Skocz do zawartości

Okuma VS200XL czy Daiwa Megaforce 100TSHL ?

pablotor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o pomoc.

Który multiplikator jest lepszy ?

Okuma VS 200 XL czy

Daiwa Megaforce 100 TSHL (new 2008) ?

Dodam, że dopiero rozpoczynam przygodę z castingiem.

Multiplikator miałby być zamontowany do kija Dragon Millenium Fatso Jerk 25-60 i obsługiwać przynęty mniej więcej w tej gramaturze - 25-60 - (Slider 10S, Perch 13, Fatso 10S itp.)

Z góry dziękuję za odpowiedź

Wiem że zaraz moga wystąpić komentarze ze nie mam za bardzo doświadczenia w castingu ale wydaje mi się ze do tego kija co bardziej pasowała by ci okuma, sądzę tak dlatego iż Megafroce 100TSHL ma ramę z tworzywa sztucznego i może nie wytrzymać długiego łowienia ciężkimi wolberami czy gumami. Za okumą stoji też fakt że ma 2 szpule (płytka i głęboka)to się czasem przydaje ;)

Pozdro suchy498

Dzięki za odpowiedzi.

Te Daiwy pewnie dobre ale...jak z dostępnością u nas w kraju ? Podejrzewam że średnio...nie mam niestety możliwości ściągnięcia sprzętu z zagranicy. Więc pozostaje coś co można u nas bez problemów kupić...

Chyba, że może allegro...

Nie napisałem że kasa jaką maksymalnie mógłbym wydać to 500zł - tyle kosztuje okuma w fishing mart.

A tak wogóle to witam jako nowy na tym forum :mellow:

witaj pablotor na forum !!

Jeśli masz budżet maksymalnie 500 zł to poszukaj na allegro Daiwy Procaster Rojo albo wersji Procaster 100HL. To kręcioł tanii ale bardzo porządny, napewno będzie poasowqał do jerków i cięższego kija castingowego. Z innych propozycji nie drogich i sprawdzonych moze byc shimano curado 201D z drugiej ręki albo shimano citica 201D. Przeszukaj dział sprzedam.... curado z drugiej ręki w dobrym stanie dostaniesz za posiadaną sumę a jest to jeden z najlepszych multiplikatorów na rynku.

okume bym sobie odpuścił B)

pozd JW :D

a Shimano Curado 201 DHSV czym różni się od 201 D ?

i czy ten model do jerków się nada