gawitheq7 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Witajcie!Mam problem z otworzeniem mojego curado.Wydaje mi się, że już odkreciłem wszystko i powinien się otworzyć, a on nadal mocno trzyma.Na zdjęciu zaznaczam miejsce w którym trzyma conajmniej, jakby był sklejony. ( w miejscach gdzie odkreciłem 3 śruby jest luźny i gotowy do otwarcia).Moje pytanie brzmi :Czy coś jeszcze powinienem odbezpieczyć po odkręceniu tych 3 śrubek na korpusie i oczywiście tych uchwytów i całej reszty przy korbie.Czy poprostu na siłe mam to wytargać.Boje się że to złamię bo próbowałem to otworzyć i nic. Edytowane 5 Maja 2014 przez gawitheq7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wpierw powinieneś odkręcić korbę i gwiazde hamulca. To ona trzyma wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawitheq7 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wiem, mam odkręcone WSZYSTKO, a na koniec mimo wszystko i tak coś trzyma w zaznaczonym miejscu i tylko w nim.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 otworz prawy panel,i tam jest jeszcze jedna srobka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawitheq7 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dzięki za ratunek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meth666 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jeśli nie masz pojęcia jak otworzyć swoje Curado to po co Ci grzebać w środku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawitheq7 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Chcę go nasmarować, a nie mam nikogo kto może mi w tym pomóc.Zresztą jak się nie nauczę, to dalej będę głupi jak byłem, a podobno człowiek uczy się na błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOB1 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Człowiek uczy się przez całe życie...a umiera głupi(i pewnie umrę taki durny bo nigdy nie rozkręciłem żadnego multika ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 W sumie w takich sytuacjach najlepiej przestudiować schemat dwa razy. Nigdy nie wiadomo, a skórę może uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawitheq7 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Oczywiście robie to z poradnikiem ze strony shimano jak konserwowac multik. tylko tej jednej rzeczy nie moglem rozgryzc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meth666 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Byleby pod koniec , podkladeczek i innych drobiazgów nie zostało. Schemat tak jak Krzysiek pisze i jazda z koksem. Powodzenia Te poradniki.... Producenci niekiedy sami nie wiedzą co produkują a później bzdury wypisują Edytowane 5 Maja 2014 przez meth666 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hm62 Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 A mnie w takiej sytuacji pomaga yt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.