krystiano1981r Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 ABU REVO TORO NACL 61 Pełna nazwa multiplikatora: ABU REVO TORO NACL 61 Model: Revo Seria: Toro NaCl 61Producent: ABUTyp: LKlasa: M, HMasa [g]: 312Typ hamulca: OdśrodkowyPrzełożenie: 5.4:1Liczba łożysk: 7Moc hamulca: 10Szpulka - pojemność: 230 m/0,35 mmSzpulka - masa [g]: Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]: Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]: Szpulka - szerokość [mm]: Szpulka - typ: PełnaDokumentacja: InstrukcjaNarzędzia: NAkcesoria: Oliwka-KnobKraj produkcji: KoreaOpis: 6 stainless steel HPCR® bearings + 1 roller bearing provides increased corrosion protectionX2-Cräftic™ alloy frame and sideplate for increased corrosion resistanceCarbon Matrix™ drag system provides smooth, consistent drag pressure across the entire drag rangeAircraft grade aluminum spool allows for a high strength spool that is extremely lightweight for greater casting performancePitch centrifugal brake systemDuragear™ brass gear for extended gear lifeLube port for easy access maintenanceSynchronized level wind system improves line lay and castabilityTi coated line guide reduces friction and improves durabilityExtended bent handle with power knobs for increased cranking powerDual anti reverse provides additional backup for high pressure situations Schemat multiplikatora: SCHEMAT MULTIPLIKATORA Zdjęcia multiplikatora Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
krystiano1981r
ABU REVO TORO NACL 61
Pełna nazwa multiplikatora: ABU REVO TORO NACL 61
Model: Revo
Seria: Toro NaCl 61
Producent: ABU
Typ: L
Klasa: M, H
Masa [g]: 312
Typ hamulca: Odśrodkowy
Przełożenie: 5.4:1
Liczba łożysk: 7
Moc hamulca: 10
Szpulka - pojemność: 230 m/0,35 mm
Szpulka - masa [g]:
Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]:
Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]:
Szpulka - szerokość [mm]:
Szpulka - typ: Pełna
Dokumentacja: Instrukcja
Narzędzia: N
Akcesoria: Oliwka-Knob
Kraj produkcji: Korea
Opis: 6 stainless steel HPCR® bearings + 1 roller bearing provides increased corrosion protection
X2-Cräftic™ alloy frame and sideplate for increased corrosion resistance
Carbon Matrix™ drag system provides smooth, consistent drag pressure across the entire drag range
Aircraft grade aluminum spool allows for a high strength spool that is extremely lightweight for greater casting performance
Pitch centrifugal brake system
Duragear™ brass gear for extended gear life
Lube port for easy access maintenance
Synchronized level wind system improves line lay and castability
Ti coated line guide reduces friction and improves durability
Extended bent handle with power knobs for increased cranking power
Dual anti reverse provides additional backup for high pressure situations
Schemat multiplikatora: SCHEMAT MULTIPLIKATORA
Zdjęcia multiplikatora
Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi