niesie po obudowie zachodzące na siebie zęby. Przy metalowych obudowach bardziej niż przy tworzywach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Nie, to cykanie to jest takie delikatne, nie brzmi jak coś chorego, jakby przeskakiwały ząbki przekładni. Ja go rozebrałem już całego - no, prawie: nie odważyłem się wyjmować trzpienia, bo jest osadzony inaczej niż w Aluminie - i zęby przekładni są jak nowe. Zdziwiło mnie tylko odbarwienie pod tarczami: koło nie jest w tym miejscu złote lecz w kolorze miedzi, Kołowrotek miał być 10 razy nad wodą, gdy go kupowałem, a tu takie coś....? Może był w morskiej wodzie, czy jak? Pod tarczą było brudno i paskudnie. Szorowałem czym się dało i jest czysto, ale w niemalże nowym kołowrotku coś takiego? Od czego to może być i może mieć wpływ na działanie hamulca? Pod palcem te miejsca są wyczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Podjedź do Janek. Z Łodzi autostradką nie tak daleko. Nareperujemy. Oby pacjent przeżył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk_ Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Nie ma co "reperować", jest sprawny. "Cyka" ten mechanizm pod przekładnią - chyba ma "cykać", nie? .A jednak nie jestem pewien... Zawiesiłem na razie sprzedaż.... Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Wilk_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.