Skocz do zawartości

Czy jest na sali mechanik-rada


martek

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 8v 1.6 lub pokrewne cewka zaplonowa lub jej kostka zasilajaca do czyszczenia czesta przypadlosc tych modeli.

Dziś  wymienie na nową  ---  zobaczymy czy coś to da.

 

Jak nie pomoże nastepnie akumulator i czujnik halla do kontroli

 

Jak jeżdził dobrze parenaście lat i w sumie w planach ostatni rok i zima to zaczął sie piż....ć :huh:

Edytowane przez martek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojej dziewuchy Astra F 1.6 też w tym roku zaczęła szwankować. Raz odpala normalnie, raz trzeba kilka razy zakręcić a dzisiaj - zdechła na amen. Chociaż znając życie jutro znowu normalnie odpali :mellow:
A kilka tygodni temu u mojej kochanej mamuni w Vectrze zdechło łożysko na bendiksie, pierwsze poranne odpalenie to było kręcenie N razy, później śmigało już dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@martek, nie znam opli, ale Twój opis pasuje do problemów z układem paliwowym, nie z elektroniką. Jak już wielu kolegów podpowiadało, stawiałbym na problemy z pompą paliwa. Coś nieszczelnego, pusty układ po kilkunastu godzinach postoju i karramba. Zacznij od uszczelnienia połączeń przewodów paliwowych, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich opasek na króćcach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@martek, nie znam opli, ale Twój opis pasuje do problemów z układem paliwowym, nie z elektroniką. Jak już wielu kolegów podpowiadało, stawiałbym na problemy z pompą paliwa. Coś nieszczelnego, pusty układ po kilkunastu godzinach postoju i karramba. Zacznij od uszczelnienia połączeń przewodów paliwowych, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich opasek na króćcach. 

Obwąchaj autko dookoła czy gdzieś benzyną nie zajeżdża. Jak zajeżdża to masz jasność.

Serio mówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej domowym sposobem bedzie sprawdzić czy to chodzi o paliwo, jak o poranku prze odpaleniem kolega wypnie przewód paliwowy od monowtrysku, i przekreci stacyjke, prawidłowo powinno od razu walić pozadnym strumieniem, jesli bede jakies przerwy to problem tkwi w zaworze zwrotnym pompy( i ta kwalifikuje sie do wymiany), jesli nie to trzeba szukać dalej.

 

Szczególnie problem z ciśnieniem na pompie ma sie do niskiego stanu paliwa jak ktoś na gazie zapitala z wieczną rezerwą..(np. ja  :lol: )

 

     

 

 

aaa i najlepiej przewód do butelki jakiejś włożyć,bo jak bedzie dobra to może nabrudzić :)

Edytowane przez Miro 85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

i co było? kto miał racje?

 

Wymienione----aparat zapłonowy

                         świece

                        przewody

                        cefka zapłonowa

 

Narazie jeżdzi choc nie wiem czy znów nie spłata jakiegoś figla---bo i wczesniej tak było że 2-3 tygodnie było ok apotem znów gasł na środku ulicy, potem szans na odpalenie biue było

 

Był też na komputerze---niby silnik i imobilajzer ok

 

Zobaczymy jak będzie--raz jeszcze dziekuje wszytskim  za pomoc i opowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Astrze stawiam jednak na pomkę paliwa,wymiana banalna bo jest pod tylną kanapą,a niestety lubi ona broić.Komp nic nie pokarze.Szczególnie twój ostatni post raczej wskazuje na pompę paliwa.Jeśli niestety gdzieś staniesz, podnieś tylną kanapę i puknij w osłonę pompy paliwa z reguły pomaga no i wiadomo wtedy co jest grane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...