krystiano1981r Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ABU REVO INSHORE Pełna nazwa multiplikatora: ABU REVO INSHORE Model: Revo Seria: InshoreProducent: ABUTyp: LKlasa: M, HMasa [g]: 246Typ hamulca: OdśrodkowyPrzełożenie: 6.4:1Liczba łożysk: 7Moc hamulca: 9Szpulka - pojemność: 175 m/0.30 mmSzpulka - masa [g]: 21.5Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]: 35Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]: Szpulka - szerokość [mm]: 21Szpulka - typ: PełnaDokumentacja: Instrukcja, Schemat, InneNarzędzia: Akcesoria: BrakKraj produkcji: KoreaOpis: 6 High Performance Corrosion Resistant (HPCR®) bearings + 1 roller bearing provides increased corrosion protectionX2- Cräftic™ alloy frame for increased corrosion resistanceC6 carbon sideplates provide significant weight reduction without sacrificing strength and durabilityCarbon Matrix™ drag system provides smooth, consistent drag pressure across the entire drag rangeD2 Gear Design™ provides a more efficient gear system while improving gear durabilityPitch centrifugal brake systemLarge EVA knobs provide improved gripExtended bent handle for increased cranking powerTi coated line guide reduces friction and improves durabilityDual anti reverse provides additional backup for high pressure situations Schemat multiplikatora: SCHEMAT MULTIPLIKATORA Zdjęcia multiplikatora RVO3 INS 34-12906-2 22 00 1265427.pdf 746,53 KB 2 Ilość pobrań Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
krystiano1981r
ABU REVO INSHORE
Pełna nazwa multiplikatora: ABU REVO INSHORE
Model: Revo
Seria: Inshore
Producent: ABU
Typ: L
Klasa: M, H
Masa [g]: 246
Typ hamulca: Odśrodkowy
Przełożenie: 6.4:1
Liczba łożysk: 7
Moc hamulca: 9
Szpulka - pojemność: 175 m/0.30 mm
Szpulka - masa [g]: 21.5
Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]: 35
Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]:
Szpulka - szerokość [mm]: 21
Szpulka - typ: Pełna
Dokumentacja: Instrukcja, Schemat, Inne
Narzędzia:
Akcesoria: Brak
Kraj produkcji: Korea
Opis: 6 High Performance Corrosion Resistant (HPCR®) bearings + 1 roller bearing provides increased corrosion protection
X2- Cräftic™ alloy frame for increased corrosion resistance
C6 carbon sideplates provide significant weight reduction without sacrificing strength and durability
Carbon Matrix™ drag system provides smooth, consistent drag pressure across the entire drag range
D2 Gear Design™ provides a more efficient gear system while improving gear durability
Pitch centrifugal brake system
Large EVA knobs provide improved grip
Extended bent handle for increased cranking power
Ti coated line guide reduces friction and improves durability
Dual anti reverse provides additional backup for high pressure situations
Schemat multiplikatora: SCHEMAT MULTIPLIKATORA
Zdjęcia multiplikatora
Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi