Skocz do zawartości

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


francisco scaramanga

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zamawiałem  i przez internet jak i byłem osobiście w ostatni weekend (sobota 31.05.2014). Polecam innym jak najbardziej :)

 

Naprawdę duży wybór i świetne podejście do klienta :)

 

Panie Mariuszu, gdyby nie to że żona z dziećmi czekała w samochodzie, zapewne zakupy były by obfitsze, ale powiem szczerze - bałem się kupić więcej..... :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rozmawiałem z właścicielem więc może odpowiem w jego imieniu.

 

Urlopu nie ma. Pirania normalnie funkcjonuje. Zamówienie zostało złożone w środę wieczorem. W piątek nie udało się zrealizować wysyłki więc paczka została wysłana już dziś bądź zostanie wysłana jutro. Za ewentualne opóźnienia przepraszamy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

 Wątek trochę stary ale może warto odświeżyć.

 

 Chciałbym również podzielić się swoimi doświadczeniami na temat zakupów w sklepie pirania.

 

  Jak to zwykle w moim przypadku bywa, leżąc przed telewizorem z tabletem w ręku przeglądałem serwis pirania i klikałem sobie po kolei w gumki, które mnie interesowały. Po godzinie znudziło mi się to klikanie i stwierdziłem, że przejdę do zamówienia. Uzbierała się okrągła sumka a mianowicie około 1200zł. Upłynęło może z jeden dzień po czym stwierdziłem, że domówię jeszcze główek jig, czeburaszek, haków offset-owych itd. Z racji tego, że sezonie dwa, trzy razy w tygodniu jestem na naszym przełowionym Zegrzu a średnio raz na dwa miesiące odwiedzam raje wędkarskie ( Ebro, Szwecja, Chorwacja itd) po przejrzeniu pudełek stwierdziłem iż trzeba zamówić raz a porządnie ( z reasztą tak jak gum). Zrobiłem sobie listę i okazało się, że mam do zamówienia bagatela kolejne 60-70 pozycji za kolejnego tysiaka. Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową  jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie  e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal. Jak dla mnie chore ale podjąłem próbę wklepania tego przez portal.  Idąc  po kolei tj G.Jig - 2/0 - 3; 5; 7,5; 10gr  3/0 - 5; 7,5;10gr itd doszedłem do 4/0 i sobie odpuściełem gdyż moja lista kończyła się na hakach 10/0  a dalej były jeszcze czeburaszki w pełnej gramaturze  i haki offsetowe również w pełnej gamie. Stwierdziłem żę jak mam klepać to przez 2 godz to mam to gdzieś. Przecież jak by do mnie przyszedł klient i zamówił gadżetów z bagatela 2-2,5 tyś. to na pewno nie wymagał bym wklepywania tego przez portal (tym bardziej, że dostali listę e-mailem). Generalnie odpisałem grzecznie że nie będę tego klepał w portal i żeby zamówienie przynęt zostało anulowane. Anulowanie poszło bardzo szybko bo w przeciągu dosłownie 15 min dostałem potwierdzenie. 

  Jak dla mnie takie podejście do klienta jest dopuszczalne. Nie wiem czy Właściciel o tym wie czy też nie ale jeśli taka sytuacja zdarzyła by się u mnie w firmie to by pamiętali to długo. Generalnie wychodzi na to, że klienta , mają gdzieś.

 Nie napisałem nic o rabacie. Rabat oferują. W miarę uczciwy. Nie mniej jednak dla mnie nie do końca ważny był rabat tylko to, żebym wszystko zamówił w jednym miejscu bo tak jest po prostu najłatwiej.

 

Reasumując

 

 Moja opinia jest negatywna ze względu na podejście do klienta. Jak się okazuje mają go w głębokim poważaniu.

 Na szczęście na rynku jest duża konkurencja.

 

Pozdrawiam

P.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że to Twój pierwszy post, to łagodnie Ci odpiszę. Bo na samym początku wyszedłeś na "buraka" z kasą i to nie kulturalnego bo się nie przywitałeś z nami.

 

Pewnie masz rację. Ale jak już siedziałeś przed tabletem to warto było przy przeglądaniu dodać od razu co chcesz, a nie przeglądać na pusto  ;) .

Dwa zamówienie można tworzyć kilka dni, nie trzeba za jednym razem - ja przynajmniej tak robię.

 

Ze względu na logistykę wcale się nie dziwię że Ci pogonili, klientów mają w brud.

 

A teraz będziesz musiał to samo kupić w kilku innych sklepach. 

 

Trochę czasu też Ci zajęło pisanie tego posta, zobacz ile byś przez ten czas wrzucił produktów do koszyka  :D .

 

Więcej wytrwałości w dążeniu do celu.

Edytowane przez Pietruk
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przykład wyżej nie świadczy jednoznacznie, że olano klienta. Poprostu niektóre sklepy internetowe mają odgórne założenia i wykonuje zlecenia poprzez kupno przez formularze.

Wtedy dla nich jest wszystko bardziej przejrzyste w papierach.

 

Nie trzeba się obrażać, tylko zrozumieć, że akurat ten sklep tak ma.

Edytowane przez Tom@son
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że to Twój pierwszy post, to łagodnie Ci odpiszę. Bo na samym początku wyszedłeś na "buraka" z kasą i to nie kulturalnego bo się nie przywitałeś z nami.

 

Pewnie masz rację. Ale jak już siedziałeś przed tabletem to warto było przy przeglądaniu dodać od razu co chcesz, a nie przeglądać na pusto  ;) .

Dwa zamówienie można tworzyć kilka dni, nie trzeba za jednym razem - ja przynajmniej tak robię.

 

Ze względu na logistykę wcale się nie dziwię że Ci pogonili, klientów mają w brud.

 

A teraz będziesz musiał to samo kupić w kilku innych sklepach. 

 

Trochę czasu też Ci zajęło pisanie tego posta, zobacz ile byś przez ten czas wrzucił produktów do koszyka  :D .

 

Więcej wytrwałości w dążeniu do celu.

Szanowny kolego z Łomży,

 

 Po pierwsze -  nie wiem czy zauważyłeś ale przywitałem się na samym początku.

 Po drugie  - nie starałem się nikogo obrazić w przeciwieństwie do Ciebie. Ja tylko napisałem swoją opinię. Nie życzę sobie abyś używał wobec mnie słów powszechnie uznanych za obelżywe.

 Po trzecie - nie pogonili mnie tylko kulturalnie podziękowałem

 Po czwarte - w dzisiejszych czasach dążenie do celu polega na tym aby być jak najbardziej elastycznym i stać frontem do klienta.

 

Dodatkowo chciałbym Cię uświadomić, że nie napisałem tak na prawdę nic złego- wyraziłem tylko swoje niezadowolenie. Przejrzałem fora i są  ciekawsze wpisy.

 

Pozdrawiam

P. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pirania"to fajny sklep i dobrze Piotrek napisał,że należało podejść mniej egoistycznie z większym zrozumieniem do obsługi. Jaka jest różnica między klientem składającym zamówienie za 100pln,200pln czy 2000pln? Dla mnie żadna..w kolejce stoją wszys

 

Ten przykład wyżej nie świadczy jednoznacznie, że olano klienta. Poprostu niektóre sklepy internetowe mają odgórne założenia i wykonuje zlecenia poprzez kupno przez formularze.

Wtedy dla nich jest wszystko bardziej przejrzyste w papierach.

 

Nie trzeba się obrażać, tylko zrozumieć, że akurat ten sklep tak ma.

   Z tego co się orientuję to nie jest tylko sklep internetowy. Podejrzewam, że jak w każdym sklepie wędkarskim część towaru można wybrać sobie samemu w tzw. samoobsłudze nie mniej jednak jak znam życie jest część asortymentu, który musi podać sprzedawca.

 

 P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu,na Piranię narzekasz ?.  Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.

No, ale ja tam se zamawiam za stówkę :D

 

Dlatego, że jest dobrze zaopatrzony chciałem zrobić duże zamówienie.

Nie tyle narzekam co jestem zdegustowany

 

P//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu,na Piranię narzekasz ?.  Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.

No, ale ja tam se zamawiam za stówkę :D

 

A ja miałem kiedyś poważny problem.

Zalałem klawiaturę w trakcie zamawiania.Katastrofa.

 

Złapałem w łapę telefon i wystękałem w słuchawkę ....

o co mi biega.Przyjęto i załatwiono od ręki  (towar odebrałem

osobiście w tym samym dniu). Fishing Team miał mega pecha.

 

Polecam ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego z Łomży,

 

 Po pierwsze -  nie wiem czy zauważyłeś ale przywitałem się na samym początku.

 Po drugie  - nie starałem się nikogo obrazić w przeciwieństwie do Ciebie. Ja tylko napisałem swoją opinię. Nie życzę sobie abyś używał wobec mnie słów powszechnie uznanych za obelżywe.

 Po trzecie - nie pogonili mnie tylko kulturalnie podziękowałem

 Po czwarte - w dzisiejszych czasach dążenie do celu polega na tym aby być jak najbardziej elastycznym i stać frontem do klienta.

 

Dodatkowo chciałbym Cię uświadomić, że nie napisałem tak na prawdę nic złego- wyraziłem tylko swoje niezadowolenie. Przejrzałem fora i są  ciekawsze wpisy.

 

Pozdrawiam

P. 

Widzisz nawet nie wiesz jakie tu zasady panują, wpadasz z "buciorami" i się jeszcze oburzasz....

A kim Ty tu jesteś? Nie będę pisał bo się jeszcze "panisko" oburzy nam kolejny raz.

 

A gdybyś jednak chciał tu na dłużej zostać i coś wnieść do tejże społeczności to zapraszam najpierw tu.

http://jerkbait.pl/topic/29579-powitanie-na-jerkbaitpl/

 

Potem zapraszam do zapoznania się regulaminami forum juk i działów.

 

A jak już znajdziesz chwilkę na zapoznanie się z tym co wyżej oraz między jednym a drugim zamówieniem w Piranii. ;)

 

To witamy z otwartymi rękoma  :highfive:

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal.

 

 

Cytat z regulaminu sklepu Pirania:

"...3.3. Zamówienia można składać także telefonicznie dzwoniąc pod następujące numery telefonów: (+48) 515 525 116.

Przy składaniu zamówienia należy podać następujące dane: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, nazwę produktów, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.

3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowy

Uwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...."

 

Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie.

Edytowane przez yffea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowy

Uwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...."

 

Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie.

Mam wrażenie że zamawianie w ten sposób, z kopiowaniem wszystkich wskazanych informacji zajmuje więcej czasu niż faktyczne złożenie zamówienia w sklepie internetowym, wystarczy przecież pootwierać w nowych kartach wszystkie produkty z naszej listy, później jedynie szybkie wbicie ilości i ,,dodaj do koszyka". Chyba że ktoś próbuje zrobić wszystkie zakupy w jednym okienku, klikando na własne życzenie :)

Osobiście jestem bardzo zadowolony z Piranii, większość sklepów (z którymi miałem do czynienia) mogła by się od nich uczyć podejścia do klienta.

Edytowane przez Panek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, jak udowodnić, że dostało się mniej towaru niż się zapłaciło? Bo jakby przyszło do udowadniania, to będzie tylko słowo przeciwko słowu. Fakt, są przesyłki ze sprawdzeniem zawartości, ale chyba raczej funkcjonują w handlu okazjonalnym. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to filmowanie procesu otwierania przesyłki i sprawdzania zawartości.

A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.

Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.

Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał.

Ja dostałem nie tego Meppsa co zamówiłem, telefon, rozmowa i na drugi dzień miałem właściwego.

Pomylił się ktoś, ale załatwienie sprawy wzorowe.

Wystarczy chcieć, ciut dobrej woli i wszyscy zadowoleni.

Ponieśli koszty wysyłki - ale dobre opinia została i kupiję tam dalej, w przeciwieństwie do przynęt świata.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...