Pozwoliłem sobie założyć oddzielny wątek konkretnym sklepie internetowym ponieważ sprawa jest poważna i pokazuje jak my czyli klienci takich sklepów jesteśmy traktowani.
Sklep, o którym napiszę to ‘’Okonek’’ mieszczący się w Łodzi. Sprawa dotyczy chęci zakupu multiplikatora Okuma. Otóż znalazłem interesujący mnie mltik w tym właśnie sklepie w bardzo atrakcyjnej cenie. Wysłałem do sklepu zapytanie czy posiadają owy kołowrotek na stanie sklepu. Dodałem, iż interesują mnie dwie sztuki ( ponieważ jeden z moich kolegów, który zaczyna przygodę z castingiem tez chciał właśnie ten model zakupić).
Otrzymałem odpowiedź, że multiplikatory są dostępne w sklepie. Musiałem dogadać jeszcze pewne sprawy z kolegą więc odpowiedziałem na maila ze sklepu, że zamówienie złożę po weekendzie ( maila otrzymałem w piątek). Sprawy zostały dogadane więc w sobotę postanowiłem się w sklepie ‘’Okonek’’ zalogować i złożyć zamówienie i tu spotkała mnie przykra sprawa. Okazało się, że cena multiplikatora została zmieniona. NAGLE PODROŻAŁ. Natychmiast wysłałem do sklepu maila z zapytaniem i prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
W poniedziałek wieczorem tj. 28.04.2008 wysłałem kolejnego maila do sklepu ‘’Okonek’’ z ponownym zapytaniem.
Dzisiaj otrzymałem następującą odpowiedź ‘’ Obecna cena jest prawidłowa, poprzednia cena była starą, zeszłoroczną ceną, która została zmieniona po otrzymaniu od dystrybutora
nowego, aktualnego cennika na 2008 rok.’’
Jak by nie patrzeć mamy koniec kwietnia nie uważacie, że to trochę późno na aktualizację cennika na rok 2008?
Pytanie
pepol
Witam.
Pozwoliłem sobie założyć oddzielny wątek konkretnym sklepie internetowym ponieważ sprawa jest poważna i pokazuje jak my czyli klienci takich sklepów jesteśmy traktowani.
Sklep, o którym napiszę to ‘’Okonek’’ mieszczący się w Łodzi. Sprawa dotyczy chęci zakupu multiplikatora Okuma. Otóż znalazłem interesujący mnie mltik w tym właśnie sklepie w bardzo atrakcyjnej cenie. Wysłałem do sklepu zapytanie czy posiadają owy kołowrotek na stanie sklepu. Dodałem, iż interesują mnie dwie sztuki ( ponieważ jeden z moich kolegów, który zaczyna przygodę z castingiem tez chciał właśnie ten model zakupić).
Otrzymałem odpowiedź, że multiplikatory są dostępne w sklepie. Musiałem dogadać jeszcze pewne sprawy z kolegą więc odpowiedziałem na maila ze sklepu, że zamówienie złożę po weekendzie ( maila otrzymałem w piątek). Sprawy zostały dogadane więc w sobotę postanowiłem się w sklepie ‘’Okonek’’ zalogować i złożyć zamówienie i tu spotkała mnie przykra sprawa. Okazało się, że cena multiplikatora została zmieniona. NAGLE PODROŻAŁ. Natychmiast wysłałem do sklepu maila z zapytaniem i prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
W poniedziałek wieczorem tj. 28.04.2008 wysłałem kolejnego maila do sklepu ‘’Okonek’’ z ponownym zapytaniem.
Dzisiaj otrzymałem następującą odpowiedź ‘’ Obecna cena jest prawidłowa, poprzednia cena była starą, zeszłoroczną ceną, która została zmieniona po otrzymaniu od dystrybutora
nowego, aktualnego cennika na 2008 rok.’’
Jak by nie patrzeć mamy koniec kwietnia nie uważacie, że to trochę późno na aktualizację cennika na rok 2008?
Ręce opadają!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.