tyczkasport1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Witam mam pytanko do fachowców których tu nie brakuje Znalazłem pewną niepokojącą mnie troche rzecz... Mianowicie szpula jest prawidłowo założona, a mimo to szpula wykazuje dosyć duże ruchy w pionie. Czy jest to normalne dla tego modelu czy jednak jest to mankament który lepiej usunąć? Nie znam się zbytnio stąd moje pytanie o opinie bardziej doświadczonych kolegów Z góry przepraszam za link do obcej strony, ale tu nie wiedziałem jak go zamieścić :/ irównież przepraszam za jakośc filmu bo kręcony telefonem z ręki więc mam nadzieję że coś będzie widać... http://shimano.aero.gtm.1000.patrz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...