Leśniak Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Masz tak jest worm shaft wałek posuwu szpuli na którym jest nacięty rowek, w tym rowku "chodzi wodzik" który jest sprzężony z osią kołowrotka.Jak ten wodzik ma luz, tzn. wodzik ma taki trzpień co porusza się w rowku wałka i jest luźny to automatycznie oś ma "skok" w górę i w dół.Generalnie zależy on od klasy kołowrotka i od jego już wykonanej pracy.Można próbować wałek osadzić tak aby nie miał większego luzu-mają podparcie na tulejach teflonowych(robisz tunning wymieniając tulejki na łożyska), generalnie za dużo raczej nie zaszalejesz, z usunięciem luzu oczywiście . Należałoby również sprawdzić element ( suport ) który jest sprzężony z ośią główną za pomocą małej śrubki. Może się poluzowała. A lubi się luzować,więc należy ją zafiksować za pomocą preparatu np.Loctite 222e. PozdrawiamJózef Leśniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Józku a to cenna i ważna uwaga.Przynajmniej sprawdzić czy luźna nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.