Skocz do zawartości

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


francisco scaramanga

Rekomendowane odpowiedzi

Blackfury zanim dokonałeś zakupu w sklepie "Pirania" trzeba było się zapoznać z tym:

 

http://jerkbait.pl/topic/29043-internetowy-sklep-pirania-krak%C3%B3w-opinie/

 

miłego czytania ;)

I co tam wyczytaliście strasznego? Szpieg z Fishingmartu zawitał do wielkiego sklepu Pirania i zdał relację. Zajmijcie się ważnymi sprawami jak zdrowie i rodzina a przesyłki jak dojdą z opóźnieniem to chyba nic strasznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych mam piękne screenshoty z rozmowy z właścicielem Piranii. Pokazana jest tam nieprawdopodobna buta, chamstwo i arogancja właściciela, który najpierw nie przesłał zamówionego sprzętu, następnie odmówił jego dosłania i zwrotu pieniędzy. Steki wyzwisk i buractwa w stosunku do klienta. Z całą mocą nie polecam tego sklepu. Potwierdzam nie odpisywanie na maila i nie odbieranie telefonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już też zamówiłem raz sprzęt u "biznesmena" co wiecznie głuchy telefon miał. Tydzień minął, kasa przelana, wszystko na stanie, a kuriera brak. Kij oczywiście na wyjazd specjalnie zamówiony i się obeszło smakiem. Dopiero miła pani na maile raczyła odpisywać, że tego nie mają, tamto w drodze od producenta itp. Kopa nerwów i złych emocji, bo gdyby nie setki kilometrów to osobiście sprawdziłbym, gdzie moja paczka. Tak zeszło dwa tygodnie. Olewactwo klienta i tyle.Dobrze znajomy z hiszpani prowadzący hurtownie sprzętu powiedział: "w Polsce to ludzie mają chyba za dużo pieniędzy, ugadujesz, chcesz wziąć za ciężką kasę towar, a na każdym kroku łaska i problemy..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym @Pirania jest na Forum i chyba zagląda (przynajmniej wczoraj zaglądał) możesz spróbować spytać bezpośrednio.

Idąc za Twoją radą próbowałem. Niestety brak odzewu.

 

 

Telefonów nie odbieram ponieważ nie stać mnie na pracownika do Infolinii. Niestety pytania są tendecyjne więc szkoda czasu, niestety nie wiem jaki kolor jest odpowiedni. Chętnie doradzę kupno wędki :-) tylko nikt nie pyta.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Po co w takim razie na www. wisi informacja o numerze telefonu?? Taki ozdobnik czy o co chodzi?

Próbuje od kilku dni kilkoma kanałami komunikacji otrzymać odpowiedź na nurtujący mnie problem i zapewniam, iż nie chodzi o kolor gumy.

Według mnie pytanie o to co się stało z moimi pieniędzmi nie jest tendencyjne i nie chodzi o 10PLN.

Chętnie dowiem się coś na temat jakiejkolwiek wędki tylko u diabła jak mam to zrobić. Gołębia pocztowego mam wysłać, czy posłańca jakiegoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mądry Polak po szkodzie ... :( Tydzień temu złożyłem zamówienie (ponad 299zł, więc wysyłka kurierem gratis). Nie doszło do piątku, co mnie delikatnie zdziwiło, ale cóż napisałem maila z pytaniem o zamówienie - otrzymałem odpowiedź, że  w poniedziałek zamówienie powinno wyjść. Niestety do dnia dzisiejszego cisza, telefonu nikt nie odbiera, numer gg niedostępny, a na kolejnego maila już nikt nie odpisał. Przykro mi tym bardziej, że do tej pory zamawiałem kilka razy coś z Piranii i zawsze było ok. Jak na złość tym razem miał być to prezent - który nie dotrze :( Myślę, że właściciel powinien przemyśleć funkcjonowanie sklepu i w "sezonie" (czyli np. teraz przed majówką) zwiększać moce przerobowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co wy chcecie od tego sklepu, jak dla mnie zaje**sty, właśnie byłem tam na miejscu wybrałem sobie kijek macalem chyba 15sztuk dziwię się sprzedawcy za cierpliwość(plus jeszcze kontakt facebookowy), ja już bym dawno stracił cierpliwość, oprócz kijka kupiłem jeszcze parę rzeczy ale to mniejsza z tym, dużo ludzi narzeka że ma nie ten kolor co trzeba czasem może się zdarzyć jak jest tyle rzeczy, przynęt do ogarnięcia a nie zawsze to pakuje właściciel tylko zatrudnione osoby, niema co narzekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym czasem wysyłki to wielu osobom się wydaje że jak zamówią i zapłąca to paczka powinna dojść do nich zanim wstaną od kompa po zakupach....to jakaś paranoja się robi...dzień ma tylko 24h i jak jest sporo zamówien przed sezonem to robią się opoznienia...

Dokładnie chociaż ja i tak miałem bardzo szybko, może niewielka odległość to powoduje

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mi106 i Fishmaker nikt nie oczekuje wysyłki zanim wstanie od kompa po zrobieniu zamówienia.Jako klienci oczekujemy przede wszystkim normalnego i poważnego podejścia sprzedającego do sprawy oraz normalnego kontaktu.Czy to wymaga jakiegoś nadludzkiego wysiłku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam,zamawiałem dwa czy trzy razy,i wszystkiego nie mieli,"ale jak się pan upomni przy następnym zamówieniu to dołożymy",nie dołożyli,bo już nie zamawiam!!!

Sam trochę sprzedaje i zawsze coś dokładam od siebie,bo wiem jak cieszą nowe graty w pudełku,a jak mam obsówę  w wysyłkach to przepraszam i daję w ramach rekompensaty gratisy,bo zawaliłem,a klient ma być zadowolony!

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...