Skocz do zawartości

Rakuten ?


Guzu

Rekomendowane odpowiedzi

Własnie leci do mnie plecionka, płatność przez PayPal, ale doliczaja jeszcze jakąś opłatę.

Jeśli chodzi o młynki to zamawiałem ponad 10 razy i za kazdym razem transakcja została anulowana, cos tam tłumaczą ale niewiem o co chodzi (taki angielski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie leci do mnie plecionka, płatność przez PayPal, ale doliczaja jeszcze jakąś opłatę.

Jeśli chodzi o młynki to zamawiałem ponad 10 razy i za kazdym razem transakcja została anulowana, cos tam tłumaczą ale niewiem o co chodzi (taki angielski)

Może wklej co piszą. Pewnie cosik źle zrobiłeś

U. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wklej co piszą. Pewnie cosik źle zrobiłeś

U. 

 

Proszę bardzo,

 

本メールはショップにて行ったご注文のキャンセルが楽天市場のサーバに

到達した時点で送信される、自動配信メールです。

-------------------------------------------------- -------------------

 様

 

この度、楽天市場内のショップ「つり具のマルニシ楽天市場店」のご注文キャンセル手続きが

完了しましたのでご連絡させていただきます。

 

 

このキャンセル処理は、下記のような理由によりおこなっております。

ご要望にお応えできず申し訳ございませんでした。

 

(キャンセル理由の例)

 ・欠品・在庫切れにより商品が確保できなかったため

 ・予約商品のメーカー都合による販売中止

※この度のキャンセルについてご不明な点がございましたら

 ショップまでお問い合わせください。

 

恐縮ではございますが、楽天会員登録を利用してご注文された

お客様には、今回のご注文で付与されていた楽天スーパーポイント分

は取消しさせていただきますので、ご注意ください。

 

ご不明な点がございましたら、ショップ「つり具のマルニシ楽天市場店」まで

お問い合わせください。

 

nie sądze żebym coś źle kliknął, zwłaszcza że zakup plecionki odbył sie bez kłopotów

myslę że jesli to platforma to niewszystkie towary są dostępne, i sprzedawcy nie informuja o tym

 

i jeszcze inny:

 

本メールはショップにて行ったご注文のキャンセルが楽天市場のサーバに

到達した時点で送信される、自動配信メールです。

-------------------------------------------------- -------------------

 様

 

この度、楽天市場内のショップ「プロショップケイズ楽天市場店」のご注文キャンセル手続きが

完了しましたのでご連絡させていただきます。

 

 

このキャンセル処理は、下記のような理由によりおこなっております。

 

(キャンセル理由の例)

 ・お客様からキャンセルのご連絡があったため

 ・期限内のご入金がなくキャンセル扱いとしたため

 ・返品のお申し出があったため

 ・二重注文により、ひとつをキャンセル処理したため

※この度のキャンセルについてご不明な点がございましたら

 ショップまでお問い合わせください。

 

恐縮ではございますが、楽天会員登録を利用してご注文された

お客様には、今回のご注文で付与されていた楽天スーパーポイント分

は取消しさせていただきますので、ご注意ください。

 

ご不明な点がございましたら、ショップ「プロショップケイズ楽天市場店」まで

お問い合わせください。

Edytowane przez stugrzeg
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo,

 

本メールはショップにて行ったご注文のキャンセルが楽天市場のサーバに

到達した時点で送信される、自動配信メールです。

-------------------------------------------------- -------------------

 様

 

この度、楽天市場内のショップ「つり具のマルニシ楽天市場店」のご注文キャンセル手続きが

完了しましたのでご連絡させていただきます。

 

 

このキャンセル処理は、下記のような理由によりおこなっております。

ご要望にお応えできず申し訳ございませんでした。

 

(キャンセル理由の例)

 ・欠品・在庫切れにより商品が確保できなかったため

 ・予約商品のメーカー都合による販売中止

※この度のキャンセルについてご不明な点がございましたら

 ショップまでお問い合わせください。

 

恐縮ではございますが、楽天会員登録を利用してご注文された

お客様には、今回のご注文で付与されていた楽天スーパーポイント分

は取消しさせていただきますので、ご注意ください。

 

ご不明な点がございましたら、ショップ「つり具のマルニシ楽天市場店」まで

お問い合わせください。

 

nie sądze żebym coś źle kliknął, zwłaszcza że zakup plecionki odbył sie bez kłopotów

myslę że jesli to platforma to niewszystkie towary są dostępne, i sprzedawcy nie informuja o tym

 

i jeszcze inny:

 

本メールはショップにて行ったご注文のキャンセルが楽天市場のサーバに

到達した時点で送信される、自動配信メールです。

-------------------------------------------------- -------------------

 様

 

この度、楽天市場内のショップ「プロショップケイズ楽天市場店」のご注文キャンセル手続きが

完了しましたのでご連絡させていただきます。

 

 

このキャンセル処理は、下記のような理由によりおこなっております。

 

(キャンセル理由の例)

 ・お客様からキャンセルのご連絡があったため

 ・期限内のご入金がなくキャンセル扱いとしたため

 ・返品のお申し出があったため

 ・二重注文により、ひとつをキャンセル処理したため

※この度のキャンセルについてご不明な点がございましたら

 ショップまでお問い合わせください。

 

恐縮ではございますが、楽天会員登録を利用してご注文された

お客様には、今回のご注文で付与されていた楽天スーパーポイント分

は取消しさせていただきますので、ご注意ください。

 

ご不明な点がございましたら、ショップ「プロショップケイズ楽天市場店」まで

お問い合わせください。

 

Po przetłumaczeniu wygląda to tak :

 

 

1.

Ten e-mail jest automatycznie wygenerowany e-mail wysłany na Rakuten Ichiba osiąga serwer poszedł anulowania zamówienia w sklepie.
 
 
---Po raz kolejny się w sklepie Rakuten rynku "wiszące osprzętu sklep Marnix Rakuten Ichiba" z tak zakończeniu procedury anulowania zamówienia skontaktuje się z Tobą.
Anulowanie procesu jest angażowanie się w poniższych powodów.
 
Przepraszamy nie może zaspokoić potrzeby.
 
Przykład powodów-nie można zabezpieczyć pozycji brakuje, z ręki, na pytania dotyczące anulowania sprzedaży odwołany * kontaktach ukaże się wkrótce do kawy prosimy o kontakt sklep.
 
Jest I 'm sorry, zamówienia klientów, wykorzystanie Rakuten państwa rejestracji należy pamiętać, że ponieważ odkrywa Rakuten Super punktów-zostały przyznane w tym celu jest. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, sklep "wiszące osprzętu Marnix Rakuten Ichiba sklep" prosimy o kontakt.
 
 
 
2.
Ten e-mail jest automatycznie wygenerowany e-mail wysłany na Rakuten Ichiba osiąga serwer poszedł anulowania zamówienia w sklepie.
 
 
---Tak プロショップケイズ Rakuten Ichiba przechowywane procedury anulowania sklepie Rakuten po zakończeniu jak, skontaktuje się z Tobą.
 
Anulowanie procesu jest angażowanie się w poniższych powodów.
 
(Przykładem przyczyny)-anulowanie ogłoszeń należne od klientów i terminu płatności nie skreśla się należną do zwrotu lub bo swoją ofertę i anulowane, ponieważ kolejność podwójne pozwala obsługiwać jeden * na pytania o takie unieważnienie prosimy o kontakt sklep.
 
Jest I 'm sorry, zamówienia klientów, wykorzystanie Rakuten państwa rejestracji należy pamiętać, że ponieważ odkrywa Rakuten Super punktów-zostały przyznane w tym celu jest. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z プロショップケイズ Rakuten Ichiba sklep/sklep.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

global.rakuten.com/en/

 

nie wszyscy wysyłają za może (mniejszość)

 

płatność w większości kartą

 

u niektórych można wybrać PayPal (zazwyczaj wtedy 4% handlingu)

 

takie informacje w są w info o sklepie zazwyczaj po angielsku

 

u większości można poprosić o wysyłkę Small Packet/Registered Air Mail (znacznie mniejsze szanse na cło), zapytać przed zakupem i wysłać przypomnienie z taką prośbą po otrzymaniu potwierdzenia

 

z większością da się pisać po angielsku

 

z dogadaniem się co do zadeklarowania mniejszej wartości gorzej, bo to platforma handlowa z ograniczeniami z tego wynikającymi, ale z niektórymi można spróbować transakcji poza Rakuten i możliwościami z tego wynikającymi :)

 

sama procedura realizacji zamówienia to zazwyczaj 1-3 dni + wysyłka, ja ogólnie jestem bardzo zadowolony

 

polecam zakupy do ok 100E

Edytowane przez bazyloss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Czy mial ktos negatywne doswiadczenia z zakupami za posrednictwem tego serwisu ?

 

Bede wdzieczny za wszelkie informacje

 

kilka lat temu na tackle tour czytałem o "aferze" na rakuten związanej z brakiem ochrony danych klientów z kart kredytowych, szczegółów nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...