5384 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 O dzięki A jak się nie uda to może zrobimy nowe zamówienie chętni na pewno będą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byku121 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Jak by co, to ja jestem chętny na porcyjkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałWrocław Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Ijak tam kiedy smar bedzie xD ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Nie wiem. Zapłacone i czekamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałWrocław Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Sprawdziłem. Cały czas czekają na dostawę. Jak ktoś chce to może się wycofać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałWrocław Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Ja czekam nadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Ja czekam nadal Ja też . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shad Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Ja też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabr Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Też czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 A jest paru kolegów w odwodzie i tyle dobrych smarów na rynku. Odpuśćcie Panowie Dobrze , że mam zapas sprzed 2 lat i mimo nasmarowania 10-15 kompletów napędów i okładzin hamulcowych nadal mam większe pół w opakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałWrocław Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Ja tam uparcie czekam mimo wszystko:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stugrzeg Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Czy taki smar sie nada do kołowrotka ? gleitmo 585 K - smar litowy ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- wysokojakościowy smar litowy z zawartością białych, stałych substancji smarnych,stosowany w łożyskach i węzłach tarciach wszystkich rodzajów,zakres temperatury pracy: gleitmo®585 K: -45/+130°Cskutecznie chroni przed zużyciem ściernym – również w przypadku obciążeń udarowych i ruchów oscylacyjnych,zapobiega korozji ciernej,umożliwia stosowanie długich okresów między dosmarowaniami,zapewnia pewność pracy najbardziej obciążonym maszynom i urządzeniom, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 A jak z wodoodpornością a raczej mieszaniem się z wodą? To może być smar nienadający się do mokrych zastosowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek11 Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Przez dość długi czas we wszyskich swoich kołowrotkach używałem białego litowego firmy Kernite. Było jak najbardziej ok. Choć pewnie kontrola wskazana bo jeden, drugiemu pewnie nie równy. Z tego co pamiętam to ten mój miał bardziej rozciągnięty w dół zakres stosowania przy niskich temperaturach. Tomek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 GLEITMO 545 - środek smarny do przekładni otwartych ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- środek smarny o wysokiej przyczepności do przekładni otwartych,zawiera MoS4,wysoka zawartość stałych substancji smarnych,tworzy ciągliwy film smarny o trwałej przyczepności i zdolności tłumienia drgań,posiada niezwykle wysokie zdolności przywierania do powierzchni – nawet wilgotnych,nie wykrapla się i nie spływa z powierzchni, nawet w wysokich temperaturach,jest odporny na gorącą i zimną wodę – w tym również na wodę morską,doskonale chroni przed korozją,zmniejsza tarcie, nawet przy ekstremalnie wysokich naciskach,dostępne opakowania: spray 400 ml po 12 szt. w kartonie, hobboki 5kg i 25 kg,A co o tym można sądzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Teoretycznie OK. Najgorsze w tych wszystki smarach jest to, że dopiero po latach przy testach wieloletnich wyszło by szydło z worka. I poznalibyśmy smar idealny.Ja dla pewności, że po latach będzie OK stosuję Quantum Hot Sauce smar i oliwkę. A np. w gniazda wszelkich wałków tańszy Mobilith.W młynkach dobrze jest stosować smar w dwóch gestościach. Gęsty, klejący na główne koło napędowe i rzadszy na wodzik i i główną ośkę . A może lepiej taki wodoodporny: Aqua grease smar wodoodporny------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Morski smar przeznaczony do pracy w bardzo niskich temperaturach i środowisku mającym kontakt z wodą CECHY:jeden z najbardziej zaawansowanych produktów smarnych na świecie,redukuje zużycie łożysk o 50% co skraca czas postojów i wydłuża okres międzyremontowyodpowiedni do pracy w temperaturach: od -52°C do +95°C,zawiera dodatki przeciwzużyciowe przy ekstremalnych obciążeniachzawiera antyutleniacze, dodatki emulgujące i przeciwkorozyjne, dezaktywatory metali ZASTOSOWANIE- używany jako podstawowy smar w większości urządzeń umieszczonych na otwartym pokładzie-windach kotwicznych, dzwigach ładunkowych, windach łodzi ratunkowych, w łożyskach pokryw ładunkowych;- do łożysk w siłowniach okrętowych, gdzie jest stały lub tymczasowy kontakt z wodą lub wilgotne otoczenie;- z powodzeniem używany do łożysk kulowych na statkach, do łożysk wałów i osi w pojazdach ziemno-wodnych, czołgach, amfibiach, ciężarówkach, silnikach zaburtowych w łodziach motorowych- niezawodny smar we wszelkiego typu mechanizmach, które mają kontakt z wodą; CERTYFIKATYNATO G.403,British Government Specification XG 279 DEF STAN 91-27/1,USA Mil Spec Mil-G-10924C. UWAGInie połykać,może być drażniący dla oczu i skóry,należy używać rękawic ochronnych. PRZECHOWYWANIE Przechowywać w suchym, chłodnym pomieszczeniu w zamkniętym opakowaniu. DANE TECHNICZNEkolor - bursztynowypunkt kroplenia IP132 ASTM-D566OC - 121 minpenetracja robocza IP50 ASTM-D2117 - 265-295kwasowoć IP37 OLEIC wt% - 0,2 maxalkaliczność IP37 wt% - 0,2 maxseparacja oleju ASTM D1742 wt% - 6,0 maxodporność na utlenianie IP 142 ASTM D-942 max. ciśnienie kroplenia w czasie 100 godzin - 0.35 barwypełniacze - brakzakres temperatur -52 do 95°C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dobry to pewnie i on ci jest, tylko nie wyobrażam sobuie pracy w okularach ochronnych i rękawicach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Smar za tydzień lub dwa wreszcie dotrze. Pójdzie priv jak dojdzie. Jak ktos z poniższej listy chce zrezygnować to proszę bardzo. W odwodzie już czekają chętni. Maicke82RafałWrocławJabrJozishad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ictus Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Moze nie na temat, ale jak ktos.z Forum chcialby smar penn'a do swojego kreciola to mam smar penn'a i moge odstapic gratis w wawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psd27 Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 ja chętnie przygarnę Kolego Aktualnie jestem poza wawą, ale w przyszłym tygodniu możemy się umówić na odbiór osobisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałWrocław Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Smar za tydzień lub dwa wreszcie dotrze. Pójdzie priv jak dojdzie. Jak ktos z poniższej listy chce zrezygnować to proszę bardzo. W odwodzie już czekają chętni. Maicke82RafałWrocławJabrJozishad Jak tyle czekałem to juz mnie tydzien czy dwa nie zbawia hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 To niestety nie ode mnie zależało. Dostali własnię dostawę z Shimano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Nawet mowy nie ma abym zrezygnował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabr Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Moje stadko nadal czeka do przesmarowania już na nowy sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.