zetika16 Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jestem tego samego zdania ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 cena uważam jest ok, kij niesmigany 2 lata gwarancji no i już niemalze kultowy....nowa seria różni sie tylko tym że ma rezonans uchwyt bez korkowego insertu i inny kolor omotek, w starej sa pierścienie do wywazania. miesza seria to koszt 460-480zl wiec chyba nie ma tragedii....podejrzewam że gdybym zarzadal zwrotu kasy szybko i latwo cala akcja by sie nie skonczyla.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Absolutnie zażądał bym zwrotu kasy a potem kupił na Giełdzie jakąś ręcznie wykonaną używkę w dobrym stanie, np. Batsona albo MHXa i dał sobie spokój ze smokiem, jego gwarancjami i w ogóle jego wędkami. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 to napewno ostatnia jaką u nich kupilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonilowca Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jak długo czekaliście ze sprzętem oddanym na serwis? Pod koniec stycznia oddałem na serwis kołowrotek i do dzisiaj nie ma po nim śladu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 2 tygodnie i kijek wrocil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1b Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ja oddałem do wymiany szczytową przelotkę trwało ponad 3 tygodnie, wycięli starą wkleili nową z widoczną szczeliną do starej omotki a że wina uszkodzonej przelotki była po mojej stronie a serwis zrobił to w ramach gwarancji to już nie chciałem robić dymu. Jednak trochę byłem rozczarowany że nawet niepolakierowani tego styku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Czerwcowy, a mi coś się wydaje, że jakieś straszne bajki opowiadasz. Podsumujmy.1) Złamał Ci się dolnik od nowej serii.2) odesłałeś na gwarancję3) przysłali Ci dolnik od starej serii - nie wnikam w to czy zrobili to celowo czy się pomylili4) nie chcą przysłać od serii, która kupiłeś - tego nie rozumiem w ogóle5) jak odeślesz szczytówkę od nowej serii to oni dadzą Ci szczytówkę ze starej serii6) będziesz miał Team Dragona ze starej serii, która Ci nie pasuje7) chcesz ja sprzedać za 400zł bo to nie taki kij jaki kupowałeś i stary ci się nie podoba? a ja chciałbym zobaczyć korespondencję z której wynika, że oni jednak nie dadzą (naprawią) tego dolnika z nowej serii i piszą, że prześlą ci wędkę ze starej serii. Jestem bardzo ciekawy kto po ich stronie tak napisał.Wkleisz te maile - rozumiem, że się z nimi kontaktowałeś, czy tylko tak powiedział Ci ten kolega w sklepie?Może dorobiłeś opowiastkę, żeby wystawić kija na giełdę.Wybacz, ale Twoja historia brzmi tak nieprawdopodobnie, że naprawdę chciałbym zobaczyć korespondencję - przecież nie jest tajna.pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 No właśnie dużo oskarżeń padło można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 No właśnie dużo oskarżeń padło można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest....To co kawka , herbatka albo drink i czekamy na rozwój wydarzeń idę popcorn zrobię, być może nowy sposób na handel poznamy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Przedstawilem sytuacje tak jak rzeczywiście wygląda...no ale oczywiście zawsze sie musi znaleźć jakiś problem...pomysł że niby mam sposób na zhandlowanie kija jest ekstra...pracowalem dość dlugo w handlu i w zyciu bym na takie cos nie wpadl, piszcie do mnie na pw maile Wasze to udostępnie całą korespondencje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Czerwcowy, a mi coś się wydaje, że jakieś straszne bajki opowiadasz. Podsumujmy.1) Złamał Ci się dolnik od nowej serii.2) odesłałeś na gwarancję3) przysłali Ci dolnik od starej serii - nie wnikam w to czy zrobili to celowo czy się pomylili4) nie chcą przysłać od serii, która kupiłeś - tego nie rozumiem w ogóle5) jak odeślesz szczytówkę od nowej serii to oni dadzą Ci szczytówkę ze starej serii6) będziesz miał Team Dragona ze starej serii, która Ci nie pasuje7) chcesz ja sprzedać za 400zł bo to nie taki kij jaki kupowałeś i stary ci się nie podoba? a ja chciałbym zobaczyć korespondencję z której wynika, że oni jednak nie dadzą (naprawią) tego dolnika z nowej serii i piszą, że prześlą ci wędkę ze starej serii. Jestem bardzo ciekawy kto po ich stronie tak napisał.Wkleisz te maile - rozumiem, że się z nimi kontaktowałeś, czy tylko tak powiedział Ci ten kolega w sklepie?Może dorobiłeś opowiastkę, żeby wystawić kija na giełdę.Wybacz, ale Twoja historia brzmi tak nieprawdopodobnie, że naprawdę chciałbym zobaczyć korespondencję - przecież nie jest tajna.pozdrawiam. Co do punktu 4 to nie dadzą dolnika od nowej serii bo go poprostu nie mają w serwisie, ponieważ wszystkie zostały wyprzedane, taką informację uzyskałem telefonicznie od kierownika serwisu. Naprawa nie wchodzi w grę, mimo że jak pisze ten sam keirownik posiada jeszcze mój dolnik. Wg mnie blanku się nie klei i nic z takich rzeczy w ogóle nie powinno mieć miejsca...w związku z czym naprawa nie wchodzi w grę. Dlatego też sam zdecydowałem że albo kasa albo cały kijek...podejrzewam że z kasa byłoby sporo zachodu więc wybrałem mniejsze zło.To co kawka , herbatka albo drink i czekamy na rozwój wydarzeń idę popcorn zrobię, być może nowy sposób na handel poznamy Tradycyjnie, gówno sie wie a najwięcej się gada...i na tym komentarzu poprzestanę...No właśnie dużo oskarżeń padło można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest....Proszę o adres mailowy i sam kolega zdecyduje, bo widzę że podobnie jak jeszcze kilku już stwierdziliście jak jest nie mając żadnych dowodów, a tylko domysły... Edytowane 21 Marca 2014 przez czerwcowy0520 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 22 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jeżeli piszesz, że była taka gadka z kierownikiem serwisu to ja bym chciał kasę od nich za kija. Nie daj się wpuścić w maliny i niech nie wysyłają ci tego starego modelu. Niech się sami bujają ze sprzedażą. Będziesz miał kasę od razu. Korespondencję z nimi poproszę na maila Jack__Daniels@poczta.onet.pl - skopiuj adres bo zazwyczaj nikt nie zauważa, że mam dwa podkreślniki.Poza tym możesz wkleić tę korespondencję tutaj. To nie jest ujawnianie tajnych danych więc nie masz co pękać . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ok wysłane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Piotrze, jestem po lekturze korespondencji, wg mnie zrobiłeś jeden błąd, który zaważył na całej "operacji".W momencie, kiedy otrzymałeś dolnik od starej serii od razu napisałeś, że się pomylili i ok, jakoś to przełkniesz jak wymienią Ci do tego szczytówkę. Kierownik serwisu już na to przystał i ciągnął temat w tym kierunku jaki sam wyznaczyłeś.Gdybyś napisał, że wysłali nie ten dolnik co trzeba i im go odesłał to zgaduję, że odesłaliby Ci ten, od tej serii, którą faktycznie kupiłeś - tyle w temacie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Widzę że reszta kolegów, którzy od razu mnie oskarżali o Bóg wie co nagle zamilkła...do obrzucania błotem pierwsi, ale tak to to cisza...żałosne...nieważne.Kolego JD problem w tym że podczas rozmowy telefnicznej koleś mi powiedział że będzie ciężko z dolnikiem, od nowej serii w ogóle na początku myślał że już ich całkowicie nie mają, bo to mega popularny model i wszystko im zeszło...miałem do wyboru albo nowy dolnik albo naprawa tego złamanaego. Wszyscy wiemy że naprawa złamanego blanku nie jest zbytnio pożądana... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 No to trochę Cię pod ścianą postawili. Popatrz na dzisiejsze wpisy i tam jest coś o zwrocie telefonu.Nie wiem też czy nie lepsza byłaby naprawa - bo zawsze można złamać drugi i trzeci raz a potem zwrócić się z prośbą o zwrot kasy za towar niezgodny z umową.niestety nie jestem specjalistą, popatrz w ten temat o telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwcowy0520 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 kijek dzisiaj odebrałem jest kompletny, nowka ze starej serii...bede chcial go raczej sprzedac...cena 400 zł, dwa lata gwarancji, folia na korku, przesylka kurierem za darmo:) jutro rano wrzuce go prawdopodobnie na giełde.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.