Skocz do zawartości

Firma kurierska i... połamany kij


Żbiku

Rekomendowane odpowiedzi

Wspolczuje koledze, ale niestety kolegi blad przy pakowaniu. Mysle, ze sama tuba byla nie tknieta wystarczylo uderzyc od strony szczytowki i tyle. Zreszta sam kolega napisal: 

 

Kij był w tubie, która była praktycznie tej samej długości, może 1cm dłuższa. Do tego była klejona z 2 tub...

 

 Pisanie przez kolegow, ze kurierzy wyjmuja te Wasze "handmade" i sobie wyginaja czy tym podobne bzdety, akurat maja na to czas  :lol: , jest zabawne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..podstawa to zostawić po kilka cm z każdej ze stron i zabezpieczyć czymś miękkim ( folia bąbelkowa, pomięty papier itp)...no i w miarę usztywnić dekle/zaślepki.

Co do kurierów - przeważnie wyglądaja jak po przebiegnięciu maratonu i wątpię co by mieli ochotę bawić się naszymi zabawkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Patryk prawi, jak kij byl ciasno spasowany w tubie a konce nie byly wystarczajaco zabezpieczone no to moglo peknac podczas nawet lekkiego uderzenia tubą w pozycji pionowej.

Trudno - stalo sie, nauczka dla nas wszystkich -podoba mi sie za to bardzo postawa sprzedajacego - wziął temat na klatę i nie marudzi...

Edytowane przez Baars
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kij był w tubie, która była praktycznie tej samej długości, może 1cm dłuższa. Do tego była klejona z 2 tub (pcv 120cm i na to nasunięta gruba kartonowa). Podejrzewam, że uderzono mocno tubą pionowo o ziemię i nawet pomimo sklejenia mocną taśmą miejsca łączenia tuby pcv i kartonowej, jedna tuba nasunęła się na drugą ten 1-2cm bardziej i całość zgniotła kij... To jedyne wytłumaczenie dla mnie.

 

Zgłosiłem szkodę do DPD. Jutro do kolegi ma przyjechać kurier i spisać protokół szkody. Potem będę walczył z DPD o zwrot jakichkolwiek pieniędzy. Mam na kij paragon zakupu od Irka z FC, na jego podstawie będę się domagał zwrotu kasy, a chociaż części.

 

Co mam zrobić? Teoretycznie mógłbym zachować się chamsko, kasę dostałem na konto, wędkę wysłałem, kolega z forum odebrał od kuriera i mój problem się kończy. Ja jednak nie jestem taki. Oddam koledze pieniądze, niech odeśle kij, coś z nim wymyślę, niż mam być obsmarowany na forum jako nie fair. Skrócony o te 6-8cm będzie sztywniejszy i powinien ogarniać wyższy c.w. Ciekawe do ilu? Jak się spisze, to sprzedam swojego P843-2 i zostawię sobie tego złamasa jako lżejszy kij sandaczowy.

 

Rozmawiałem z Irkiem Matuszewskim, który robił ten kij, w sprawie gwarancji ale powiedział, że nie ma szans rozliczyć tego gwarancyjnie. Więc ta "super gwarancja" Mudhole jest o kant dupy rozbić. Chodziły teksty, że wystarczy złamać kij na kolanie, zapłacić te 20-30$ i dostaje się nowy blank. Jednak nie jest tak kolorowo jak mówili...

Kolego,

 

Jeśli kurier nie zaznaczy, że opakowanie było uszkodzone z zewnątrz to daruj sobie reklamacje. Sam sobie odpowiedz, czy zwróciłbyś komuś kasę przewożąc coś bez uszkodzenia opakowania ? Argument jest taki, że kij mógł być włożony uszkodzony. Przerabiałem to wiele razy. Wina tkwi w nieprawidłowym zapakowaniu niestety :( Generalnie kurierom powinno się podczas odbioru wpisywać nawet zagięty róg kartonu przesyłki, wtedy jest jakaś szansa na reklamacje. Możliwość spisania protokołu reklamacyjnego do 7 dni od odbioru przesyłki to jedna wielka ściema, niestety to tylko usypia czułość odbiorcy, który nie sprawdza przesyłki przy kurierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, mowimy o mojej sytuacji? Ja wysłałem chlopu ostatnio 4 slidery a dotarly 3. Najlepsze ze na policje chce z tym isc.

a u mnie kupiłeś miesiąc temu woblery i do dziś nie zrobiłeś przelewu i nie odpisujesz na wiadomości :) Myślałem że jesteś dorosły i stać cię chociaż na info że rezygnujesz.....

Żenua
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, wysyłając wędki zawsze zostawiam kilka cm od góry i dołu gdzie pakuje na ścisk gazety. Nie pakuję natomiast w tuby teleskopowe, czyli jeżeli dokładka jest potrzebna to najlepiej tej samej średnicy co tuba główna, połączona sztywno wewnątrz. Widziałem wiele razy jak traktowane są paczki, widziałem efekty takiego traktowania, ale nigdy nie widziałem odszkodowania

 

 

Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Ech, życie.

Właśnie odesłałem Rafałowi pieniądze za xtremkę, przyszła w 3 składach - ode mnie wyszła jako monoblank stc 5s 6cv8mlf :(Niemożliwe jest złamanie przez człowieka wędki w tym miejscu.......To pewnie robota taśmy- maszyny do sortowania........ szczytówka też ścięta 4cm od przelotki górnej.

Przesyłkę ubezpieczyłem, opakowana była w szare pcv, które w sortowni zostało przełamane w miejscu łączenia. Obkleili to jakąś żółtą taśmą i wysłali do klienta. 

Protokół chłopaki spisali przy kurierze, zaznaczyli nazwę wędki i dopisek uszkodzone opakowanie. Mam nadzieję, że nie zaginął film z monitoringu w sortowni.

Będę informował na bieżąco. Póki co czekam na protokół szkody, list przewozowy mam, pewnie po niedzieli zgłoszę sprawę jako reklamacja. Ma ktoś doświadczenie w tego typu sprawie?

Firma DPD.

 

A z wraku zrobię najdroższą w tej części Polski wędkę podlodową...... ;)

Edytowane przez Maciej_K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, życie.

Właśnie odesłałem Rafałowi pieniądze za xtremkę, przyszła w 3 składach - ode mnie wyszła jako monoblank stc 5s 6cv8mlf :(Niemożliwe jest złamanie przez człowieka wędki w tym miejscu.......To pewnie robota taśmy- maszyny do sortowania........ szczytówka też ścięta 4cm od przelotki górnej.

Przesyłkę ubezpieczyłem, opakowana była w szare pcv, które w sortowni zostało przełamane w miejscu łączenia. Obkleili to jakąś żółtą taśmą i wysłali do klienta. 

Protokół chłopaki spisali przy kurierze, zaznaczyli nazwę wędki i dopisek uszkodzone opakowanie. Mam nadzieję, że nie zaginął film z monitoringu w sortowni.

Będę informował na bieżąco. Póki co czekam na protokół szkody, list przewozowy mam, pewnie po niedzieli zgłoszę sprawę jako reklamacja. Ma ktoś doświadczenie w tego typu sprawie?

Firma DPD.

Mam doświadczenie, zniszczyli mi przesyłkę do UK, bezproblemowo oddali pieniądze mimo, że nie było protokołu szkody, paczka wyglądała na nieuszkodzona ale wysłana jako "szkło, ceramika" i potłukli większość. Inne paczki zawsze uszkodzone ale  drobnostki bez większej wartości, nie reklamowałem.

 

A widziałem jak kurier, angol, taki 120 żywej, spokojnie wchodził po paczkach do dalszej części busa po inne paczki a znajomemu wrzucił laptopa w paczce przez ogrodzenie na posesję i pojechał, nadal tam pracuje, DPD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DPD trzy razy miałem uszkodzoną przesyłkę (dwa razy ja wysyłałem, raz byłem adresatem), za każdym razem dostałem zwrot pieniędzy zgodny z wartością zniszczonego/brakującego towaru. Za to DHL mam wrażenie, że ma w głębokim poważaniu klientów. Na dwie straty, w obu przypadkach nie zobaczyłem ani grosza. I są bezkarni. Zresztą teraz już sam nigdy DHLa nie wybieram, a jak widzę, że do mnie będzie coś szło DHLem to normalnie nie śpię po nocach, bo zawsze muszą coś odwalić...

Ale to, którego kuriera trzeba wybierać naprawdę należy odczuć na własnej skórze bo to bardzo zależy od rejonu. A zniszczenia zdarzają się każdym i są wkalkulowane w usługę - kwestia jedynie, jak dana firma podchodzi do wypłaty ubezpieczenia, ile przy tym robi problemów.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

A powinni się pieścić! Praca tych ludzi polega na dostarczeniu innym przesyłki. Za to biorą pieniądze. A jak się obchodzą z naszymi paczkami można pooglądać filmiki w necie. Oczywiście ne wszyscy bo nie lubię uogólniać, ale sporo jest takich, którzy wykazują zachowania psychopatyczne

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jak wszędzie są różni ludzie. Ale niestety tam nie ma czasu na zabawę i ładne układanie. Przyjeżdża tir zawalony od góry do dołu paczkami i trzeba go jakoś szybko rozładować i zabrać swoje paczki...Tak to działa na całym świecie, czas to pieniądz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem...  

To nie wina kuriera. 

Raczej na sortowni, może widlakiem przejechali ... 

 

Dobrze spisz protokół, szczególnie z DPD.  

Musicie zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jak i wewnętrzne było uszkodzone. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, się pochwalę. W sumie to nie chciałem zaśmiecać wątku.

 

Miał być nowy Batson, a wyszło:

 

PS Kurier DPD. Jutro ma przyjechać i spisać protokół.

To ten, który mogłem podrzucić? Mam nadzieję, że nie zapeszyłem...????

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...