xionc83 Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 WitamChcę odświeżyć ją ale nigdy wcześniej takich rzeczy nie robiłem.Myslałem nad budową własnej wędki ale najpierw chcę sprawdzić jak pójdzie mi z gotową.Kupiłem ją trzy lata temu za £6.Wędka o wolniutkiej akcji.Mam zamiar wymienić przelotki i lakier na całym blanku.Nie wiem czy wymieniać rękojeść bo wygląda dobrze,tylko te plastikowe siedzisko mi nie pasuje.Widziałem w galerii projekt2 @Rhyacophila i raczej tego będę się trzymać.Nie wiem jakich mam użyć przelotek-english pattern czy american plus jaki rozmiar.Zaznaczam,że jestem jeszcze zielony w tych tematach.Za pomoc bardziej niż dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wabik Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ostry nożyk i do boju najpierw zdejmij przelotki potem zeskrob stary lakier i papierem wodnym poleruj blank może obejdzie się bez lakierowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rhyacophila Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Cześć, Ja bym zostawił także i ten oryginalny uchwycik kołowrotka. Jest fajny jak na mój gust, a z drugiej strony, to na co go wymienisz? W wędce za 6 funtów raczej rec'a czy struble nie założysz, tandetnej chińszczyzny też nie zakładaj. Wymień przelotki na nowe, załóż 9 + szczytowa. Rozmiar dobierz sam - poszukaj tablic w sieci albo weź suwmiarkę i pomierz średnice przelotek na podobnej wędce. Powodzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...