grzegorzyk Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Coś tam rzeczywiście jest nie halo, zamówienia długo wiszą a sporo przynęt widocznych na stanie nie ma w magazynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek_2348 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Poza tym @Pirania jest na Forum i chyba zagląda (przynajmniej wczoraj zaglądał) możesz spróbować spytać bezpośrednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirania Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Blackfury zanim dokonałeś zakupu w sklepie "Pirania" trzeba było się zapoznać z tym: http://jerkbait.pl/topic/29043-internetowy-sklep-pirania-krak%C3%B3w-opinie/ miłego czytania I co tam wyczytaliście strasznego? Szpieg z Fishingmartu zawitał do wielkiego sklepu Pirania i zdał relację. Zajmijcie się ważnymi sprawami jak zdrowie i rodzina a przesyłki jak dojdą z opóźnieniem to chyba nic strasznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirania Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Telefonów nie odbieram ponieważ nie stać mnie na pracownika do Infolinii. Niestety pytania są tendecyjne więc szkoda czasu, niestety nie wiem jaki kolor jest odpowiedni. Chętnie doradzę kupno wędki :-) tylko nikt nie pyta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Crocker Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dla zainteresowanych mam piękne screenshoty z rozmowy z właścicielem Piranii. Pokazana jest tam nieprawdopodobna buta, chamstwo i arogancja właściciela, który najpierw nie przesłał zamówionego sprzętu, następnie odmówił jego dosłania i zwrotu pieniędzy. Steki wyzwisk i buractwa w stosunku do klienta. Z całą mocą nie polecam tego sklepu. Potwierdzam nie odpisywanie na maila i nie odbieranie telefonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elton Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja już też zamówiłem raz sprzęt u "biznesmena" co wiecznie głuchy telefon miał. Tydzień minął, kasa przelana, wszystko na stanie, a kuriera brak. Kij oczywiście na wyjazd specjalnie zamówiony i się obeszło smakiem. Dopiero miła pani na maile raczyła odpisywać, że tego nie mają, tamto w drodze od producenta itp. Kopa nerwów i złych emocji, bo gdyby nie setki kilometrów to osobiście sprawdziłbym, gdzie moja paczka. Tak zeszło dwa tygodnie. Olewactwo klienta i tyle.Dobrze znajomy z hiszpani prowadzący hurtownie sprzętu powiedział: "w Polsce to ludzie mają chyba za dużo pieniędzy, ugadujesz, chcesz wziąć za ciężką kasę towar, a na każdym kroku łaska i problemy..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Crocker Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 True, true, true ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio 77 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jest tyle sklepów na rynku ze jest w czy wybierać.A jeśli właściciel sklepu Pirania nie widzi problemu to w niedługim czasie sam będzie robił zakupy w swoim sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackfury Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Poza tym @Pirania jest na Forum i chyba zagląda (przynajmniej wczoraj zaglądał) możesz spróbować spytać bezpośrednio.Idąc za Twoją radą próbowałem. Niestety brak odzewu. Telefonów nie odbieram ponieważ nie stać mnie na pracownika do Infolinii. Niestety pytania są tendecyjne więc szkoda czasu, niestety nie wiem jaki kolor jest odpowiedni. Chętnie doradzę kupno wędki :-) tylko nikt nie pyta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Po co w takim razie na www. wisi informacja o numerze telefonu?? Taki ozdobnik czy o co chodzi?Próbuje od kilku dni kilkoma kanałami komunikacji otrzymać odpowiedź na nurtujący mnie problem i zapewniam, iż nie chodzi o kolor gumy.Według mnie pytanie o to co się stało z moimi pieniędzmi nie jest tendencyjne i nie chodzi o 10PLN.Chętnie dowiem się coś na temat jakiejkolwiek wędki tylko u diabła jak mam to zrobić. Gołębia pocztowego mam wysłać, czy posłańca jakiegoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majo Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zajmijcie się ważnymi sprawami jak zdrowie i rodzina a przesyłki jak dojdą z opóźnieniem to chyba nic strasznego.Ty jako właściciel sklepu mówisz tak na serio??? Żenujące podejście do klienta, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Po serii bzdurnych pytań każdy by zmienił podejście Nie proście o rabaty to w Piraniii będzie infolinia ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wędkarzKP Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Mądry Polak po szkodzie ... Tydzień temu złożyłem zamówienie (ponad 299zł, więc wysyłka kurierem gratis). Nie doszło do piątku, co mnie delikatnie zdziwiło, ale cóż napisałem maila z pytaniem o zamówienie - otrzymałem odpowiedź, że w poniedziałek zamówienie powinno wyjść. Niestety do dnia dzisiejszego cisza, telefonu nikt nie odbiera, numer gg niedostępny, a na kolejnego maila już nikt nie odpisał. Przykro mi tym bardziej, że do tej pory zamawiałem kilka razy coś z Piranii i zawsze było ok. Jak na złość tym razem miał być to prezent - który nie dotrze Myślę, że właściciel powinien przemyśleć funkcjonowanie sklepu i w "sezonie" (czyli np. teraz przed majówką) zwiększać moce przerobowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sslonio Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Czy ktoś coś ostatnio zamawiał może w tym sklepie? BO czekam na przesyłkę i się doczekać coś nie mogę... oczywiście kontaktu żadnego nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rower26 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Ja zamawiałem 20.04. Wysyłka, z maila jakiego otrzymałem, miała miejsce 26.04...fakt że jest trochę wolniej ale mamy majówkę za pasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaryk Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Kiedyś tam zamawiałem, bo mieli duży wybór,ale mylili się i zawsze na moją niekorzyść, to dałem sobie spokój; jest wielu innych, o wiele bardzie solidnych sprzedawców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sslonio Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Po tygodniu od zamówienia przesyłka do mnie dotarła. Przesyłka się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Co wy chcecie od tego sklepu, jak dla mnie zaje**sty, właśnie byłem tam na miejscu wybrałem sobie kijek macalem chyba 15sztuk dziwię się sprzedawcy za cierpliwość(plus jeszcze kontakt facebookowy), ja już bym dawno stracił cierpliwość, oprócz kijka kupiłem jeszcze parę rzeczy ale to mniejsza z tym, dużo ludzi narzeka że ma nie ten kolor co trzeba czasem może się zdarzyć jak jest tyle rzeczy, przynęt do ogarnięcia a nie zawsze to pakuje właściciel tylko zatrudnione osoby, niema co narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Zero kontaktu. Kiedyś było lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Może i lepiej było ale ja nic od tej strony nie mogę powiedzieć bo mi się nic takiego nie zdarzyło, może właściciel lekko wysiadł przy takich drobnostkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi106 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 A z tym czasem wysyłki to wielu osobom się wydaje że jak zamówią i zapłąca to paczka powinna dojść do nich zanim wstaną od kompa po zakupach....to jakaś paranoja się robi...dzień ma tylko 24h i jak jest sporo zamówien przed sezonem to robią się opoznienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 A z tym czasem wysyłki to wielu osobom się wydaje że jak zamówią i zapłąca to paczka powinna dojść do nich zanim wstaną od kompa po zakupach....to jakaś paranoja się robi...dzień ma tylko 24h i jak jest sporo zamówien przed sezonem to robią się opoznienia...Dokładnie chociaż ja i tak miałem bardzo szybko, może niewielka odległość to powoduje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stone Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Koledzy mi106 i Fishmaker nikt nie oczekuje wysyłki zanim wstanie od kompa po zrobieniu zamówienia.Jako klienci oczekujemy przede wszystkim normalnego i poważnego podejścia sprzedającego do sprawy oraz normalnego kontaktu.Czy to wymaga jakiegoś nadludzkiego wysiłku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jopek1971 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Ja czekam na przesyłkę już 12dni i ch...d...i kamieni kupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Co to zamowiles? Dziwne trochę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyprys19 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Potwierdzam,zamawiałem dwa czy trzy razy,i wszystkiego nie mieli,"ale jak się pan upomni przy następnym zamówieniu to dołożymy",nie dołożyli,bo już nie zamawiam!!!Sam trochę sprzedaje i zawsze coś dokładam od siebie,bo wiem jak cieszą nowe graty w pudełku,a jak mam obsówę w wysyłkach to przepraszam i daję w ramach rekompensaty gratisy,bo zawaliłem,a klient ma być zadowolony! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.