Skocz do zawartości
  • 0

Silnik Suzuki


kamspin

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam czy miał ktoś ktoś taka sytuacje . Silnik odpalony 2-3 minuty chodzi na wolnych obrotach wchodzimy w ślizg przepłynięte 200-300 metrów i silnik zaczyna przerywać i tracił moc . Silnik suzuki 30 km na wtrysku przeplywane 130 mtg . Istnieje możliwość ze się zapowietrzył ? Odpalany pierwszy raz od 6 miesięcy . Po dopłynięciu do brzegu i uruchomieniu silnika spowrotem objaw zniknął. W lini paliwowej odpowietrznik odkręcony. Miał ktoś podobno sytuacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może ktoś poratować zdjęciem zamocowanej linki od zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu? Silnik Suzuki DT 20 2T 1998r. Brakuje jej, że schematów ciężko dostrzec czy coś tam nie zostało połamane. Silnik dość mocno styrany nie wiem czy nie jakiś ulep, nie chciał bym zamowic linki jak brakuje czegoś jeszcze.

Przy okazji jaka kompresja? Pokazuje 5.7 na górnym i 6.2 na Dolnym słabo, głowica bez farby chyba przegrzana.

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Różnica jest taka że na 12 przy jednym obrocie łódka pokonuje 30,5 cm a na 11 to 28 cm ( - poślizg i opory).

 

Jakie obroty osiąga silnik na śrubie 12? Bo może okazać się ze na 11 będzie szybciej wchodził w ślizg i będzie większa v max.

 

 

[emoji2526]

Edytowane przez gumowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Różnica jest taka że na 12 przy jednym obrocie łódka pokonuje 30,5 cm a na 11 to 28 cm ( - poślizg i opory).

 

Jakie obroty osiąga silnik na śrubie 12? Bo może okazać się ze na 11 będzie szybciej wchodził w ślizg i będzie większa v max.

 

 

[emoji2526]

Dopiero w przyszłym tygodniu będę sprawdzał :)

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U mnie różnica jest taka ze na śrubie 12,5 prędkość 43 na 11 50km/h. Wejście w ślizg szybsze obroty wzrosły z 5200 na 5800. Chętnie przetestował bym 10”( silnik Mercury efi 30 hp; przełożenie 1:92)

 

 

[emoji2526]

Edytowane przez gumowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U mnie różnica jest taka ze na śrubie 12,5 prędkość 43 na 11 50km/h. Wejście w ślizg szybsze obroty wzrosły z 5200 na 5800. Chętnie przetestował bym 10”( silnik Mercury efi 30 hp; przełożenie 1:92)

 

 

[emoji2526]

Czy obie śruby to oryginał czy zamiennik i oryginał ? Jeżeli nie są tego samego producenta to ciężko o miarodajne wnioski szczególnie co do skoku. Wystarczy wziąć śrubę powiedzmy x11 trzech producentów i będą różne prędkości i obroty na każdej z nich , z zaznaczeniem że zwykle oryginalna od producenta silnika najlepiej zawsze wypada, takie mam spostrzeżenia z wielu silników.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...