bandog Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Jakieś 2-3 lata temu sklep Pirania pod względem asortymentu jak i jakości obsługi był chyba najlepszy w Polsce. Zawsze przesyłki docierały na czas a właściwie przed czasem . Znakomity kontakt i życzliwość właściciela Pana Mariusza, którego pozdrawiam. Ostatnio jednak dużo się zmieniło i to niestety na niekorzyść. Skurczyła się rozmaitość dostępnego sprzętu, pogorszył się kontakt i czas przesyłki. Zaczęły również pojawiać się niezgodności treści umieszczonych na stronie ze stanem magazynowym oraz rozbieżności przesyłanego towaru z zamówieniem. Brakowało również w odpowiedniej ilości gratisów za poprzednie zamówienie. Nie jestem sknerą czy pieniaczem, więc nie będę robił problemu z powodu paru groszy, więc odpuściłem . Biorąc jednakże pod uwagę całokształt działalności, na obecną chwilę wybieram inne sklepy internetowe. Właścicielowi życzę siły w prowadzeniu niełatwego biznesu, czasu na aktualizację asortymentu, cierpliwości i życzliwości dla wszystkich klientów (nawet tych dzwoniących o 21 i pytających się czy kolor gumki jest różowo zielony czy może jednak wpada w fiolet. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qmichalq Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witajcie chciałem się zapytać czy też mieliście problemy z zakupami w tym sklepie http://www.pirania-sklep.pl/, 7 maja złożyłem zamówienie na zaznaczone jako dostępne woblery. Po tygodniu oczekiwania status zamówienia nawet nie był w realizacji także zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy ( nie będę czekał do zimy za woblerami), do tej pory nie raczyli nawet odpowiedzieć na emaila o zwrocie pieniędzy nie wspominając. To już nie pierwsze moje problemy z tym sklepem także odradzam tam jakiekolwiek zakupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt1988 Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Tez mam problem z zamówieniem z początku maja - blednie zamówiłem plecionkę o zbyt małej wytrzymałości. Poprosiłem o anulowanie tej pozycji w zamówieniu i zwrot gotowki (zwykle zwracali za nieudany przedmiot gotówka w przesyłce). Pozostałe przedmioty otrzymałem natomiast zwrotu za plecionkę nie dostałem do dziś mimo wysłanych 2 razy maili. Mam nadzieje, ze to przejściowe kłopoty w funkcjonowaniu sklepu ponieważ zrobiłem tam zakupy już za spore pieniądze i ceniłem funkcjonalność ich strony i szybki kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jopek1971 Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Czekałem, czekałem i się doczekałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qmichalq Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Ja sie tez wlasnie doczekalem ale niezbyt to wporzadku aby prosic sie o zwrot w kilku emailach, ja tam zakupow wiecej nie zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Miałem poczynić jakieś zakupy w Piranii, ale jak tak klient jest traktowany, to ja serdecznie dziękuję za taką obsługę.Właściciel chyba sobie sprawy nie zdaje, że takim postępowaniem strzela sobie w kolano . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokosz77 Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Witajcie robilem zakupy juz kilka razy , fakt dosc czesto jest tak ze duzo produktow jest niedostepnych, ale to co zamawiam zawsze dochodzi w dobrym czasie i nie rozni szie od tego co zamowilem.Ale jak to mowi mój kolego "wszystko przede mną " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Też robiłem tam zakupy kilka razy i było ok. Kilka dni temu zamawiałem jakieś drobiazgi, gumy, obrotówki itp. i po odebraniu przesyłki w paczkomacie (opłaconej z góry) stwierdziłem brak dwóch produktów. Dodam, że o problemach ze skompletowaniem zamówienia nie byłem informowany. Po prostu wysłano mi niekompletne zamówienie słowem nie informując od brakach czy propozycji zwrotu różnicy środków...... napisałem do sklepu na fb i to spotkałem się z sytuacją, która mnie lekko zszokowała. Dostałem odpowiedź "że skoro nie dostałem to widocznie nie było" i mam podać numer konta to zwrócą mi pieniądze. Nie spodziewałem się, że ktoś może dziś traktować klienta w taki sposób, tym bardziej, że sam zajmuję się e-handlem... Na taką odpowiedź sklepu, powiedziałem, że mnie satysfakcjonuje tylko i wyłącznie dosłanie brakujących produktów tym bardziej, że w swoim własnym regulaminie Pirania pisze, że w razie braków kontaktują się w sprawie realizacji z klientem. Dla mnie takie działanie jest poniżej standardów i nie chodzi tu nawet o produkty za parę zł, ale o traktowanie klienta. Oraz o to, że Pirania chyba nie jest świadoma obowiązującego w Polsce prawa regulującego działanie sklepów internetowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jak u mnie nie było danego kolorku było zaznaczone na wydruku i wrzucony inny kolorek gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) To zupełnie co innego niż wysłanie niekompletnego zamówienia bez informacji o brakach, sposobie uzupełnienia braków czy zwrotu pieniędzy. Do tego jeszcze poziom obsługi typu "proszę podać konto do zwrotu to oddam panu środki i skasuje konto w sklepie bo pan nie rozumie pewnych rzeczy"... No sorry... Edytowane 30 Czerwca 2016 przez w6i6e6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francisco scaramanga Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jaki poziom taka obsługa... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Generalnie, bardzo, bardzo odradzam kontakt z tym sklepem. Co ciekawe sklep Pirania ma w swoim regulaminie zapisy niezgodne z prawem w związku z czym sprawa trafiła w tej chwili do Inspekcji Handlowej i Rzecznika Konsumenta. A wszystko nie dlatego, że nie dostałem jakiś pierdół w zamówieniu tylko z powodu chamstwa i buractwa jakim popisuje się właściciel. Edytowane 1 Lipca 2016 przez w6i6e6 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Pirania spadła na dno. Na początku było OK, ale w kolejnych zamówieniach już coś brakowało. Gdy w ostatnim zamówieniu zostały wysłane nie takie przedmioty, które zamówiłem, po zwróceniu uwagi ... dostałem odpowiedź, "że mogę już u nich zakupów nie robić" ... i nie robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huligan77 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 A przymierzałem się do zamówienia u nich ale po nie pierwszych wpisach poszukam alternatywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Przed zakupami w Piranii polecam zapytać się czy w ogóle, posiadają na stanie dany towar.... Mi na 5 maili nie raczyli odpowiedzieć...totalny zlew... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Zdecydowanie odradzam zakupy. Problem z przyjęciem reklamacji, chamstwo, regulamin wprowadzający w błąd. Zdecydowanie lepiej wydać pieniądze w innym miejscu. Szkoda nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ja też nie polecam nie dość ,że czekałem na zamówienie półtora tygodnia to jeszcze przysłali mi nie moje zamówienie.porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guciolucky Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Osobiście, często kupuję w Piranii i nie mogę złego słowa powiedzieć, szybka wysyłka i nigdy nic nie brakowało. Sklep mógłbym tylko pochwalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Kupowałem kilka razy w Pirani.Przesyłka szybka ale zawsze czegoś brakowało.Niby drobiazg.Po interwencji mieli dołożyć do następnej paczki, a tu niespodzianka , następne braki, Dałem sobie spokój z tym sklepem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekjelonki Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 A ja się dzisiaj zraziłem. Do tej pory kupowałem bez problemów. Jak czegoś drobnego brakowało to można to było przełknąć. W poprzednią niedziele zamówiłem sobie szpule zapasową, a dzisiaj coś mnie tknęło, żeby napisać co z wysyłką. Szpuli nie ma na stanie, więc pieniądze do zwrotu. Pytali o numer konta od razu, więc pewnie żebym się nie odezwał, to bym czekał i czekał na szpule. Kontakt z klientem bardzo kuleje jak widać, i to stałym, zarejestrowanym klientem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Ze swojej strony powiem tylko, że właśnie otrzymałem pismo z Inspekcji Handlowej w Krakowie o planowanej kontorli w sklepie Pirania. Mam nadzieję, że z regulaminu sklepu znikną zapisy niezgodne z prawem i może ktoś się tam ogarnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
count_martin3z Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Fajnie, że jesteś skuteczny. Duma rozpiera pewnie, c'nie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w6i6e6 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Nie czuję dumy. Po prostu nie lubię cwaniactwa i kure****. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platynowłosy Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witam Panowie Czy ktoś z Was coś zamawiał na przestrzeni ostatnich 2-3 tyg w tym sklepie, a jeżeli tak, to czy otrzymaliście zakupiony towar?Ja owszem, zapłaciłem a towaru nie otrzymałem. Zapytania na mail sklepowy bez odpowiedzi, zapytanie w wątku tu na JB bez odczytania, nr tel który znalazłem tu w wątku jest nieaktualny. Zadzwoniłem i dodzwoniłem się, ale Gość który odebrał od razu powiedział, że "to nie jest nr sklepu Pirania".Za 2,5 tyg wyjeżdżam na duże łowienie skandynawskie i potrzebuję jak cholera zamówionego towaru. PozdrawiamAlek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishmaker Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Z tego co wiem to jakiś urlop tam pisało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.