Skocz do zawartości

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


francisco scaramanga

Rekomendowane odpowiedzi

Czy możesz podać numer konta na jaki mam zrobić zwrot ? Dzwoniłem do Ciebie ale nie odbierasz, zresztą zrobiłeś nowe zamówienie w którym napisałeś żeby dosłać te brakujące główki.

 

 

Ludzie jeżeli jest jakiś problem to proszę dzwonić na telefon podany na stronie.

Edytowane przez Pirania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostalem paczke, zamowienie zlozone 27 wrzesnia wieczorem, w miedzyczasie zabraklo na magazynie jednego z wobkow, ktore zamowilem. Sklep wyslal maila z zapytaniem, czy zwrot czy wymienic na cos innego, poprosilem o wymiane-paczke wyslano jeszcze tego samego dnia (1 albo 2 pazdziernika). Wczoraj otwieram przesylke, a tam malo, ze niczego nie brakuje, to jeszcze gratis. Jestem zadowolony i wroce na zakupy do tego sklepu. Pozdrawiam

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz podać numer konta na jaki mam zrobić zwrot ? Dzwoniłem do Ciebie ale nie odbierasz, zresztą zrobiłeś nowe zamówienie w którym napisałeś żeby dosłać te brakujące główki.

 

 

Ludzie jeżeli jest jakiś problem to proszę dzwonić na telefon podany na stronie.

Witam,

 

Nie przypominam sobie abym mial jakies nieodebrane polaczenie ale nawet jakby to wystarczy odpisac na maila i temat zalatwiony a tak musimy na forum wyjasniac takie sytuacje. Dorzuccie te dwie glowki do nowego zamowienia i temat zalatwiony.

 

Tak jak napisalem ogolnie sklep sprawia dobre wrazenie i obsluga jest na dobrym poziomie tak samo jak ceny i oferta. Wyeliminujcie tylko te drobne pomylki i trzymajcie poziom a bedzie naprawde ok.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W piątek złożyłem zamówienie, które miało zostać wysłane w poniedziałek do paczkomatu z opcją płatności przy odbiorze. We wtorek zadzwoniłem do sklepu po informacje, czy zamówienie zostało już wysłane, okazało się że nie. Po kilku godzinach dostałem telefon z informacją, że zamówienie nie zostało wysłane w poniedziałek ponieważ w mojej okolicy nie ma paczkomatu z opcją zapłacenia przy odbiorze. Szkoda że zostałem o tym poinformowany dopiero, gdy się o to zapytałem. Paczka w końcu poszła kurierem we wtorek, doszła dzisiaj, ale okazało się że nie ma jednej z dwóch zamówionych żab Dorado.  Zamówienie złożyłem głównie dla nich i przy okazji domówiłem jeszcze kilka innych rzeczy. Po telefonie do sklepu okazuje się, że mimo tego że żaby są na stanie i zostały wypisana na paragonie, nie otrzymam brakującej tylko zwrot pieniędzy. Tak więc na świąteczne klenie pojadę tylko z jednym płazem. 

Bardzo dziękuję pracownikom sklepu za bardzo "profesjonalne" podejście do klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek złożyłem zamówienie, które miało zostać wysłane w poniedziałek do paczkomatu z opcją płatności przy odbiorze. We wtorek zadzwoniłem do sklepu po informacje, czy zamówienie zostało już wysłane, okazało się że nie. Po kilku godzinach dostałem telefon z informacją, że zamówienie nie zostało wysłane w poniedziałek ponieważ w mojej okolicy nie ma paczkomatu z opcją zapłacenia przy odbiorze. Szkoda że zostałem o tym poinformowany dopiero, gdy się o to zapytałem. Paczka w końcu poszła kurierem we wtorek, doszła dzisiaj, ale okazało się że nie ma jednej z dwóch zamówionych żab Dorado.  Zamówienie złożyłem głównie dla nich i przy okazji domówiłem jeszcze kilka innych rzeczy. Po telefonie do sklepu okazuje się, że mimo tego że żaby są na stanie i zostały wypisana na paragonie, nie otrzymam brakującej tylko zwrot pieniędzy. Tak więc na świąteczne klenie pojadę tylko z jednym płazem. 

Bardzo dziękuję pracownikom sklepu za bardzo "profesjonalne" podejście do klienta

No to niezły numer sklep Ci wyciął :D .To jednak FM jest lepszy, bo zawsze jak zamawiałem to weryfikują towar i pytają czy bez brakujących rzeczy wysłać czy czekamy na dostawę towaru, jeżeli mogą domówić.Tu to jakaś porażka totalna, wysłali zamówiony towar bez 1 żaby?To co liczyli, że masz problem z liczeniem :D .Dobrze wiedzieć,że takie numery wycinają.Będę się zastanawiał, czy składać u nich jakiekolwiek zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba powiedzieć, że pomyłki zdarzają się wszędzie - jednak w sklepie obsługa jest życzliwa, co jest in plus :) Nie mogę tego powiedzieć o Fishing Marcie, gdzie generalnie jest się olewanym i raczej nie dba się o klienta

Ja mam odmienne zdanie - czuję się tam jak w domu , na serio są to fajne chłopaki

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także zamawiałem z tego sklepu, były to wobki. Któregoś modelu nie było, więc skontaktowali się ze mną, dostałem wiadomość, że albo odejmą koszty wysyłki za tego woblera którego nie ma lub, żebym wziął inny kolor który jest dostępny. U mnie wszystko się zgadzało gdy dostałem przesyłkę. Od siebie polecam sklep.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuję w Piranii od prawie dwóch lat i nie narzekam. Co prawda ostatnio była obsuwa z wysyłką, ale po moim mailu paczka była na drugi dzień. Co ciekawe jedna z gum była roztopiona, po kontakcie telefonicznym ma być dorzucona do następnego zamówienia. Właściciel bardzo sympatyczny, ja osobiście dalej tam będę kupował i innym też polecam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A  mi się podoba w Piranii to , że śledzi nasze forum i dobiera asortyment biorąc pod uwagę "zakupowe zainteresowania" użytkowników.

Tak mi się przynajmniej wydaje.

Zgadza się ale jest i inny istotny powód. Kupuję u nich od początku - zawsze z odbiorem osobistym i widzę, że Pan Mariusz jest tak samo jak większość z nas  ciężko zainfekowany spinningiem - stąd ta różnorodność i duży wybór ciekawych zabawek. Trzymam kciuki za dalszy rozwój firmy ( na razie  bardziej wchodzi w '' muchę"  ) i polecam zakupy .

Edytowane przez romanus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Osobiście polecam w 100% .. raz zamówiłem przez neta, kumpel mi odebrał czegoś tam brakowało ale również z paragonu odjęte. Drugi raz byłem sam .. mało oczopląsu nie dostałem widząc milion wobków gum etc .. kołowrotek sobie wybrałem sam .. tzn dostałem z 30 pudelek roznych modeli potem wybrałem sobie zauberka 3000 i z tych zauberkow miałem jeszcze trzy żeby sobie wybrać ...ten! :P Pech chciał że po pierwszym wypadzie knob zaczął się łuszczyć .. napisałem maila ..zaraz odpowiedź i pełna pomoc w reklamacji. Polecam z czystym sumieniem Piranie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zrobiłem w piranii dokładnie 14 zamówień. Kwoty nie duże 100, 200 złotych za zamówienie. Raz była jakaś tam pomyłka  w rozmiarze gumy, ale szybko wyjaśniona i ok. Zawsze idealnie!!!

Kupując jeszcze w zeszłym roku zamówienia miałem dosłownie na drugi dzień w Warszawie. Np. poniedziałek rano zamówienie, wtorek paczka u mnie. Przez pierwszych 12 zamówień było tak ZAWSZE.

 

Chcesz mieć szybko paczuchę kupuj w piranii.

 

Dwa ostatnie zamówienia doszły po ok 5 dniach (wg stempla pocztowego przesyłka była dostarczona następny dzień po nadaniu). Panie Mariuszu, chciałbym żeby jeszcze dało się powrócić do dobrych czasów i natychmiastowych wysyłek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...