Jozi Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Ja 4000-kę zaliczyłem w kąpieli i miałem problem bo pod nakrętką kosza jest mała plastikowa tulejka, którą to włożyłem w inne miejsce i też miałem bicie na szpuli.Nie wiem jak ma 2500 ale pewnie też podobnie może to jest to.Też był luz na korbie dołożyłem podkładkę i problem zniknął.Tanie kołowrotki mają kiepskie łożyska i na lulkach w łożysku jest luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumofilc Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Niestety kolowrotki to najczesciej dosc precyzyjne mechanizmy, jak sie je rozkreca to albo trzeba to robic bardzo dokladnie i przygladac sie, jak sa usytuowane zwlaszcza njabardziej filigranowe elementy albo robic to bardzo dokladnie, dysponujac schematem. Pomaga w tym rozlozenie calosci na duzej kartce papieru (A3). Jezeli czuc przy tej wielkosci lozyska luz, to znaczy...ze nie ma tam wszystkich kulek... Gumo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hlehle Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Sprawa się wyjaśniła Podesłałem kołowrotek znajomemu, ponieważ niedługo zacznie się wiślany sezon i ...No właśnie, chodził dobrze ale tylko do czasu, ponieważ ktoś kto go skręcał w azjatyckim kraju bardzo się spieszył i nie założył wszystkich podkładek Mechanizm był źle spasowany i dość szybko odmówił posłuszeństwa.Poza tym bebechy to exceler, czyli plastik fantastik. Nie polecam. p.s. Kołowrotek kupiony przeze mnie w Stanach, więc nie tylko na nasz rynek trafia szmelc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zjawisko luzu międzyzębnego musi występować żeby przekładnia mogła pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zjawisko luzu międzyzębnego musi występować żeby przekładnia mogła pracować. .. dokładnie tak, ale w granicach tolerancji... powyżej niej to dla przekładni powolna smierć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artech Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Shimano Exage miał znacznik na przekładni, złożenie w innej pozycji powodowało zacinanie się przekładni Chyba była trochę nieokrągła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.