martek Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Silnik 8v 1.6 lub pokrewne cewka zaplonowa lub jej kostka zasilajaca do czyszczenia czesta przypadlosc tych modeli.Dziś wymienie na nową --- zobaczymy czy coś to da. Jak nie pomoże nastepnie akumulator i czujnik halla do kontroli Jak jeżdził dobrze parenaście lat i w sumie w planach ostatni rok i zima to zaczął sie piż....ć Edytowane 6 Listopada 2013 przez martek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz992 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Mojej dziewuchy Astra F 1.6 też w tym roku zaczęła szwankować. Raz odpala normalnie, raz trzeba kilka razy zakręcić a dzisiaj - zdechła na amen. Chociaż znając życie jutro znowu normalnie odpali A kilka tygodni temu u mojej kochanej mamuni w Vectrze zdechło łożysko na bendiksie, pierwsze poranne odpalenie to było kręcenie N razy, później śmigało już dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @martek, nie znam opli, ale Twój opis pasuje do problemów z układem paliwowym, nie z elektroniką. Jak już wielu kolegów podpowiadało, stawiałbym na problemy z pompą paliwa. Coś nieszczelnego, pusty układ po kilkunastu godzinach postoju i karramba. Zacznij od uszczelnienia połączeń przewodów paliwowych, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich opasek na króćcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @martek, nie znam opli, ale Twój opis pasuje do problemów z układem paliwowym, nie z elektroniką. Jak już wielu kolegów podpowiadało, stawiałbym na problemy z pompą paliwa. Coś nieszczelnego, pusty układ po kilkunastu godzinach postoju i karramba. Zacznij od uszczelnienia połączeń przewodów paliwowych, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich opasek na króćcach. Obwąchaj autko dookoła czy gdzieś benzyną nie zajeżdża. Jak zajeżdża to masz jasność.Serio mówię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro 85 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) Najprościej domowym sposobem bedzie sprawdzić czy to chodzi o paliwo, jak o poranku prze odpaleniem kolega wypnie przewód paliwowy od monowtrysku, i przekreci stacyjke, prawidłowo powinno od razu walić pozadnym strumieniem, jesli bede jakies przerwy to problem tkwi w zaworze zwrotnym pompy( i ta kwalifikuje sie do wymiany), jesli nie to trzeba szukać dalej. Szczególnie problem z ciśnieniem na pompie ma sie do niskiego stanu paliwa jak ktoś na gazie zapitala z wieczną rezerwą..(np. ja ) aaa i najlepiej przewód do butelki jakiejś włożyć,bo jak bedzie dobra to może nabrudzić Edytowane 7 Listopada 2013 przez Miro 85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Samochód ma gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper.K Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Immobilizer (wymiana cewki) lub przepływomierz. Poza tym, to co koledzy wyżej wymienili. Poszukaj w internecie jakiegoś dobrego mechanika, który trochę nad tym posiedzi, najlepiej takiego który specjalizuje się w niemcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras1983 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 i co było? kto miał racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martek Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 i co było? kto miał racje? Wymienione----aparat zapłonowy świece przewody cefka zapłonowa Narazie jeżdzi choc nie wiem czy znów nie spłata jakiegoś figla---bo i wczesniej tak było że 2-3 tygodnie było ok apotem znów gasł na środku ulicy, potem szans na odpalenie biue było Był też na komputerze---niby silnik i imobilajzer ok Zobaczymy jak będzie--raz jeszcze dziekuje wszytskim za pomoc i opowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex62 Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 W Astrze stawiam jednak na pomkę paliwa,wymiana banalna bo jest pod tylną kanapą,a niestety lubi ona broić.Komp nic nie pokarze.Szczególnie twój ostatni post raczej wskazuje na pompę paliwa.Jeśli niestety gdzieś staniesz, podnieś tylną kanapę i puknij w osłonę pompy paliwa z reguły pomaga no i wiadomo wtedy co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.