Skocz do zawartości

New Stella 2014


wildriver

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o uszkodzenia przekładni powstale na skutek upadków , np na korbke, które rzadkością nie są a na mój prosty rozumek mniejszy ząb = słabszy ząb, ja nie twierdzę że są gorsze bo to czyste spekulacje i przypuszczenia nie mogę tego potwierdzić w żaden sposób.

 

a co do kółek posuwu to nie rozumiem tego typu koncepcji jak tam zastosowano, wiadome jest że da się taki typ uzębienia precyzyjniej spasowac dzięki czemu uzyskuje się taks kulture pracy ale tak drobne elementy z tak delikatnych materiałów jak stopy amelinium bardzo szybko mogą ulegać odksztalceniu pod obciazeniem lub poprostu się niszczyć chociażby za sprawą opilka jednego z drugim , a zawsze się coś znajdzie.

 

to tylko i wyłącznie moje zdanie nie potwierdzone żadnym praktycznym testem, więc nie mam zamiaru się spierać.

Edytowane przez Qowax001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o uszkodzenia przekładni powstale na skutek upadków , np na korbke, które rzadkością nie są a na mój prosty rozumek mniejszy ząb = słabszy ząb, ja nie twierdzę że są gorsze bo to czyste spekulacje i przypuszczenia nie mogę tego potwierdzić w żaden sposób.

 

A nie jest tak, ze upadek na korbke powoduje uszkodzenie przekladni lub zerwanie gwintu w kole przekladni (widywalem w TP 11) ? 

Nie wiem czy maly zabek moze cos tu miec do dolozenia jeszcze od siebie.

 

A te kolka posuwu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zamiast 14tki bierzesz motorower ? :)

 

Witam,

 

Odezwę sie do niejakiego @Bujo co by z nim pojechać na 10 dni do Szkocji. Pstragi można łowić do połowy października. Kilkukrotnie wspominał o wielkich kabanach żyjących w tamtych rzekach. Obiecywał pokazać ryby, gwarancji sukcesu nie dawał bo ciężkie do zlowienia. Jak trafimy na dobra pogodę to przez ten czas przynajmniej jeden siadzie na wedke i przepadne. Zapraszam :)

 

Bujo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

fakt, że na kole cosik więcej by się przydało, ale nie przesadzajmy, jeśli jest to wysokiej jakości smarowidło, to wcale nie trzeba zapaćkać całej obudowy i dołożyć 10g smaru

 

http://brisbaneegiclub.forumotion.com/t50-shimano-rarenium-ci4-1000s

 

moze wyciskal smar z tubki stopa i mu wiecej polecialo do kolowrotka ? :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że to było zamierzone :)

 

ja raz w życiu zabrałem się za smarowanie multika (co było traumatycznym doświadczeniem :) )

użyłem I.O.S Factory Grease Pro, nałożyłem cienkim śrubokrętem z zegarmistrzowską precyzją w każde miejsce, które ma styk z innym obracającym czy "posuwającym" poszło bardzo mało, po złożeniu kompletne zero luzu, wszystko "sklejone" i chodził zbyt ciężko

 

jeszcze jedna próba, tym razem cienkim twardym pędzelkiem z obciętymi włoskami, taki "filtr" wyszedł, może 1gr poszedł, pracuje idealnie i więcej się nie dotykam - blee

Edytowane przez bazyloss
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

3000 HG jest wielkości 2500 z głębszą niż 2500 szpulką, szybszym niż 2500 przełożeniem i korbą z knobem "T". Od 4000 różni ja wielość zarówno korpusu jak i szpuli, ilość nawoju linki i ilość cm nawijanych za jednym obrotem korby.

 

 

Edit, faktycznie miałem na myśli c3000hg.

Edytowane przez Sławek.Sobolewski
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...