Pickerel Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 No to już wiemy że model SW PG jest cięższy, bardziej pancerny i ma inną sztukę. Mnie natomiast interesuje porównanie pracy obu tych kołowrotków. Czy bardzo się od siebie różnią? Oczywiście pytam o 2011 i SW PG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 SW PG jest cięższy od XG tylko z powodu cięższego knoba. Mam XG 09 i TP 2011. XG uzywam , TP jeszcze nie rozdziewiczony. Ten mniejszy ma bardziej maslana pracę na sucho. Materiał przekładni prawdopodobnie o tym decyduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek184 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie wiem o czym mówisz .Tu masz korbę a nie korbkę, start jest miodzio, jak w normalnym przełożeniu.Chyba czytasz w moich myślach bo takiej odpowiedzi oczekiwałem . Potrzebuję czegoś pod boleia i teraz wiem że tego TP kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek184 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie wiem jak jest w wersji PG 09 ale w poprzedniej czyli 02 jest różnica. PG to jest koń pociągowy i nie straszne mu ciężkie warunki kiedy HG woli jednak lżej. Mimo to uważam, że i tak wielka moc drzemie w nowym XG (tego mam choć nie używałem jeszcze) i nie czuć żeby mu coś przeszkadzało w starcie .Prawda jest taka, że jeśli nie miał ktoś wcześniej styczności z modelami PG to nie wie i nie będzie wiedział co to za siła, a model XG będzie (bo jest) wtedy i tak lux maszyną Konia pociągowego już mam. Mój Z3000iT w zupełności mi wystarczy. Ale tak jak mówisz Wersja XG to będzie lux torpeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Ten mniejszy ma bardziej maslana pracę na sucho. Materiał przekładni prawdopodobnie o tym decyduje.Pewnie materiał też ale przede wszystkim moduł zęba. W SW są duże zębiska, podobne do modeli daiwy HC jak nie większe. Coś za coś albo super masełko albo masło i power . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Pewnie materiał też ale przede wszystkim moduł zęba. W SW są duże zębiska, podobne do modeli daiwy HC jak nie większe. Coś za coś albo super masełko albo masło i power . Im większy zabek tym glosniej moze zabkowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.