Skocz do zawartości

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


francisco scaramanga

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś 2-3 lata temu sklep Pirania pod względem asortymentu jak i jakości obsługi był chyba najlepszy w Polsce. Zawsze przesyłki docierały na czas a właściwie przed czasem :). Znakomity kontakt i życzliwość właściciela Pana Mariusza, którego pozdrawiam. Ostatnio jednak dużo się zmieniło i to niestety na niekorzyść. Skurczyła się rozmaitość dostępnego sprzętu, pogorszył się kontakt i czas przesyłki. Zaczęły również pojawiać się niezgodności treści umieszczonych na stronie ze stanem magazynowym oraz rozbieżności przesyłanego towaru z zamówieniem. Brakowało również w odpowiedniej ilości gratisów za poprzednie zamówienie. Nie jestem sknerą czy pieniaczem, więc nie będę robił  problemu z powodu paru groszy, więc odpuściłem . Biorąc jednakże pod uwagę całokształt działalności, na obecną chwilę wybieram inne sklepy internetowe. Właścicielowi życzę siły w prowadzeniu niełatwego biznesu, czasu na aktualizację asortymentu, cierpliwości i życzliwości dla wszystkich klientów (nawet tych dzwoniących  o 21 i pytających się czy kolor gumki jest różowo zielony czy może jednak wpada w fiolet. :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie chciałem się zapytać czy też mieliście problemy z zakupami w tym sklepie http://www.pirania-sklep.pl/, 7 maja złożyłem zamówienie  na zaznaczone jako dostępne woblery. Po tygodniu oczekiwania status zamówienia nawet nie był w realizacji także zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy ( nie będę czekał do zimy za woblerami), do tej pory nie raczyli nawet odpowiedzieć na emaila o zwrocie pieniędzy nie wspominając. To już nie pierwsze moje problemy z tym sklepem także odradzam tam jakiekolwiek zakupy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam problem z zamówieniem z początku maja - blednie zamówiłem plecionkę o zbyt małej wytrzymałości. Poprosiłem o anulowanie tej pozycji w zamówieniu i zwrot gotowki (zwykle zwracali za nieudany przedmiot gotówka w przesyłce). Pozostałe przedmioty otrzymałem natomiast zwrotu za plecionkę nie dostałem do dziś mimo wysłanych 2 razy maili. Mam nadzieje, ze to przejściowe kłopoty w funkcjonowaniu sklepu ponieważ zrobiłem tam zakupy już za spore pieniądze i ceniłem funkcjonalność ich strony i szybki kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie robilem zakupy juz kilka razy , fakt dosc czesto jest tak ze duzo produktow jest niedostepnych, ale to co zamawiam zawsze dochodzi w dobrym czasie i nie rozni szie od tego co zamowilem.

Ale jak to mowi mój kolego "wszystko przede mną "

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też robiłem tam zakupy kilka razy i było ok. Kilka dni temu zamawiałem jakieś drobiazgi, gumy, obrotówki itp. i po odebraniu przesyłki w paczkomacie (opłaconej z góry) stwierdziłem brak dwóch produktów. Dodam, że o problemach ze skompletowaniem zamówienia nie byłem informowany. Po prostu wysłano mi niekompletne zamówienie słowem nie informując od brakach czy propozycji zwrotu różnicy środków...

... napisałem do sklepu na fb i to spotkałem się z sytuacją, która mnie lekko zszokowała. Dostałem odpowiedź "że skoro nie dostałem to widocznie nie było" i mam podać numer konta to zwrócą mi pieniądze. Nie spodziewałem się, że ktoś może dziś traktować klienta w taki sposób, tym bardziej, że sam zajmuję się e-handlem... Na taką odpowiedź sklepu, powiedziałem, że mnie satysfakcjonuje tylko i wyłącznie dosłanie brakujących produktów tym bardziej, że w swoim własnym regulaminie Pirania pisze, że w razie braków kontaktują się w sprawie realizacji z klientem. 

 

Dla mnie takie działanie jest poniżej standardów i nie chodzi tu nawet o produkty za parę zł, ale o traktowanie klienta. Oraz o to, że Pirania chyba nie jest świadoma obowiązującego w Polsce prawa regulującego działanie sklepów internetowych. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zupełnie co innego niż wysłanie niekompletnego zamówienia bez informacji o brakach, sposobie uzupełnienia braków czy zwrotu pieniędzy. Do tego jeszcze poziom obsługi typu "proszę podać konto do zwrotu to oddam panu środki i skasuje konto w sklepie bo pan nie rozumie pewnych rzeczy"... No sorry...

Edytowane przez w6i6e6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie, bardzo, bardzo odradzam kontakt z tym sklepem. Co ciekawe sklep Pirania ma w swoim regulaminie zapisy niezgodne z prawem w związku z czym sprawa trafiła w tej chwili do Inspekcji Handlowej i Rzecznika Konsumenta. 

 

A wszystko nie dlatego, że nie dostałem jakiś pierdół w zamówieniu tylko z powodu chamstwa i buractwa jakim popisuje się właściciel.

Edytowane przez w6i6e6
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirania spadła na dno. Na początku było OK, ale w kolejnych zamówieniach już coś brakowało. Gdy w ostatnim zamówieniu zostały wysłane nie takie przedmioty, które zamówiłem, po zwróceniu uwagi ... dostałem odpowiedź, "że mogę już u nich zakupów nie robić" ... i nie robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się dzisiaj zraziłem. Do tej pory kupowałem bez problemów. Jak czegoś drobnego brakowało to można to było przełknąć. W poprzednią niedziele zamówiłem sobie szpule zapasową, a dzisiaj coś mnie tknęło, żeby napisać co z wysyłką. Szpuli nie ma na stanie, więc pieniądze do zwrotu. Pytali o numer konta od razu, więc pewnie żebym się nie odezwał, to bym czekał i czekał na szpule. Kontakt z klientem bardzo kuleje jak widać, i to stałym, zarejestrowanym klientem. :(

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ze swojej strony powiem tylko, że właśnie otrzymałem pismo z Inspekcji Handlowej w Krakowie o planowanej kontorli w sklepie Pirania. Mam nadzieję, że z regulaminu sklepu znikną zapisy niezgodne z prawem i może ktoś się tam ogarnie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie

 

Czy ktoś z Was coś zamawiał na przestrzeni ostatnich 2-3 tyg w tym sklepie, a jeżeli tak, to czy otrzymaliście zakupiony towar?

Ja owszem, zapłaciłem a towaru nie otrzymałem. 

Zapytania na mail sklepowy bez odpowiedzi, zapytanie w wątku tu na JB bez odczytania, nr tel który znalazłem tu w wątku jest nieaktualny. Zadzwoniłem i dodzwoniłem się, ale Gość który odebrał od razu powiedział, że "to nie jest nr sklepu Pirania".

Za 2,5 tyg wyjeżdżam na duże łowienie skandynawskie i potrzebuję jak cholera zamówionego towaru.

 

Pozdrawiam

Alek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...