Skocz do zawartości

Uszkodzony lub złamany blank - co zrobić, jak naprawić?


Rekomendowane odpowiedzi

W 100% zgadzam się z Mifkiem.Pracuję w handlu kilka lat i wiem,że jeśli sklep przyjął kij,nie jest to jednoznaczne z naprawą gwarancyjną.Serwis podda kij ekspertyzie i oceni czy zrobi na gwarancji czy nie.Gwarantem nigdy nie jest sklep,zawsze producent,chyba,że się coś zmieniło :D Więc,nie bądź zaskoczony jeśli zadzwoni do Ciebie ktoś z serwisu,albo ze sklepu i poda Ci kwotę naprawy,którą zaakceptujesz albo nie.Tak to się odbywa w wielkim skrócie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 100% zgadzam się z Mifkiem.Pracuję w handlu kilka lat i wiem,że jeśli sklep przyjął kij,nie jest to jednoznaczne z naprawą gwarancyjną.Serwis podda kij ekspertyzie i oceni czy zrobi na gwarancji czy nie.Gwarantem nigdy nie jest sklep,zawsze producent,chyba,że się coś zmieniło :D Więc,nie bądź zaskoczony jeśli zadzwoni do Ciebie ktoś z serwisu,albo ze sklepu i poda Ci kwotę naprawy,którą zaakceptujesz albo nie.Tak to się odbywa w wielkim skrócie.Pozdrawiam

I taka jest prawda. To Gwarant decyduje, czy uznaje reklamację, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja na Twoim m-cu zainteresowalbym sie telefonicznie co zrobia z tym kijem. W przeszlosci zdarzaly sie rozne sposoby napraw....natomiast rzadko, kiedy kij w jakis sposob byl poklejony, byl to nadal ten sam kij.

Ja bym dopuscil tylko taki sposob naprawy, ze w kiju fabrycznym wymiana szzcytowki, w kiju na zamowienie wymiana szzcytowki oraz zalozenie przelotek, zdjetych z wraku (wersja minimum).

 

A moral taki plynie z tego, coby uwazac na wedki. Nawet w Ugly Stiku cos moze nie wytrzymac, jak sie go rozdepcze.

Proponuje zainteresowanie takim czyms, o czym pisalem niedawno i bez specjalnego zainteresowania. Nie trzeba nawet zdejmowac kolowrotka, ani zwijac linki... :D ..na leniwca mozna pojsc a wedka cala...

Gumo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja na Twoim m-cu zainteresowalbym sie telefonicznie co zrobia z tym kijem. W przeszlosci zdarzaly sie rozne sposoby napraw....natomiast rzadko, kiedy kij w jakis sposob byl poklejony, byl to nadal ten sam kij.

Ja bym dopuscil tylko taki sposob naprawy, ze w kiju fabrycznym wymiana szzcytowki, w kiju na zamowienie wymiana szzcytowki oraz zalozenie przelotek, zdjetych z wraku (wersja minimum).

 

A moral taki plynie z tego, coby uwazac na wedki. Nawet w Ugly Stiku cos moze nie wytrzymac, jak sie go rozdepcze.

Proponuje zainteresowanie takim czyms, o czym pisalem niedawno i bez specjalnego zainteresowania. Nie trzeba nawet zdejmowac kolowrotka, ani zwijac linki... :D ..na leniwca mozna pojsc a wedka cala...

Gumo

 

Gumo ale ten pokrowiec jest kilka razy droższy od tej wędki :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem usterkę w kiju Kongera. Pękł spiek przelotki. Stało się to z mojej winy, ponieważ mam głupi nawyk zapinania haków za przelotki. Niestety jakoś przez parę miesięcy nie było czasu go zanieść do serwisu i liczyć ,że może naprawią to za darmo bo kij był jeszcze na gwarancji.

Powiem tylko że naprawili i nie wzieli za to grosza mimo że mogli. Dla mnie to znak że Konger wart jest polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

 

kurierzy odwalili kawal dobrej roboty i w ten sposób otrzymałem wędkę o 45mm krótszą. Chciał bym ją naprawić niestety jednak nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Jaką użyć przelotkę? Czy usunąć drugą przelotkę czy tez może skrócić kijek aż do niej? Z góry dziękuje za pomoc.

 

Opis kijka

MB Destroyer Eveluzion F51/2 - 68Xti Diablo

6'8''; 1/4 - 1 oz. Lure; 12-25LB. Line;

 

Tak oto wyglądał spacing jak wędka jeszcze była cala

post-579-1348914394,19_thumb.jpg

post-579-1348914394,2563_thumb.gif

post-579-1348914394,304_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że tak będzie najprościej. Niestety sprawa ciągnie się już dwa miesiące a potrwać możne jeszcze dużo dłużej. 1/3 ceny odzyskałem a na ewentualna resztę muszę jeszcze poczekać nie wiadomo jak długo. Szkoda żeby kijek stał w kącie nieużywany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby to naprawic trzeba by odciac jeszce ten kawalek, ktory jest postrzepiony. Wiaze sie to z przesunieciem zapewne duzej czesci przelotek. Moze to byc widac na blanku.

Wypada tez dokupic nowa przelotke na top bo stara nie bedzie pasowac.

Do tego wszystkiego nie wiadomo co sie uzyska finalnie, na pewno bedzie to zupelnie inna wedka niz zakladal producent...

 

Gumo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden sposob, zeby to sprawdzic. Jezeli juz nie bedzie innego wyjscia na uzyskanie rekompensaty za ta szkode to trzeba zdemontowac ta przelotke i sprawdzic, czy nie ma nienaturalnego kąta przy probie wygiecia.

Jezeli sie tak uda to wystarczy zmienic 1na.

 

Gumo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gumofilc: jeszcze raz dziękuję za pomoc. Wizyta w pracowni jednak będzie nieunikniona.

Co do rekompensaty itd. to tak jak już pisałem wcześniej sprawa może potrwać do dwóch lat. Sprzedawca wstrzymał firmie kurierskiej pieniądze nie tylko za tą usługę. A oni mają teraz dwa lata na założenie jemu sprawy. Aha, no i taki mały szczegół: cala ta sprawa ma miejsce w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Uważam że powinno się to zrobić wtaki sposób:

1)Demontaż wszystkich przelotek oprócz pierwszej lub dwóch pierwszych od kołowrotka (otwierających),

2)Odcięcie zniszczonego kawałka szczytowego wędki, tak jak napisał Gumofilc,

3)Sprawdzenie stanu powłoki lakierniczej po demontażu przelotek- jeśli nie jest akceptowalny to demontujemy także pierwszą i wykonujemy nową powłokę po zmatowieniu papierem 600 poprzedniej,

3)Dobieramy nowy układ uzbrojeniatzw. spacing, przed ewentualnym lakierowaniem,zmniejszając ilość przelotek o jedną lub pozostawiając ilość- według upodobania,

4)Założenie przelotek, omotek ewentualne opisanie nowej wędki , itp.

Tak ja bym to zrobił - w skrócie oczywiście.

Pozdrawiam

kesur

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam,

 

Panowie mój Batson IST993F miał przygodę z klapą bagażnika :(

Ułamana jest przelotka szczytowa - 2cm

Chyba większy problem jest z pierwszą częścią kija, blank zmiażdzony jest na długości 12 cm od tego końca gdzie nakłada się szczytówkę.

Poprostu leżał sobie w futerale i dostał klapą...

Ciekaw jestem czy do się coś z tym zrobić, czy mogę sobie kija wiadomo w co wsadzić...

Chciałem załączyć zdjęcie ale po zmniejszeniu do 50kB nic nie widać, więc nie ma sensu. Jeśli będzie taka potrzeba, żeby na to zerknąć wyślę fotkę mailem

Pozdrawiam

Szewer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szczytówka zmiażdżona jest 12 cm od szczytu - możesz sobie zrobić wklejke :D w pracowni utną Ci blank trochę niżej i wkleją co trzeba.

 

Jeżeli szczytówka zmiażdżona jest 12 cm od łączenia (od dołu) - to raczej juz do wyrzucenia. Trzeba zamówić nową szczytówkę i przełożyć przelotki ze starej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...