mako150 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Czym różni się ten model Stradica od FC, FI itp? Jest on made in Japan czy Malaysia ? Warto kupić go za 300zł w bdb stanie, rozmiar 4000? Czy lepiej kupić Stradica 4000 GTM z tylnym hamulcem (Japan) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROKERS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Aero Stradic to prawdopodobnie z pierwszych Stradiców produkowany 20lat temu ale mogę się mylićmusiałbym luknąć na zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako150 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 (edytowane) Wygląda jak ten. Edytowane 5 Czerwca 2013 przez mako150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROKERS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 tak to stary Stradic z tego co pamiętam powinien mieć 5 łożysk, napewno jest to Japankołowrotek raczej z tych nie do zapiłowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janih Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 z tego co wiem to konstrukcja stradiców z tego okresu modelowego to niedozajechania towar:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 5 Łożysk i brak oporówki z tego co pamiętam. Gruby, mocny plastik. Wolałbym FG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROKERS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 a ja FE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zdecydowanie wolałbym FA !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jose Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 A ja FD !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako150 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Mnie by wystarczył normalny poziom Wisły żeby można było połowić fajnie . Wróćmy panowie do tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandokan Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Kupiłem właśnie SHIMANO STRADIC AERO 4000 Made in Japan i proszę o radę co należy na starcie wymienićwarto było wydać 400 za prawie nowy sprzęt ale podobno z lat 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokwelski Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 (edytowane) Ocenić luzy na korbie (też poprzeczne) i rotorze. Rozebrać w drobny mak (ale pamiętać, co gdzie było, rozłożyć sobie części odpowiednio i mieć pod ręką schemacik, bo potem nam może trochę części zostać :-). Ocenić stan łożysk, szczególnie głównego tj. na rotorze. Jeśli jest niepewne - wymienić na nierdzewne, obustronnie kryte blaszką (ZZ, 2Z), np. EZO (raczej jest to 7x14x5). W razie potrzeby także te podpierające korbę. Wyczyścić z brudu i starego smaru. Nie myć, nie płukać, nie moczyć, nie oliwić! Nasmarować dobrym smarem. Dodać podkładeczki na koło zębate/ na łożysko na rotorze jeśli kontrola luzów stwierdziła takowe. Złożyć, skręcić i zakręcić. Powinno grać.Oczywiście w drobny mak rozkręcamy również rolkę i czyścimy/smarujemy. I nie zapominamy o nasmarowaniu zawiasów kabłąka. Można także wyjąć podkładki ze szpuli, oczyścić i bardzo lekko przesmarować. Majsterkowiczom polecam również zlikwidowanie luzu w samej korbie - można poczytać forum, są na to sposoby. Edytowane 9 Października 2013 przez smokwelski 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sacha Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ocenić luzy na korbie (też poprzeczne) i rotorze. Rozebrać w drobny mak. Ocenić stan łożysk, szczególnie głównego tj. na rotorze. Jeśli jest niepewne - wymienić na nierdzewne, obustronnie kryte blaszką (ZZ, 2Z), np. EZO (raczej jest to 14x7x5). Wyczyścić z brudu i starego smaru. Nie myć, nie płukać, nie moczyć, nie oliwić! Nasmarować dobrym smarem. Dodać podkładeczki na koło zębate/ na łożysko na rotorze jeśli kontrola luzów stwierdziła takowe. Złożyć, skręcić i zakręcić. Powinno grać. A może ktoś zna osobę która może takie rzeczy wykonać? Bo jak ktoś jest upośledzony technicznie to totalna bryndza Szkoda mi się pozbyć i Aero (czarnucha) i Susteina bo jeszcze chodzą i ich używam ale odnoszę wrażenie że i luzy mają i trochę grzechocą. Ale chyba mają do tego prawo bo w tym roku stukneło im ćwierć wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.