przemow Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) TP 4000PG . Niemiło w środku wygląda :-( Poza tym bajka...... Edytowane 18 Maja 2016 przez przemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Nie.Nie smarujemy. Edytowane 18 Maja 2016 przez darek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 A ja posmarowałem :-) Lata jak helikopter teraz ...a jak cichutko....... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 To jest malo smaru ?To ile to jest ok? O za duzo nie bede pytal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albercik2 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Ja bym zalał pół syntetykiem 5w40 wtedy będzie cichutko latał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) A ja posmarowałem :-) Lata jak helikopter teraz ...a jak cichutko....... :-) i dobrze zrobiłeś też bym posmarował bo smaru ma kiepściutko. Edytowane 19 Maja 2016 przez Hunter_pike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Ja bym zalał pół syntetykiem 5w40 wtedy będzie cichutko latał 0w50 na sportowo ;-) he he 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 A ja posmarowałem :-) Lata jak helikopter teraz ...a jak cichutko....... :-)Szkoda ,że nie zrobiłeś zdj. po smarowaniu...rozumiem ,że przed smarowaniem nie latał?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Przed smarowaniem kręcił tak jak powinien TP a po smarowaniu to pewnie i stella nie ma z nim startu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Przed to śmigał na pułapie avionetki :-) Żeby to był Zauber to by latał po smarowaniu jak Stellka :-) a tak to nadal TP ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Teraz poważnie. Sami specjaliści a zaden nie zauważył czemu ten młynek został rozbebeszony? Moze zbyt kiepska jakosc fotek... Pytanie o smarowanie zadałem ot tak z przekory ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Teraz poważnie. Sami specjaliści a zaden nie zauważył czemu ten młynek został rozbebeszony? Moze zbyt kiepska jakosc fotek... Pytanie o smarowanie zadałem ot tak z przekory ;-)czyżby koło głowne przekładni było źle ustawione i darło śrubę na koszu od wodzika i przez to jest taka schadrana? Stąd to stukanie? Tak patrzę i to jedyne co mi się rzuciło w oczy a jakość zdjęć fakt kiepska. Edytowane 19 Maja 2016 przez Hunter_pike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Teraz poważnie. Sami specjaliści a zaden nie zauważył czemu ten młynek został rozbebeszony? Moze zbyt kiepska jakosc fotek... Pytanie o smarowanie zadałem ot tak z przekory ;-) Zdjęcie fakt kiepskie ale jedyne co tam podpada to chyba ta śrubka...jakby nie dokręcona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 'Czyszczenie przepustnicy'!wielokrotnie słyszał kumpel w serwisie Opla jak samochód wchodził w tryb awaryjny potem(po upływie gwarancji) okazało się wadliwy moduł sterujący(nie tani). Podstawowa różnica jest taka :mężczyzna mówi jak ma coś do powiedzenia,a kobiety czekają aż się domyślisz -strzelając focha... TP'2015 jeszcze nie oglądałem w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Brawo ta śubka od dupki była niedokręcona i suport wodzika stukał o nią. Przemek tez troche racji ale ta srubka jest tylko brudna od pyłu. Problem na gornej prowadnicy był. Cała czarna od pyłu i porysowana. Sypało sie z obudowy wodzika. Poza tym na przekładni było 6! cieniutkich podkladek i ściśnięta była na maxa przez to i na niej ten pył chyba. Jak widac powtarzalność TP dość dziwna bo mój działa bez problemu, a ten z fotek od początku dziwnie jakoś, a ze sprowadzony z Niemiec nie było sensu go reklamować. Teraz juz śmiga fajnie :-) Edytowane 19 Maja 2016 przez przemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Zagadka w stylu tych naprawdę trudnych.Bo jak wiadomo ta srubke trzeba odkręcić by otworzyć kołowrotek.Ale zabawy bylo co nie miara, przyznaje.Dziękuję za możliwość przeczytania pouczajacych informacji.Jeśli kiedyś serwis kołowrotkow shimano napotka u mnie na jakis problem bede wiedział gdzie zapytać o wsparcie. Pozdrawiam i miłego kręcenia zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Hmmm...nie wiem dokładnie jak to w TP15 wygląda ale gdyby w starszej wersji TP ta śrubka była odkręcona to dupka byłaby luźna...:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Zagadka w stylu tych naprawdę trudnych.Bo jak wiadomo ta srubke trzeba odkręcić by otworzyć kołowrotek.Ale zabawy bylo co nie miara, przyznaje.Dziękuję za możliwość przeczytania pouczajacych informacji.Jeśli kiedyś serwis kołowrotkow shimano napotka u mnie na jakis problem bede wiedział gdzie zapytać o wsparcie.Pozdrawiam i miłego kręcenia zyczeNie chce być niemiły Guzu ale jakoś dxiwnym trafem jeden obrót wystarczył zeby dupke zdjąc a jak zacząłem dokręcac ( z tej samej pozycji bo jak wiesz jest tam zabezpieczenie) to dziwnie długo się dokręcała....więc uszczypliwości zostaw dla siebie...Ps. Pytaj pytaj bo żył wiecznie nie będe he he he he :-) Edytowane 19 Maja 2016 przez przemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Teraz będzie komentarz w stylu...obrobiony łepek albo przekręcony gwint.... He he uwielbiam jerkbaitowy hejt ;-) na marginesie to skoro Daniel jestes mistrzem w Shimano ,czemu jak pytałem wcześniej o przyczyny stukania to jakoś nie widziałem żebys wspomógł mnie niedoświadczonego swoją wiedzą..... Edytowane 19 Maja 2016 przez przemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Nie chce być niemiły Guzu ale jakoś dxiwnym trafem jeden obrót wystarczył zeby dupke zdjąc a jak zacząłem dokręcac ( z tej samej pozycji bo jak wiesz jest tam zabezpieczenie) to dziwnie długo się dokręcała....więc uszczypliwości zostaw dla siebie...Ps. Pytaj pytaj bo żył wiecznie nie będe he he he he :-) Nie odczuwam wogole zadnej niemilosci.Tylko zauwazam kuriozalnosc sytuacji. Bo skad kto moze wiedziec ze zdjecia jak wygladalo odkrecanie, dokrecanie. Brudzenie itd. Jesli moje wpisy byly tak odebrane , to przepraszam.Natomiast nie bardzo wiem o co chodzi ? Ale chyba nie musze. Widze zdjecia kolowrotka, jest w nim smar. Moze nie w tych miejscach gdzie byc powinien. Ale jest. Kolowrotek nie jest suchy. Pojawiaja sie jakies zagadki do rozwiazania.Zdecydowanie niepotrzebnie zabralem glos i zepsulem zabawe w zagadki.Z mojej strony wiecej wtracania sie nie bedzie. Zeby nie byc posadzonym o offtopy i jakies tam wogole bzdurzenie kompletne : Jakis czas temu Kolega @jbk wstawil zdjecie suchego kolowrotka. Chodzilo o Stelle FI (14).Pozwolilem sobie wowczas to zdjecie zgrac, a teraz je przypomne.Pozdrawiam i milego krecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Teraz będzie komentarz w stylu...obrobiony łepek albo przekręcony gwint.... He he uwielbiam jerkbaitowy hejt ;-) na marginesie to skoro Daniel jestes mistrzem w Shimano ,czemu jak pytałem wcześniej o przyczyny stukania to jakoś nie widziałem żebys wspomógł mnie niedoświadczonego swoją wiedzą..... Nie jestem mistrzem. Ba! Nawet nie jestem zaawansowanym serwisantem. Poswiec chwile i znajdz sobie i poczytaj wpisy p. Jozefa odnosnie mojego poziomu serwisowania.Znam swoje miejsce w szeregu.Tu tylko pozwolilem sobie napisac, ze moim zdaniem to smar w tym kolowrotku, widocznym na zdjeciu, JEST. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Teraz będzie komentarz w stylu...obrobiony łepek albo przekręcony gwint.... He he uwielbiam jerkbaitowy hejt ;-) na marginesie to skoro Daniel jestes mistrzem w Shimano ,czemu jak pytałem wcześniej o przyczyny stukania to jakoś nie widziałem żebys wspomógł mnie niedoświadczonego swoją wiedzą..... A juz tak calkiem konczac moje wystepy w Twoim show, to troche niegrzeczne miec oczekiwania wobec obcych osob, ktore nic w zaden sposob nie sa Ci winne. Bo z jakiej racji ? Kto chcial zabrac glos ws Twojego kolowrotka to zabral. Teraz inni, ktorzy nie zabrali, maja sie tlumaczyc dlaczego tego NIE zrobili ? Moze chwila refleksji ? Bez odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Czytaj czytaj uważnie co pisałem wyżej i czemu ruszyłem wogóle temat smarowania ;-) A uwierz mi ze naszymi miłymi ( z pozoru przepychankami ;-)) wpisami, uratowaliśmy już kilka jak nie kilkadziesiąt dupeczek przed zniszczeniem :-) Rzeczy które dla niektórych są proste to dla większości czarna magia.... A wracając do tej nieszczęsnej śrubki to tez nie moge wymyslec jak ona była wkręcona ze dupka nie odstawała....ale były na niej ślady obcierania...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Sprawia ci frajde pisanie dalej uszczypliwości? W przeciwieństwie do Ciebie ja będe chętny do pomocy ludziom ktorzy nie sa mi nic winni.... I jest duza grupa chętna do pomocy nie oczekując nic w zamian :-) chyba taki ma być ten portal....a nie na zasadxie coś za coś..... Edytowane 19 Maja 2016 przez przemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 No to jak panowie : Smarujemy nowe Shimano czy nie? :-)))Dziwne bardzo jest, że nikt nie wspomniał o suchym jak pieprz kole przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.