Skocz do zawartości

Firma kurierska i... połamany kij


Żbiku

Rekomendowane odpowiedzi

Hubert, i życz tu teraz komuś połamania. :blink:

Współczuję i oby firma kurierska wypłaciła odszkodowanie.

Co do tematu ich zarobków i jakości wykonywanej pracy, to pracownik takiej firmy wiedział ile będzie zarabiał i mimo to przyjął tę pracę, więc powinien wykonywać ją jak należy.

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem...  

To nie wina kuriera. 

Raczej na sortowni, może widlakiem przejechali ... 

 

Dobrze spisz protokół, szczególnie z DPD.  

Musicie zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jak i wewnętrzne było uszkodzone. 

Mnie niestety nie będzie przy spisywaniu protokołu, bo podobnie jak kurierzy ja też pracuję. 

 

Napiszę jak będzie wyglądał finał sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie niestety nie będzie przy spisywaniu protokołu, bo podobnie jak kurierzy ja też pracuję. 

 

Napiszę jak będzie wyglądał finał sprawy.

 

Fotki najważniejsze bo słowa to dla jednych tylko, a dla innych, aż słowa i kwestia ich interpretacji ... Mnie dość dawno temu tak skutecznie ciśnienie podnieśli, że do dziś fotografuję niemal każdą paczkę na tle miary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny przypadek i ja miałem ostatnio . W innym watku pisałem . Moja sprawa w toku . W międzyczasie wysłałem inny blank ( dwuskład ) także DPD i ten na całe szczęście dotarł w całości . Kijaszka z UK także dowieźli bez uszczerbku GLS . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie w firmie przerabiana była już chyba każda firma kurierska w Polsce. W każdej działo się to samo. Kilka razy wypłacili jakieś marne odszkodowanie ale większość szkód musieliśmy klientom naprawiać na nasz koszt.

 

Problemem jest głównie to, że klienci nie sprawdzają paczek przy odbiorze i nie piszą protokołów od razu, jak widzą, że paczka jest uszkodzona. Szkoda zgłoszona dopiero jakiś czas po odbiorze jest przez firmy kurierskie olewana cieplutkim moczem, bo przecież klient nie zgłaszał nic przy odbiorze, pokwitował odbiór paczki bez zastrzeżeń, a to znaczy, że dostarczona była cała przesyłka i wszystko było z nią ok.

 

Niestety nic się z tym nie da zrobić, dopóki wszyscy, albo przynajmniej większość odbiorców nie zacznie sprawdzać skrupulatnie przesyłek przy odbiorze. Gdyby firmy kurierskie musiały wypłacać odszkodowania, to by prędko nauczyli się szanować paczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Swoich pracowników, ludzi, nie szanują a gdzie tu myśleć o szacunku dla przedmiotów.

...ale szanują swoje $$$ :) Jeśli ilość odszkodowań wypłacana przez przewoźnika wzrasta, to automatycznie interesują się tym tematem odpowiednie komórki :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...