warciak Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 WitamPilnie potrzebuje przykłady połaczenia muchy z żyłką , jaki węzeł stosujecie.pozdr początkujący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jajakub Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Hm ja to wiażę tak klasycznie czyli tak jak ..... agrafkeAle ja też jestem mocno początkujący wiec wiesz.... mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Radzio Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Tłumaczyli mi lepiejwiedzący ale ostatecznie nauczyłem się wiązać muszki z tej strony http://home.fishing.pl/fly/wezly.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 danielXR Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Do wiazania małych much (suche, mokre, nimfki) stosuję najpostszy sposób z mozliwych: przeciągnięcie przez oczko, z 5-6 obrotów końcówką wokół głownej i przeciągniecie przez petelkę przy oczku. Przy cienkich żyłkach (0,08-0,16) wg mnie wystarcza to całkowicie, węzeł trzyma wystarczająco. Do streamerów i duzych much łososiowych stosuję węzeł podobny do tego przedostatniego z linku ( zwanego tam: wiązanie muszek),ale w ciut prostszej wersji, bez tego zgrubienia na końcu zyłki. Jest piekielnie mocny i powoduje równoległe ułozynie żyłki do trzonka haczyka, za to nadaje się wg mnie głownie do much duzych, bezjeżynkowych i najlepiej z oczkiem do góry jak w klasykach łososiowych. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...