jarekz4 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Wielokrotnie robiłem zakupy w Pirani i nigdy nic nie brakowało, a czasami był jakiś gratis, Również wraz z ilością zakupionego towaru rośnie upust na jego ceny. Moje doświadczenia z Piranią są jak najbardziej pozytywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melabolgia Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ja zamawiałem i przez internet jak i byłem osobiście w ostatni weekend (sobota 31.05.2014). Polecam innym jak najbardziej Naprawdę duży wybór i świetne podejście do klienta Panie Mariuszu, gdyby nie to że żona z dziećmi czekała w samochodzie, zapewne zakupy były by obfitsze, ale powiem szczerze - bałem się kupić więcej..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maticsh Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Ostatnio pierwszy raz zamówiłem w krakowskiej Piranii i wszystko git. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robin7107 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Witam... ja już w tym sklepie wydałem niezłą sumkę...Wszystko jak zawsze jest OK...towar, obsługa oraz doradztwo na najwyzszym poziomie. Polecam... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulaas Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przejrzałem sobie ten wątek i nie wiem skąd ta burza. Sklep ma na prawdę duży wybór przynęt a wszystkie zamówienia jakie tam zrobiłem przyszły mi w komplecie i do tego bardzo szybko.Ja osobiście polecam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateush Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ktoś sie orientuje czy Pirania na urlopie ? Złożyłem zamówienie w ubiegłym tygodniu , wprawdzie to tylko kilka dni ale cisza i telefonu nikt nie odbiera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kksm Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Rozmawiałem z właścicielem więc może odpowiem w jego imieniu. Urlopu nie ma. Pirania normalnie funkcjonuje. Zamówienie zostało złożone w środę wieczorem. W piątek nie udało się zrealizować wysyłki więc paczka została wysłana już dziś bądź zostanie wysłana jutro. Za ewentualne opóźnienia przepraszamy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateush Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 W sumie to dzięki , w imieniu swoim Pozdrowienia dla właściciela , przy okazji 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluzer Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mariusz pewnie zaszalał na urodzinach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishing Team Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam, Wątek trochę stary ale może warto odświeżyć. Chciałbym również podzielić się swoimi doświadczeniami na temat zakupów w sklepie pirania. Jak to zwykle w moim przypadku bywa, leżąc przed telewizorem z tabletem w ręku przeglądałem serwis pirania i klikałem sobie po kolei w gumki, które mnie interesowały. Po godzinie znudziło mi się to klikanie i stwierdziłem, że przejdę do zamówienia. Uzbierała się okrągła sumka a mianowicie około 1200zł. Upłynęło może z jeden dzień po czym stwierdziłem, że domówię jeszcze główek jig, czeburaszek, haków offset-owych itd. Z racji tego, że sezonie dwa, trzy razy w tygodniu jestem na naszym przełowionym Zegrzu a średnio raz na dwa miesiące odwiedzam raje wędkarskie ( Ebro, Szwecja, Chorwacja itd) po przejrzeniu pudełek stwierdziłem iż trzeba zamówić raz a porządnie ( z reasztą tak jak gum). Zrobiłem sobie listę i okazało się, że mam do zamówienia bagatela kolejne 60-70 pozycji za kolejnego tysiaka. Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal. Jak dla mnie chore ale podjąłem próbę wklepania tego przez portal. Idąc po kolei tj G.Jig - 2/0 - 3; 5; 7,5; 10gr 3/0 - 5; 7,5;10gr itd doszedłem do 4/0 i sobie odpuściełem gdyż moja lista kończyła się na hakach 10/0 a dalej były jeszcze czeburaszki w pełnej gramaturze i haki offsetowe również w pełnej gamie. Stwierdziłem żę jak mam klepać to przez 2 godz to mam to gdzieś. Przecież jak by do mnie przyszedł klient i zamówił gadżetów z bagatela 2-2,5 tyś. to na pewno nie wymagał bym wklepywania tego przez portal (tym bardziej, że dostali listę e-mailem). Generalnie odpisałem grzecznie że nie będę tego klepał w portal i żeby zamówienie przynęt zostało anulowane. Anulowanie poszło bardzo szybko bo w przeciągu dosłownie 15 min dostałem potwierdzenie. Jak dla mnie takie podejście do klienta jest dopuszczalne. Nie wiem czy Właściciel o tym wie czy też nie ale jeśli taka sytuacja zdarzyła by się u mnie w firmie to by pamiętali to długo. Generalnie wychodzi na to, że klienta , mają gdzieś. Nie napisałem nic o rabacie. Rabat oferują. W miarę uczciwy. Nie mniej jednak dla mnie nie do końca ważny był rabat tylko to, żebym wszystko zamówił w jednym miejscu bo tak jest po prostu najłatwiej. Reasumując Moja opinia jest negatywna ze względu na podejście do klienta. Jak się okazuje mają go w głębokim poważaniu. Na szczęście na rynku jest duża konkurencja. PozdrawiamP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruk Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Jako że to Twój pierwszy post, to łagodnie Ci odpiszę. Bo na samym początku wyszedłeś na "buraka" z kasą i to nie kulturalnego bo się nie przywitałeś z nami. Pewnie masz rację. Ale jak już siedziałeś przed tabletem to warto było przy przeglądaniu dodać od razu co chcesz, a nie przeglądać na pusto .Dwa zamówienie można tworzyć kilka dni, nie trzeba za jednym razem - ja przynajmniej tak robię. Ze względu na logistykę wcale się nie dziwię że Ci pogonili, klientów mają w brud. A teraz będziesz musiał to samo kupić w kilku innych sklepach. Trochę czasu też Ci zajęło pisanie tego posta, zobacz ile byś przez ten czas wrzucił produktów do koszyka . Więcej wytrwałości w dążeniu do celu. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Pietruk 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomason Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Ten przykład wyżej nie świadczy jednoznacznie, że olano klienta. Poprostu niektóre sklepy internetowe mają odgórne założenia i wykonuje zlecenia poprzez kupno przez formularze.Wtedy dla nich jest wszystko bardziej przejrzyste w papierach. Nie trzeba się obrażać, tylko zrozumieć, że akurat ten sklep tak ma. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Tom@son 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricci Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 "Pirania"to fajny sklep i dobrze Piotrek napisał,że należało podejść mniej egoistycznie z większym zrozumieniem do obsługi. Jaka jest różnica między klientem składającym zamówienie za 100pln,200pln czy 2000pln? Dla mnie żadna..w kolejce stoją wszyscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coma Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Ciekawe, że autorowi krytycznego postu mimo braku czasu chciało się specjalnie założyć konto na jerku i napisać takie wypracowanie Edytowane 15 Stycznia 2016 przez coma 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishing Team Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Jako że to Twój pierwszy post, to łagodnie Ci odpiszę. Bo na samym początku wyszedłeś na "buraka" z kasą i to nie kulturalnego bo się nie przywitałeś z nami. Pewnie masz rację. Ale jak już siedziałeś przed tabletem to warto było przy przeglądaniu dodać od razu co chcesz, a nie przeglądać na pusto .Dwa zamówienie można tworzyć kilka dni, nie trzeba za jednym razem - ja przynajmniej tak robię. Ze względu na logistykę wcale się nie dziwię że Ci pogonili, klientów mają w brud. A teraz będziesz musiał to samo kupić w kilku innych sklepach. Trochę czasu też Ci zajęło pisanie tego posta, zobacz ile byś przez ten czas wrzucił produktów do koszyka . Więcej wytrwałości w dążeniu do celu.Szanowny kolego z Łomży, Po pierwsze - nie wiem czy zauważyłeś ale przywitałem się na samym początku. Po drugie - nie starałem się nikogo obrazić w przeciwieństwie do Ciebie. Ja tylko napisałem swoją opinię. Nie życzę sobie abyś używał wobec mnie słów powszechnie uznanych za obelżywe. Po trzecie - nie pogonili mnie tylko kulturalnie podziękowałem Po czwarte - w dzisiejszych czasach dążenie do celu polega na tym aby być jak najbardziej elastycznym i stać frontem do klienta. Dodatkowo chciałbym Cię uświadomić, że nie napisałem tak na prawdę nic złego- wyraziłem tylko swoje niezadowolenie. Przejrzałem fora i są ciekawsze wpisy. PozdrawiamP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzyk Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Uuu,na Piranię narzekasz ?. Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.No, ale ja tam se zamawiam za stówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishing Team Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 "Pirania"to fajny sklep i dobrze Piotrek napisał,że należało podejść mniej egoistycznie z większym zrozumieniem do obsługi. Jaka jest różnica między klientem składającym zamówienie za 100pln,200pln czy 2000pln? Dla mnie żadna..w kolejce stoją wszys Ten przykład wyżej nie świadczy jednoznacznie, że olano klienta. Poprostu niektóre sklepy internetowe mają odgórne założenia i wykonuje zlecenia poprzez kupno przez formularze.Wtedy dla nich jest wszystko bardziej przejrzyste w papierach. Nie trzeba się obrażać, tylko zrozumieć, że akurat ten sklep tak ma. Z tego co się orientuję to nie jest tylko sklep internetowy. Podejrzewam, że jak w każdym sklepie wędkarskim część towaru można wybrać sobie samemu w tzw. samoobsłudze nie mniej jednak jak znam życie jest część asortymentu, który musi podać sprzedawca. P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishing Team Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Uuu,na Piranię narzekasz ?. Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.No, ale ja tam se zamawiam za stówkę Dlatego, że jest dobrze zaopatrzony chciałem zrobić duże zamówienie.Nie tyle narzekam co jestem zdegustowany P// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepton Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Uuu,na Piranię narzekasz ?. Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów moim zdaniem. Nigdy nie miałem żadnego problemu z zamówieniem.No, ale ja tam se zamawiam za stówkę A ja miałem kiedyś poważny problem.Zalałem klawiaturę w trakcie zamawiania.Katastrofa. Złapałem w łapę telefon i wystękałem w słuchawkę ....o co mi biega.Przyjęto i załatwiono od ręki (towar odebrałemosobiście w tym samym dniu). Fishing Team miał mega pecha. Polecam ten sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xibi Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Kilka zamówień powyżej 100zł, zawsze w ciągu 4 dni dostarczone pod drzwi. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruk Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Szanowny kolego z Łomży, Po pierwsze - nie wiem czy zauważyłeś ale przywitałem się na samym początku. Po drugie - nie starałem się nikogo obrazić w przeciwieństwie do Ciebie. Ja tylko napisałem swoją opinię. Nie życzę sobie abyś używał wobec mnie słów powszechnie uznanych za obelżywe. Po trzecie - nie pogonili mnie tylko kulturalnie podziękowałem Po czwarte - w dzisiejszych czasach dążenie do celu polega na tym aby być jak najbardziej elastycznym i stać frontem do klienta. Dodatkowo chciałbym Cię uświadomić, że nie napisałem tak na prawdę nic złego- wyraziłem tylko swoje niezadowolenie. Przejrzałem fora i są ciekawsze wpisy. PozdrawiamP. Widzisz nawet nie wiesz jakie tu zasady panują, wpadasz z "buciorami" i się jeszcze oburzasz....A kim Ty tu jesteś? Nie będę pisał bo się jeszcze "panisko" oburzy nam kolejny raz. A gdybyś jednak chciał tu na dłużej zostać i coś wnieść do tejże społeczności to zapraszam najpierw tu.http://jerkbait.pl/topic/29579-powitanie-na-jerkbaitpl/ Potem zapraszam do zapoznania się regulaminami forum juk i działów. A jak już znajdziesz chwilkę na zapoznanie się z tym co wyżej oraz między jednym a drugim zamówieniem w Piranii. To witamy z otwartymi rękoma 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yffea Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal. Cytat z regulaminu sklepu Pirania:"...3.3. Zamówienia można składać także telefonicznie dzwoniąc pod następujące numery telefonów: (+48) 515 525 116.Przy składaniu zamówienia należy podać następujące dane: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, nazwę produktów, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowyUwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...." Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez yffea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaNeK Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) 3.4. Przy zamówieniu składanym poprzez e – mail prosimy o podanie następujących informacji: – dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena, dane do wysyłki, telefon kontaktowyUwaga: Za zamówienia składane telefonicznie oraz poprzez e – mail nie są naliczane punkty za zakupione towaru...." Zatem zamówienie powinno być zrelizowane. sami to napisali w regulaminie.Mam wrażenie że zamawianie w ten sposób, z kopiowaniem wszystkich wskazanych informacji zajmuje więcej czasu niż faktyczne złożenie zamówienia w sklepie internetowym, wystarczy przecież pootwierać w nowych kartach wszystkie produkty z naszej listy, później jedynie szybkie wbicie ilości i ,,dodaj do koszyka". Chyba że ktoś próbuje zrobić wszystkie zakupy w jednym okienku, klikando na własne życzenie Osobiście jestem bardzo zadowolony z Piranii, większość sklepów (z którymi miałem do czynienia) mogła by się od nich uczyć podejścia do klienta. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Panek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theslut Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A tak z ciekawości, jak udowodnić, że dostało się mniej towaru niż się zapłaciło? Bo jakby przyszło do udowadniania, to będzie tylko słowo przeciwko słowu. Fakt, są przesyłki ze sprawdzeniem zawartości, ale chyba raczej funkcjonują w handlu okazjonalnym. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to filmowanie procesu otwierania przesyłki i sprawdzania zawartości.A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruk Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A co do "Piranii" zasadniczo ok., zasadniczo bo dotychczas tylko dwie gumy Lunatic dostałem w innym kolorze a że człowiek leniwy jest, to czekają w pudle na swój dzień.Nie zakładam złej woli sprzedawców, mylić się jest ludzką rzeczą, ale z drugiej strony dla kupującego frustrujące jest jeżeli otrzymuje coś innego niż oczekiwał.Ja dostałem nie tego Meppsa co zamówiłem, telefon, rozmowa i na drugi dzień miałem właściwego.Pomylił się ktoś, ale załatwienie sprawy wzorowe.Wystarczy chcieć, ciut dobrej woli i wszyscy zadowoleni.Ponieśli koszty wysyłki - ale dobre opinia została i kupiję tam dalej, w przeciwieństwie do przynęt świata. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.