Skocz do zawartości

Wędzisko Spiningowe o akcji progresywnej na Odre

Kenzo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem początkującym spinningistą i poszukuje wędziska o akcji progresywnej, cw mniej więcej od 10 do 30g, 240-270cm,  chciałbym łowić szczupaki, bolenie i jesienią spróbować zapolować na sandacza, łowisko odra w okolicach Szczecina. Wyszukałem trzy wędziska i chciałbym się was poradzić czy długość, cw będzie odpowiednia.

MITCHELL FLUID 270/35g Waga: 193g.

Shimano Beast Master Spinning CX 240 M 30g waga 145 gram

robinson cortez expert spin 2,70m/10-30g waga ?

Ja używam Team Dragona 240 14-42 gr , główki 20-35 i dropshota obsługuje bdb. Ale to typowo pod zandera, więc raczej odpada... Z tych dragonów są jeszcze chyba 275 do 35 gr i do 28 gr i one chyba by były dobre pod twoje wymagania, a tak oprócz tego to może okuma black rock... przejdź się na bulwary i zobacz na co ludzie łowią, niektórzy mają dość porządne kijki, to może któryś by ci się spodobał.

Pogodzić bolenie/szczupaki i sandacze może być ciężko :D przynajmniej dla mnie jest to zadanie niemożliwe.

Bolki na szczecińskich miejscówkach śmiało w tym sezonie poganiałem Dragonem Millenium Super Fast, jak na tą półkę cenową świetne właściwości rzutowe i pod rybą przechodzi w ładne ugięcie ale do gum i opadu w ogóle się nie nadaje. Gdybyś zainwestował w TD 2,7 10-35g to miałbyś fajny, rzeczny, "niedrogi" uniwersał, którym dasz radę na upartego połowić wszystkie wymienione przez siebie gatunki.

Miałem kiedyś TD 2,75 10-28g

Kijek ma dość subtelną szczytówkę i świetnie zaznaczy opad w przedziale 10-20g + guma

Dobry kijek do gum

W przedziale cenowym do 400zł ciężko coś wyrwać chyba że poszukasz czegoś z używek

Sezon się kończy będzie sporo wyprzedaży na zimę więc będzie warto poczekać i obserwować sprzedaż używek :D