barach3 Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Witam.Szykuję się na wyjazd, pod koniec maja, nad jezioro Öresjö w Szwecji. W pobliżu jest też kanał Göta, który też bierzemy pod uwagę Naszych wędkarskich łowów. Szukam wszelkich sprawdzonych informacji. Ktoś był? Coś wie? Jakieś miejscówki? Rybki? Inne ciekawe miejsca wędkarsko-turystyczne w pobliżu jeziora?Pozdrawiam i z góry dziękuję wszystkim za każde info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barach3 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Ponawiam zapytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwymetal Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Mieszkam niedaleko (Göteborg) mogę pomóc logistycznie,jestem bardzo początkujący ale podpytam bardziej doświadczonych. Edytowane 5 Marca 2014 przez siwymetal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barach3 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 OK. Czekam na każde wieści. Już teraz wielkie dzięki za każde info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzulej Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam. Ja lowie na göta älv przy kungälv jak i w okolicach göteborga.napisz proszę jakie ryby dokładnie zamierzacie łowić bo repertuar jest duży w okolicy . Öresjö przy Borås? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...