Tomek88 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Pytanko jak w temacie, zmieniał ktoś łożyska w multiku wspomnianym w temacie. Jestem w tym zielony jednak chciałbym podciągnąć parametry rzutowe mojego chronarch'a, oryginalna szpula i hamulec raczej zostaje, bo poniżej 10gr na razie rzucał nie będę. Proszę o wskazówki bardziej doświadczonych w tej materii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1972 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak wymieniłem w swoim starym Scorpionku 1001 łożyska na ABEC7, to po pierwszym rzucie bylem wniebowzięty, odległości się poprawiły o znaczną odległość, no i ta lekkość rzutów(nawet lekkimi wabikami), ale kontrola kciukiem zdwojona (takie moje skromne zdanie) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 A gdzie można takie łożyska zakupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1972 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Tomek, mi kupił i wymienił kolega@Endriu24, więc jego zapytaj. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Ok dzięki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...