mlgi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Udało mi się okazyjnie kupić wspomniany w temacie multik od pewnego japończyka, problem jest prawdopodobnie z worm shaftem (chyba).Mianowicie wodzik nie dochodzi do krawędzi, jakieś 2-3mm z każdej strony blokuje się i wraca w drugą stronę.Zastanawiałem się czy nie pomogłaby wymiana tulejki na łożysko, część nr 42 ze schematu, ewentualnie wymiana worm shafta (nr 43) i pawl'a (nr 38).Nie znam się na mechanice, zatem to tylko pomysły, które narastają w mojej głowie. Proszę o pomoc, ewentualnie czy ktoś by się podjął próby odpłatnego rozwiązania tego problemu? Poniżej zdjęcia schematu i multika z nawiniętą plecionką (nie nawinęła się do krawędzi) oraz cieńką żyłką (0,16mm - gładko zsunęła się po krawędzi, dlatego wypełniła szpulę do końca). Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiammaykel Edytowane 13 Stycznia 2014 przez maykel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Musiałbyś zbadać czy część nr. 43 czyli wałek, pochodzi od tego konkretnie modelu bo nie da się niestety ukryć, że okazjonalne okazje czasami bywają poskładane "z różnych dostępnych akurat części", które mogą wymiarowo nawet ładnie pasować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...