senfik Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Witam koledzy potrzebuje pomocy w wyborze aku do silnika ele... produkcji rosyjskiej, moze ktos posiada taki, silnik byl gratisem do lodki, a lodka prezentem wiec niemam zadnych informacji jaki byl wczesniej aku. Za pimoc z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wuran Opublikowano 30 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) Odsyłają mi nową Toyamę twierdząc że to moja wina że wybrałem technologię Lifepo 4 do silnika 12 V. Upierają się przy li-lion 3S. wtedy aku przezyje, ale silnik juz na tym nie popływa tak długo, bo przy rozładowaniu do 50% napięcie w 3S Liion spadnie juz do 11V, czyli płacisz za aku 100Ah a dostajesz do realnego wykorzystania 50Ah, Inna sprawa że taki aku dzięku rozładowywaniu tylko do 50% może dłużej pociągnie niz nominalne 1000 cykli, bo liczba cykli dla Liion to 1000 a dla lifepo4 juz 2000 (rozładowanie- ładowanie to jeden cykl). Nie dość że pojemność faktycznie będzie mniejsza przy silniku to pociągnie krócej. Edytowane 30 Lipca 2021 przez wuran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Seki Opublikowano 30 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Odsyłają mi nową Toyamę twierdząc że to moja wina że wybrałem technologię Lifepo 4 do silnika 12 V. Upierają się przy li-lion 3S.Z tymi padalcami to juz chyba tylko rzecznik czy sąd Ci pomoże... zrób im chociaż odpowiednią reklamę gdzie sie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 30 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) Jakiej mocy jest ta ladowarka, jej parametry? Zrob zdiecie tego wyświetlacza i wklej tu Edytowane 30 Lipca 2021 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 30 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Z tymi padalcami to juz chyba tylko rzecznik czy sąd Ci pomoże... zrób im chociaż odpowiednią reklamę gdzie sie da.Zakup był na allegro to mam ochronę. Ja nie chce zwrotu kasy tylko akumulator. Stwierdzili że Toyama była uszkodzona.Zobaczę jak przyślą nową co będzie. Na 3S nie dam się namówić. Spalony silnik Rinho przez tamtego 4S wysłałem na serwis i dostałem nowy z nową 2 letnią gwarancją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Saga trwa Przysłali drugą Toyame lifePo4 po 5 minutach to samo. Silnik zgasł. Po podłączeniu do ładowarki ładowanie zatrzymuje się na 6 etapie. 3 raz odesłałem. Odradzam zakup czarnej Toyamy 100 ah lifepo4. Albo seria wadliwa albo ten model to gniot. Od tygodnia sonar milczy. Chyba nie jestem ich ulubionym klientem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Saga trwa Przysłali drugą Toyame lifePo4 po 5 minutach to samo. Silnik zgasł. Po podłączeniu do ładowarki ładowanie zatrzymuje się na 6 etapie. 3 raz odesłałem. Odradzam zakup czarnej Toyamy 100 ah lifepo4. Albo seria wadliwa albo ten model to gniot. Od tygodnia sonar milczy. Chyba nie jestem ich ulubionym klientem... nie za bardzo rozumiem, co oznacza na 6 etapie ?Nie kapuje też jak może zgasnąć silnik elektryczny ??Proszę to jakoś wyjaśnić ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Dedykowana ładowarka do akumulatora ma 8 etapów ładowania. Poprzedni akumulator zatrzymywał się na ładowaniu na etapie 3 . Ten teraz na etapie 6. Ewidentna wada sprzętu. Silnik mimo wskazań 100 % naładowania nagle odcina. Przestaje się palić jakakolwiek kontrolka. Po podłączeniu do akumulatora żelowego wszystko jest ok i płynę dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Seki Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 A wez pokaż foto tej ladowarki? Parametry? Moze podaje za duży prąd i BMS odcina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Dedykowana ładowarka do akumulatora ma 8 etapów ładowania.Widziałem parę ładowarek dedykowanych dla LiFePo4 4 dla pakietów 4S. Ale żadna z nich nie ładowała etapami. Jaką zatem masz tę ładowarkę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Silnik mimo wskazań 100 % naładowania nagle odcina.A próbowałeś wskrzesić akumulator np inną baterią. I czy po wskrzeszeniu da się np. płynąc wolniej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Ładowarka LiFePO4 20A 12VPACO LBC1220 • Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją• Ochrona przed zwarciem• Ochorna przed zbyt wysokim napięciem• Ochrona przy odłączaniu• Wentylator chłodzący: automatyczna kontrola temperatury.• Napięcie wejściowe: 220-240V AC, 50/60Hz / 110V AC, 50/60Hz.• Moc wejściowa: 554W• Moc znamionowa: 12V DC, 20A• Back Drain: 4mA • Minimalne napięcie początkowe: 1.0V• 8 etapów łądowania: Soft Start、Bulk、Absorption、Analyse 、Completion、Maximization、 Float And Maintain.• Zakres ładowania akumulatorów: 40-200Ah • Typ akumulatów: 4S / 12V litowe LiFePO4• Zabezpieczenie przed zbyt wysoką temperaturą (wentylator włącza się): 65℃+/-5℃.• Wydajność ok. 85%.• Spełnia normy: CB,CE, IEC60335, EN61000, EN55014• Wymiary (dł.×szer.×wys.): 217×116×62mm• Waga: 1.28kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Oba akumulatory zostały użyte przed podłączeniem do ładowarki. Po awarii próbowałem ładować dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Oba akumulatory zostały użyte przed podłączeniem do ładowarki. Po awarii próbowałem ładować dopiero.A może przyszły mało naładowane ?Jakie miały napięcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 A może przyszły mało naładowane ?Jakie miały napięcie ?Gdyby przyszły mało naładowane silnik nie pokazywałby 100 % . Pierwszy padł po 5 h drugi po 5 min.... napięcie było coś koło 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mathew.stepnicki Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Odpowiedz prosta, zwrot kasy i wal śmiało do kolegów z forum. Sprawdzone akumulatory przez wielu i obsługa też zacna... Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mirkor Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Gdyby przyszły mało naładowane silnik nie pokazywałby 100 % . Pierwszy padł po 5 h drugi po 5 min.... napięcie było coś koło 13 Przy lifepo4 silnik zawsze ci będzie pokazywał 100% do samego odcięcia.Moja ładowarka jest prosta jak drut bez żadnego stopniowania (być może ma jakieś) bez zbędnych światełek, połowę tańsza i działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Gdyby przyszły mało naładowane silnik nie pokazywałby 100 % . Pierwszy padł po 5 h drugi po 5 min.... napięcie było coś koło 13 To nie jest do końca prawda. Wskaźnik na akumulatorze można nastawić tak by nawet nie naładowany do końca akumulator pokazywał 100%.Co do wskaźnika w silniku jest on dostosowany do akumulatorów kwasowych ołowiowych. A przy Life po4 napięcie jest wyższe. Dlatego słabo naładowany akumulator na silniku pokaże 100 %.A napięcie 13 V to bardzo mało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezorator Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Sprawdź ten akumulator miernikiem energii ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 synek007 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Sprawdź ten akumulator miernikiem energii !Odesłałem. Wczoraj potwierdzili wadę. Jeśli był słabo naładowany to dlaczego potem nie dało się go naładować?Może to ładowarka wadliwa? Już nie wnikam.Będzie zwrot kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 binio1111 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 105Ah Akumulator LiFePO4 ENERBLOCK JLFP12-105 za cenę 2595zł to dobra oferta na dzień dzisiejszy? Firma chyba raczej ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Za 2450 są 120ah z bluetooth I 2250 100ah bluetooth 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 binio1111 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Ale chyba nie firmy Enerblock?Zapewne różnią się producentem ogniw i elektroniką BSM? Ogólnie Enerblock jako firma produkująca akumulatory różnej "maści" ma bardzo dobre opinie dlatego zwróciłem uwagę na "ich" produkt. Jeżeli istnieje alternatywa cenowa i "z nie gorszą jakością" to można pomyśleć. Wydając taką kasę na aku chciałbym mieć pewność jakości produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BartasL2 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 To wbijaj do @ Siarq. Sam zbieram diongi na sprzęt od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 @Binio1111 lit to temat rzeka... w skrócie jest kilka progów cenowych i jakościowych. "Kowalski" widzi cene i wagę. Można na aliexpress kupic hiper okazję za 1500zl 100ah np. Litokala. Niby super brand i wogole. W rzeczywistości są to ogniwa w większej mierze do zgrzewania a nie skrecania- prostokątne niskie terminale z gwintem 4mm... klasy B , badz A- (to samo) o standarcie 0,5C i przeznaczeniu jako lekkie banki energii. Nie za duży prad itd. Klasa A jest droższa A+ najdroższa. Uzależnione tj od.jakosci ogniw , użytych komponentów itd. Niemialem styczności z enerblock ale w tej cenie to nie jest produkt premium. Niema szans . Są to zapewne standardowe ogniwa 0.5-1c. Ja sam używam ogniw 1c klasy A , stosowane są w flotach autobusów w Chinach. Są dobrej jakości w akceptowalnej cenie. 90% litu pochodzi z Chin. Enerblock zapewne też. Tam.jest tego mekka poprostu, zasoby , technologie i siła.robocza. za akumulator 100ah klasy premium to.musial.bys dac nie.mniej niż 4000-5000zl . Poza tym wazny jest jeszcze serwis. Ja jestem w stanie w razie draki w przeciągu kilku dni wymienić dowolny element -pudlo,bms,ogniwo, przeprowadzić test pojemnościowy dla całego pakietu jak i pojedynczej celi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mirkor Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Używam ogniw Litokala ( są skręcane) drugi sezon i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Ich parametry są takie same jak w dniu kupna. Do zasilania silnika 12V nic lepszego nie jest potrzebne.Dziwię się, że niektórzy wywalają 2-2,5 tys. na aku. Nawet teraz po wprowadzeniu opłat na ali można sobie samemu zrobić, w sumie za psie pieniądze, swój wymarzony aku. Dla przeciętnego wędkarza aku 50 czy 60Ah w zupełności wystarczy a taki do tysiaka to z palcem w d.. można sobie złożyć. Skręcenie czterech bateryjek czy nawet polutowanie i podłączenie BMSa nie jest żadną filozofią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
senfik
Witam koledzy potrzebuje pomocy w wyborze aku do silnika ele... produkcji rosyjskiej, moze ktos posiada taki, silnik byl gratisem do lodki, a lodka prezentem wiec niemam zadnych informacji jaki byl wczesniej aku. Za pimoc z gory dziekuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
101
49
37
25
Popularne dni
9 Maj
18
6 Maj
15
18 Lut
14
1 Kwi
14
Top użytkownicy dla tego pytania
siarq 101 odpowiedzi
godski 49 odpowiedzi
Jozi 37 odpowiedzi
Kadet 25 odpowiedzi
Popularne dni
9 Maj 2017
18 odpowiedzi
6 Maj 2021
15 odpowiedzi
18 Lut 2018
14 odpowiedzi
1 Kwi 2014
14 odpowiedzi
Popularne posty
francisco scaramanga
Jak silnik jest produkcji rosyjskiej to nic Tobie nie pozostaje jak napęd atomowy ...
kotwitz
Coż, kilka osób poleciło Ci sprawdzone produkty i dało konkretne rady. Jak będziesz chodził od sklepu do sklepu to zwariujesz w końcu.
psulek
Nie prościej kupić klemy samozaciskowe? W komplecie są od razu osłonki na słupki i nie napada:, trudno przypadkowo zewrzeć. https://allegro.pl/oferta/klemy-akumulatora-samozaciskowe-800a-2-el-12-24-
Opublikowane grafiki
837 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.