Skocz do zawartości

Jak odróżnić modele Certate?


doktorek

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, tak sobie oglądam i ogladam. Własne i cudze (na fotkach) :)

No i pomijając napisy na szpulkach, nic nie widzę. A przecież jest tego sporo: Customy różnej maści, wkłady czyli zębatki też rozmaite, przełożenia itp. itd. O rocznikach już nie wspomnę bo tu przynajmniej kolory różne (chyba).

Jak żyć Panowie? Jak odróżnić? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poświęcić jeden wieczór z piwkiem przy komputerze i jeśli czuje się taką potrzebę spokojnie można nauczyć się modeli ceratki jak również różnic w mechanizmach ;) jest masa stron z opisami , zdjęciami , schematami , zaczynając od strony głównej daiwy po strony z akcesoriami tuningowymi..... przecież nie było ich 50 modeli.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poświęcić jeden wieczór z piwkiem przy komputerze i jeśli czuje się taką potrzebę spokojnie można nauczyć się modeli ceratki jak również różnic w mechanizmach ;) jest masa stron z opisami , zdjęciami , schematami , zaczynając od strony głównej daiwy po strony z akcesoriami tuningowymi..... przecież nie było ich 50 modeli.....

Nie chodzi o naukę schematów tylko o ewentualne różnice w wyglądzie pozwalające na identyfikację modelu BEZ jego rozbierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że bez opisu ciężko będzie je odróżnić. Oczywiście znajdą się fachowcy którzy powiedzą że łatwo je poznają ale to jest tak że oglądają zdjęcia i wiedzą jaki model. Każdy model ma opis na szpuli i po tym kolego musisz dojść co to za model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej po kolorze rozpoznawać..?

Pierwsze wypusty, "taka granatowa" czyli zwykła-podstawowa, jaśniejsza niebieska, taka matowawa z satynowymi-niebłyszczącymi "blaszkami"-erka, jaśniutka, błękitnostalowa-finesse, szaro-aluminiowo-podrapana, to vintage, czerwoniutka jak Fuego, to Red custom, srebrzysto srebrne - wiadomo - Hyper custom...

Jak z napisem HD i taką "job twoju mać" korbą, to heavy duty...

 

Potem lecą wygibasy z lat 2010 i 2013, które w sumie różnią się wizualnie sposobem "nacinania szpulek", '10 ma szpulki z szerokimi szparami nad dolnym rantem, a '13 takie "pionowo-skośne" wężyki... Oba modele z rotorami wyglądającymi jak "durszlak ze sterczącymi drutami"...

 

No i tak z grubsza... :rolleyes: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to chyba rzadkość aby na body było zero napisów. Nawet rozmiaru im się nie chce opisać.

Zara tam rzadkość...  A na turkach coś jest..? Na emblemach? "Magneziakach?

W zasadzie tylko na szpulkach popiszą "małe conieco" i wszycho... :rolleyes:

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...