doktorek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No właśnie, tak sobie oglądam i ogladam. Własne i cudze (na fotkach) No i pomijając napisy na szpulkach, nic nie widzę. A przecież jest tego sporo: Customy różnej maści, wkłady czyli zębatki też rozmaite, przełożenia itp. itd. O rocznikach już nie wspomnę bo tu przynajmniej kolory różne (chyba).Jak żyć Panowie? Jak odróżnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasCzeski Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zapytać Zorro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 wystarczy poświęcić jeden wieczór z piwkiem przy komputerze i jeśli czuje się taką potrzebę spokojnie można nauczyć się modeli ceratki jak również różnic w mechanizmach jest masa stron z opisami , zdjęciami , schematami , zaczynając od strony głównej daiwy po strony z akcesoriami tuningowymi..... przecież nie było ich 50 modeli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 wystarczy poświęcić jeden wieczór z piwkiem przy komputerze i jeśli czuje się taką potrzebę spokojnie można nauczyć się modeli ceratki jak również różnic w mechanizmach jest masa stron z opisami , zdjęciami , schematami , zaczynając od strony głównej daiwy po strony z akcesoriami tuningowymi..... przecież nie było ich 50 modeli.....Nie chodzi o naukę schematów tylko o ewentualne różnice w wyglądzie pozwalające na identyfikację modelu BEZ jego rozbierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLANADfachura Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Myślę że bez opisu ciężko będzie je odróżnić. Oczywiście znajdą się fachowcy którzy powiedzą że łatwo je poznają ale to jest tak że oglądają zdjęcia i wiedzą jaki model. Każdy model ma opis na szpuli i po tym kolego musisz dojść co to za model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLANADfachura Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Kolego napisz jakie masz opisy na szpulach swoich certatek i na 100% koledzy pomogą Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez KLANAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Pod warunkiem że szpula jest na kolowrotku oryginalna ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLANADfachura Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Chyba na body też jest opis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A nie łatwiej po kolorze rozpoznawać..?Pierwsze wypusty, "taka granatowa" czyli zwykła-podstawowa, jaśniejsza niebieska, taka matowawa z satynowymi-niebłyszczącymi "blaszkami"-erka, jaśniutka, błękitnostalowa-finesse, szaro-aluminiowo-podrapana, to vintage, czerwoniutka jak Fuego, to Red custom, srebrzysto srebrne - wiadomo - Hyper custom...Jak z napisem HD i taką "job twoju mać" korbą, to heavy duty... Potem lecą wygibasy z lat 2010 i 2013, które w sumie różnią się wizualnie sposobem "nacinania szpulek", '10 ma szpulki z szerokimi szparami nad dolnym rantem, a '13 takie "pionowo-skośne" wężyki... Oba modele z rotorami wyglądającymi jak "durszlak ze sterczącymi drutami"... No i tak z grubsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wiedziałem że Mr. Zorro swą błyskawicą rozjaśni temat. Podziękowania niniejszym wyrażam ogromne Swoją drogą to chyba rzadkość aby na body było zero napisów. Nawet rozmiaru im się nie chce opisać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasCzeski Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 I teraz pytanie za 100 punktów... wiedział z głowy czy "wywołany do tablicy" sprawdzał ad hoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Też się zastanawiam... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Swoją drogą to chyba rzadkość aby na body było zero napisów. Nawet rozmiaru im się nie chce opisać.Zara tam rzadkość... A na turkach coś jest..? Na emblemach? "Magneziakach?W zasadzie tylko na szpulkach popiszą "małe conieco" i wszycho... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Gdyby kolega mocno był zainteresowany wagą rozmiaru 2500 to ruscy poważyli body, szpulki i korby http://holycarp.ru/2013/daiwa-v-grammax.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.