Skocz do zawartości

Tuning Chronarch 51e jakie łożyska

Tomek88

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko jak w temacie, zmieniał ktoś łożyska w multiku wspomnianym w temacie. Jestem w tym zielony jednak chciałbym podciągnąć parametry rzutowe mojego chronarch'a, oryginalna szpula i hamulec raczej zostaje, bo poniżej 10gr na razie rzucał nie będę. Proszę o wskazówki bardziej doświadczonych w tej materii :)

Jak wymieniłem w swoim starym Scorpionku 1001 łożyska na ABEC7, to po pierwszym rzucie bylem wniebowzięty, odległości się poprawiły o znaczną odległość, no i ta lekkość rzutów(nawet lekkimi wabikami), ale kontrola kciukiem zdwojona :)  (takie moje skromne zdanie)

• Like 1

Ja wrzucilem do swojego chronarcha e51 hedgehog katobi zr. Szpulka krecila sie 2 x dluzej w free spin a rzucalo sie o wiele luzniej i dalej. Jednak jak juz Mariusz zauwazyl kciuk musi czuwac caly czas. Lozyska mozna nabyc w sklepach online lub ebay. Wymiana trwa 2 min jesli ktos ma jako takie zdolnosci manualne ;-)

Ja wrzucilem do swojego chronarcha e51 hedgehog katobi zr. Szpulka krecila sie 2 x dluzej w free spin a rzucalo sie o wiele luzniej i dalej. Jednak jak juz Mariusz zauwazyl kciuk musi czuwac caly czas. Lozyska mozna nabyc w sklepach online lub ebay. Wymiana trwa 2 min jesli ktos ma jako takie zdolnosci manualne ;-)

Skąd brałeś łożyska, szukam na razie gdzieś w polsce może ktoś ma, chyba będę musiał zamieścić ogłoszenie w "kupię"

Teraz pytanie za 100pkt, co lepsze i/lub bardziej opłacalne HEDGEHOG czy ABEC7/5, jestem zielony w tych łożyskach jak szczypiorek na wiosnę ;)

Obawiam się, czy nie będę miał problemów z brodami jeśli będą zbyt szybkie, na razie na tych ciskam 25-30gram z jednym aktywnym bloczkiem bez specjalnej kontroli i obaw o splątanie a to podobno multik ogarniający UL :P

Edytowane przez Tomek88

Heh nie no dzięki za szczerość :)