Skocz do zawartości

Gwarancja na kije St.Croix


staszek

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, to ta nowa. Kapitalny mlynek, bardzo go lubie, chociaz nie tak dopracowany jak conquest. Ale chodzi pieknie, swietnie nawija plecionke jest malutki i rzuca lepiej raczej niz conquest (bardziej odsuniety wodzik) mysle jednak ze wersja jp. powinna byc nieco tańsza (ja kupiłem swojego w promocji za niezły w sumie sos)

pozdrowka

 

Edytowane przez peresada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, co do kijów 2 częściowych w przedziale 20-25 lbs to chyba tylko Premier. Jeśli by Ci niższy moduł pasował. Ale pewnie nie. Sam miałem premiera 20 lbs, sprzedałem i pewnie znowu kupię, tyle że blank tym razem.

 

Odnośnie gwarancji na st Croix, mam ich wiele, miałem jeszcze więcej przez wiele lat. Z fabrycznymi kijami jak z zbrojonymi blankami nigdy nic się nie działo. Na teraz jeden z kijków który jest ciągle regularnie w użyciu to 16 letni avid. Nie obawiam się o następne kilkanaście lat.

Wiem że to moja wada ale czsami nie doprowadzam wszystkich spraw do końca, na 4 kije z "dożywotnią" gwarancją nie zarejestrowałem żadnego, jakoś nie miałem do tego głowy jak już stały w tubach. Nigdy nie obawiałem się żę gwarancja bedzie mi potrzebna :-)

 

Tomaszek11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja rejestrowałem jakieś 6 lat temu - nie wiem jak jest obecnie ale wtedy do wędek/blanków dołączony był karta rejestracyjna. Wpisywało się dane właściciela, adres, numer seryjny i wrzucało do skrzynki... Po kilku dniach odsyłali ją podbita dołączając do listu kartkę powitana i naklejki do przyklejenia np. na auto/łódź. Teraz to chyba zaledwie kilka kliknięć i rejestracja online zrobiona.

 

pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, odgrzewając bardzo zimnego kotleta mam 2 pytania dot. reklamacji St.Croix-ów  - Avidów

1) Ojciec kupił około 10 lat temu kija, gdzieś się zapodziały papierki a musiałby go zarejestrować i oddać do reklamacji. I tu moje pytanie - Jeśli nie uda mu się namierzyć kwitów jest realna szansa na zarejestrowanie i skorzystanie z reklamacji ?

 

2) Kolejne pytanie dotyczy kija którego mam okazję odkupić, kij rejestrowany niestety gość nie posiada żadnych kwitów na niego (odkupił go od 1szego kupującego - gościa który rejestrował kij), jest szansa na skorzystanie z gwarancji gdyby się coś z kijem działo ?

Za wszelkie info z góry dziękuję :)

 

Pozdrawiam @Cabage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odgrzewając bardzo zimnego kotleta mam 2 pytania dot. reklamacji St.Croix-ów  - Avidów

 

1) Ojciec kupił około 10 lat temu kija, gdzieś się zapodziały papierki a musiałby go zarejestrować i oddać do reklamacji. I tu moje pytanie - Jeśli nie uda mu się namierzyć kwitów jest realna szansa na zarejestrowanie i skorzystanie z reklamacji ?

 

2) Kolejne pytanie dotyczy kija którego mam okazję odkupić, kij rejestrowany niestety gość nie posiada żadnych kwitów na niego (odkupił go od 1szego kupującego - gościa który rejestrował kij), jest szansa na skorzystanie z gwarancji gdyby się coś z kijem działo ?

 

Za wszelkie info z góry dziękuję :)

 

Pozdrawiam @Cabage

 

1) Na pierwszej stronie masz napisane że kij trzeba zarejestrować w ciągu 30 dni od kupna.

2) Raczej nie, podobno w przypadku gwarancji wymagane są nawet te tekturki dodawane do wędki przyczepione do przelotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Sprawdzałeś po kodzie produkcji jakie literki z którego roku był kij jeśli nie to to zrób ,A to że nie masz papierków to jest akurat nieistotne. gwarancja liczona jest od kodu na wędce daty produkcji albo od dnia rejestracji zawsze można zgubić dokumenty poto jest numer seryjny na blanku.

Edytowane przez cabage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj złamałem mojo basa w jednym kawałku. Złamał się między 2 a 3 przelotką w miejscu gdzie blank był lekko skrzywiony. Mam go z drugiej ręki bez papierów więc kijek chyba idzie do kosza. Uwazajcie na krzywe blanki...

Tak sam się złamał ,chyba był felerny  :huh:   nie samowite....? Czy może go przytrzasnołeś czymś.........na yutube jest film jak facet na mojo basie podnosi 5 kg cukru.... :D

Edytowane przez delux64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sam się złamał ,chyba był felerny  :huh:   nie samowite....? Czy może go przytrzasnołeś czymś.........na yutube jest film jak facet na mojo basie podnosi 5 kg cukru.... :D

Tą firmę nie obchodzi co się stało z kijem wymieniają no nowy element lub na nową wędkę oczywiście po uiszczeniu opłat serwisowych .

Które są następującym wariantami jeżeli uważasz że twój kij został uszkodzony w wyniku winy producenta  uiszczasz w tym przypadku tylko koszt transportu 20 dolarów.

Jeżeli powiesz od razu że teściowa cie tak wkurzyła i niestety i wyładowałeś swoją złość na wędce płacisz 55-125 dolarów zależność od modelu.

 

Tak samo paragon też nie jest wymagany przy reklamacji wystarczy samemu lub przy pomocy dystrybutora skontaktować się z firmą .

 

Więc  ten "mojo" kij nie jest do wywalenia wystarczy uiścić wszystkie koszta i dostaniesz nową wędkę za 55+ 20 dolarów wysyłka pewnie ;p

To jakieś 285 zł cena nowego kija sięga 600-750 zł więc chyba się opłaca ;p

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale zawsze można to wkręcić "niechcący " w szprychy  ;)  :)  :D  :lol:  :rolleyes:  :whistling: ????

... sorry z góry za OFTOPa....... nie mogłem sobie nie dopisać ...

 

Są rożne powody takich zdarzeń , gdyby kij miał wadę fabryczną - gwarantuje ze strzeliłby w pierwszych dniach jego użytkowania...

Raczej był kiedyś "stuknięty" i z biegiem czasu w tym miejscu się wykruszył oraz w następstwie tego "strzelił" .

Takie PUK jest czasami niczym bomba z opóźnionym zapłonem  ;)  :( .

Edytowane przez miramar69
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie pozostaje, o koszt :

 

55-125 dolarów

Plus wysyłka

Plus cło

Plus VAT

___________

 

Czy to się opłaca reklamować? Stoję przed dylematem reklamacji blanku sc4, złamany z mojej winy...

 

http://jerkbait.pl/blog/18/entry-486-pożegnanie-z-sub-zero-m/

Myślę że o cło nie masz się co obawiać ponieważ

https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/100275,paczki-z-zagranicy-do-150-euro-bez-cla.html

 

Rzeczy za którą zapłacisz za granicą kosztuje 125 dolców maksymalnie i mieści się w granicach wolnego od cła .

VAT jest od sprzedaży  nie jest ono naliczane chwili reklamacji  , wymiana uszkodzonej części na nową .

Edytowane przez Derrek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że o cło nie masz się co obawiać ponieważ

https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/100275,paczki-z-zagranicy-do-150-euro-bez-cla.html

 

Rzeczy za którą zapłacisz za granicą kosztuje 125 dolców maksymalnie mieści się w granicach wolnego od cła .

VAT jest od sprzedaży nie jest ono naliczane chwili reklamacji lol :P

Gratuluję znajomości przepisów.

Natomiast realia są takie że na dokumencie przewozowym będzie podana wartość, albo UC o ta deklaracje zapyta .

Ostatnio zatrzymano mi list polecony

Koperta bąbelkowa o wadze 112 gram.

Wartość deklarowana 45 USD.

I kontrola celna i wezwanie do przedstawienia dokumentów i czekam na oclone dwie kapki piór .

 

Kilka razy na forum pytalem jak przeprowadzić procedurę reklamacyjna/ gwarancyjną produktu kupionego poza granicami UE i każdorazowo otrzymalem odpowiedz że w praktyce to nie do zrobienia i nie warte zachodu ...

 

Tyle praktyka vs przepisy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...