Skocz do zawartości

Woblery z domowego zacisza

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu zabrałem się za robienie woblerów po 3 letniej przerwie, w związku z czym utworzyłem ten temat ;] w miarę możliwości będę dodawał newsy :) poniżej dodaję jednego z moich pierwszych wobków 

post-55426-0-58290900-1384256175_thumb.jpg

Edytowane przez TrojanX

Oklejanie tkaniną to fajna zabawa :) Tylko że ja nie widzę, jak to zrobiłeś. Mam prośbę na przyszłość, byś zechciał wklejać większe zdjęcia. Na tak małych, to nawet z okularami mało co widzę... Cóż, wiek ;)

I witaj :)

• 3 tygodnie później...

crank bait widziałem podobne w filmiku instróktarzowym na yebtubie.

Masz rację ;] wzorowałem się na nim, facet wie co robi i ma wiele ciekawych pomysłów, a z racji iż jestem jeszcze początkującym strugaczem korzystam z tego typu filmików ;) 

Bardzo podoba mi się to oklejanie tkaniną - czym mógłbyś przybliżyć jak to robisz i co to za tkanina ,że jest tak fajnie naciągnięta ?

Jasne ;] tkanina kupiona na allegro, w zwykłym sklepie z materiałami też można taką kupić tylko trzeba uważać bo nie każda się do tego nadaje... ja oklejam tak: 

wycinam mniej więcej kawałek tkaniny który  objął by całego woblera z minimalną "jej resztką" na końcach, następnie wycinam w odpowiednim miejscu mały pasek ażeby weszło tam środkowe oczko. Kolejno smaruję połowę wobka klejem typu hermol, ale tak aby nie było tam jakiejś grubej warstwy bo przeniknie przez materiał.... potem czekam chwilę i oklejam połowę przynęty naciągając materiał... z drugiej strony robię tak samo z tym, że na grzbiecie robię zakładkę. Potem już tylko lakie szlif itp :)  pzdr

• Like 1

Dzięki . Czym dłużej patrzę na te oklejone tkaniną korpusy tym bardziej mi się podobają :)

Możesz zdradzić co to za tkanina i gdzie ja nabyć ?

Ja kupowałem u tego allegrowicza : http://allegro.pl/tkanina-brokatowa-do-oklejania-woblerow-bonus-i3709080858.html    na początek polecam grubą ponieważ łatwiej się okleja...

• 2 tygodnie później...