wildriver Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 http://fishing.shimano.co.jp/product/reel/3504 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokwelski Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) ładniejsza nakrętka hamulca do mikrozębów jakoś mnie nie przekonalitłumaczenie "w pobliżu środka ciężkości G bezpłatnym struktury nadwozia" może oznaczać bardzo wiele... za to "kształt ciała stał inteligentny kretyn" raczej jest jednoznaczne i można by się z tym zgodzić. zatem czekamy do marca Edytowane 22 Stycznia 2014 przez smokwelski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronzo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Na który krzaczek trzeba kliknąć żeby obejrzeć schemat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 http://fishing.shimano.co.jp/product/reel/3504 Rewolucja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Kto nie mógł przeżyć luzu technicznego miedzy zębami przekładni to stella 14 dla niego no i jakaś taka "Caldiowata" ta stella z zadka 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpe Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Całe szczęście, że zrobiłem sobie zapas '10 Nie podoba mi się! 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sacha Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 http://fishing.shimano.co.jp/product/reel/3504Ale z tego co piszą to ma rewolucyjne rozwiązania i bardziej wytrzymałe materiały. Generalnie jest najlepszym produktem ostatnich lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildriver Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Rewolucja Nie widziałem podobnego tematu na Jerku,więc dodałem.Była już gdzies opisywana?rewolucja? Edytowane 22 Stycznia 2014 przez wildriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie widziałem podobnego tematu na Jerku,więc dodałem.Była już gdzies opisywana?rewolucja? Wczesniej byly jakies watki, nie oparte na niczym konkretnym. A tu jest informacji na kilka (nascie) watkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildriver Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Właśnie!Czy będzie rewolucja??? psmnie też wizualnie pod Daiwa-te podchodzi,szczególnie szpula podobna do konkurencji z 2014. Edytowane 22 Stycznia 2014 przez wildriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Właśnie!Czy będzie rewolucja??? psmnie też wizualnie pod Daiwa-te podchodzi,szczególnie szpula podobna do konkurencji z 2014 Zaprezentowane rozwiazania nie pozostawiaja watpliwosci, ze to rewolucja. Nowy bryla kolowrotka, dzieki obroceniu mechanizmu posuwu o 180 stopni wzgledem osi szpuli. To zaowocowalo skroceniem korpusu.Stad podobienstwo optyczne do Daiwy. Nowe rozwiazanie przekladni, nowe przeniesienie napedu na posuw, nowe rozwiazania w zakresie uszczelniania body, nowe rozwiazanie hamulca.Trudno chyba nie mowic o REWOLUCJI.... Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Guzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ten korpus wygląda jakby jakoś dziwnie wydłużony był. Też mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickerel Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 RewolucjaEwolucja A mi tam się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobler129 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 A mi się podoba Taki 1000. Jakby się dało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbk Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wiadomo kiedy będzie dostępna w Europie? Potrzebuję coś w rozmiarze 4000 , miał być Vaniek ale może skuszę się na nową Stellę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wiadomo kiedy będzie dostępna w Europie? Potrzebuję coś w rozmiarze 4000 , miał być Vaniek ale może skuszę się na nową Stellę. 2015 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpe Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wiadomo kiedy będzie dostępna w Europie? Potrzebuję coś w rozmiarze 4000 , miał być Vaniek ale może skuszę się na nową Stellę. Jarek, pewnie niedługo, ale zastanów się nad JDM Nowa SW była dostępna prawie równocześnie w Europie i Japonii.Ciekawe czy zostanie zachowana wymiana szpul z poprzednimi Stellami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Moim zdaniem ta stylistycznie "multipla"w stajni shimano .miała chyba zaszokować,chociaż ten wałek na górze napewno wymusił kształt,patrząc z grubsza to na dole też można było zagęścić ząbki zębatek ,czy konieczne było przenoszenie wałka tak wysoko?czy tak diametralnie to poprawi wszelkie techniczne osiagi?czy raczej to ta "nowość" i ta "zmiana" ma przyciągnąć klienta? Domyślam się iż poza zmiana ulokowania wałka nic wiecej ta stella nie wniesie.Urzadzenia tak dopracowane jak Stelki oraz od lat sprawdzone systemy mogą zapewne zanudzić na śmierć a taka zmiana lokalizacji i diametralnie wyglądu w stosunku do poprzedników na pewno znajdzie grono amatorów. Mi osobiście ten "kanon piękna" nie odpowiada.-brak jakoś proporcji,symetrii, odniesienia,wszędzie przecinające się krzywe linie normalnie jak deska rozdzielcza ze starszego forda focusa.tak jak by ktoś po dużej ilości sake to projektował. zapewne mechanicznie będzie to grało jak trzeba.ale stylistycznie,dla mnie słabo.odnoszę wrażenie jakby ten kołowrotek był poskładany z kilku innych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Moim zdaniem ta stylistycznie "multipla"w stajni shimano .miała chyba zaszokować,chociaż ten wałek na górze napewno wymusił kształt,patrząc z grubsza to na dole też można było zagęścić ząbki zębatek ,czy konieczne było przenoszenie wałka tak wysoko?czy tak diametralnie to poprawi wszelkie techniczne osiagi?czy raczej to ta "nowość" i ta "zmiana" ma przyciągnąć klienta? Domyślam się iż poza zmiana ulokowania wałka nic wiecej ta stella nie wniesie.Urzadzenia tak dopracowane jak Stelki oraz od lat sprawdzone systemy mogą zapewne zanudzić na śmierć a taka zmiana lokalizacji i diametralnie wyglądu w stosunku do poprzedników na pewno znajdzie grono amatorów. Mi osobiście ten "kanon piękna" nie odpowiada.-brak jakoś proporcji,symetrii, odniesienia,wszędzie przecinające się krzywe linie normalnie jak deska rozdzielcza ze starszego forda focusa.tak jak by ktoś po dużej ilości sake to projektował. zapewne mechanicznie będzie to grało jak trzeba.ale stylistycznie,dla mnie słabo.odnoszę wrażenie jakby ten kołowrotek był poskładany z kilku innych.Takie umiejscowienie walka posuwu wydaje mi sie, ze juz jakis producent to uskutecznia Przeprojektowanie posuwu to duza zmiana techniczna, ale jeszcze wieksza zmiana jest (moim zdaniem) kwestia przekladni. ... Co nie zmienia faktu, ze po kilku kolejnych probach podejscia do Shimano zostaje w 100 % przy Daiwie. Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Guzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 http://tacklenews.net/product_category/reel/shimano-14stella.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Tak przeprojektowali posuw ,ale czy zmiana lokalizacji (na górze) to tak lepiej? czy tylko "chwyt" bo to coś nowego?w stellach.na pewno odbiór ogólny tego kołowrotka byłby mniej szokujący,to pewne,bo kolejna stella by wyszła prawie taka sama i tylko zębatki drobniejsze,a tak to widać zmianę,niema co.pewnie wychodzą z założenia "nieważne co o nas gadają byle gadali" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) To położenie walka posuwu u góry jakoś mnie nie przekonuje bo choć inżynierowie z Shimano są lata świetlne przede mną to jakoś nie chce mi się wierzyć, ze potrafią w swoim geniuszu przeczyć prawu grawitacji i wydaje mi się że smar z mechanizmu posuwu będzie zlatywał na dół chyba, że to projekt Dominika Paukszty to wtedy rozumiem Drobne ząbki też nie napawają zaufaniem choć może niesłusznie bo siła rozłożona na kilka małych ząbków równocześnie będzie się płynniej rozkładała...Brzydka to ona nie jest ale i tak pozostaję przy Daiwie i to starej Daiwie PSŻeby moja wypowiedź nie była zbyt enigmatyczna dopowiem iż Dominik to bardzo sympatyczny i sprawny spinningista, dość popularny ładnych parę lat temu a słynący głównie z tego ze łowił spinningiem z kołowrotkiem do góry Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Rheinangler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gobio Gobio Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ładna, bardzo ładna. Może ta "Daiwowatość" mnie się tak podoba. I ceny też całkiem przyzwoite? Chyba że sie mylę 78 000¥~2400pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ładna, bardzo ładna. Może ta "Daiwowatość" mnie się tak podoba. I ceny też całkiem przyzwoite? Chyba że sie mylę 78 000¥~2400pln Stelle (zwykle, nie SW) maja cene w granicach 75000 - 80000 JPY w JP. Cene katalogowa.Jesli bedziesz w Japonii, to mozesz kupic ja sobie za taka cene. Jak nie to kupujesz przez posrednikow (sklepy online), placisz wysylke, oplaty graniczne, podatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbk Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jarek, pewnie niedługo, ale zastanów się nad JDM Nowa SW była dostępna prawie równocześnie woooEuropie i Japonii.Ciekawe czy zostanie zachowana wymiana szpul z poprzednimi Stellami?Wolałbym kupić w pobliskim sklepie bo by miał 3 lata gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.