kamspin Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 witam, bardzo bym prosił o kontakt osobę która posiada od nowości silnik spalinowy czterosów Suzuki 15KM lub 9,9KM dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wisniowy21 Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 U mnie różnica jest taka ze na śrubie 12,5 prędkość 43 na 11 50km/h. Wejście w ślizg szybsze obroty wzrosły z 5200 na 5800. Chętnie przetestował bym 10”( silnik Mercury efi 30 hp; przełożenie 1:92) [emoji2526] Miałem przy suzuki 20 śrubę 10" obroty nawet 6020 ale te 20 to mozna traktować jako błąd, przy łodzi aluminiowej 420/170 prędkość samemu + 2x110AH + dziobówka i graty około 20kg 37-38km/h we 2 +graty drugiej osoby 32-33 ( 2 osoby po 100 kg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wisniowy21 Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Dopiero w przyszłym tygodniu będę sprawdzał Dzięki Tylko najpierw dotrzyj silnik bo jak dasz w opór odrazu możesz nie mieć na czym pływać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 danek Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Witam, na dniach będą docierał nową Suzuki 20 km, profilaktycznie zapytałem w Serwisie we Wrocławiu / Długołęka, jakie będzie koszt pierwszego przeglądu w ramach gwarancji.I nie ukrywam że troszkę mnie przerazili - 700 zł ? Jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia, co tam jest robione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Boczek322 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Na pierwszym serwisie masz tylko wymianę oleju i filtra, sprawdzenie oleju w stopie podłącze kompa, Yamahy bierze za 1 serwis ok300zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 danek Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Też mi się wydawało ze max 400.Coś wpominal o regulacji zaworów, jakiś oderwany od żeczywistosci.A strach tam oddacna 1 serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gumowy Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Suzuki to drogi serwis, części ale tani silnik w zakupie. Ogólnie to fajna konstrukcja, yamaha w tej mocy jest z tylu[emoji6].Miałam 25km, przy starcie wysadził mnie kiedyś z łódki[emoji4]. Start jak wejście prędkość nadświetlną lub warp 7[emoji23]. [emoji2526] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Suzuki to drogi serwis, Pytanie retoryczne. Czym się różni odkręcenie korka spustu i filtra oleju w Yamasze od korka spustu i filtra oleju w Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Podzwonić i popytać. Akurat w tym silniku producent zaleca kontrolę luzów po 20h i ew regulację, później co 200h. Jest jeszcze trochę rzeczy co serwis powinien zrobić. Pierwszy przegląd trzeba zrobić jak producent przykazał. Zawsze jest ryzyko trafienia fabrycznego strucla. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 karkoszek Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Popytaj u różnych dealerów. Ze swojego doświadczenia powiem, że dealer w Gorzowie WLKP ma dwukrotnie tańszy serwis niż ten w Szczecinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pp99 Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 w Warszawie w suzuki (ul. wał miedzeszyński) pierwszy serwis jak i kolejne - 500 zł na tą chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 danek Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Ok, dzięki tylko chciałem uniknąć zdejmowania i wysyłania silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 danek Opublikowano 26 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 Ponawiam temat, gdzie w okolicy Wrocławia zrobię 1 przegląd tak aby nie zdejmować i nie wysyłać, a mieć gwarancję?We Wrocławiu w serwisie Suzuki w Długopołe gościu krzykną 700 zł ? Może jest gdzieś w okolicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szydlos Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Witam , nie chciałem zakładać nowego wątku więc wrzucam moje zapytanie ,prośbę o pomoc tutaj.Temat dotyczy silnika Suzuki DF15 z 2006r , posiadam go od 3 lat , do tej pory latał/palił jak przysłowiowa "pszczółka".Nawet w tym roku po 6-7 miesiącach bez opalania zagrał pięknie od 1 strzału. Będąc teraz na Urlopie płynąc , nagle na fali z drugiej łodzi podbiło łódką i wyleciała z knagi linka z kotwicą z dziobu (pierwszy raz się to zdarzyło) może nie dopatrzyłem że jest słabo zaciśnięta. Kotwa poleciała do wody a linkę złapała śruba silnika.Silnik zdławiło i sam zgasł. Odkręciłem linkę z śruby bez problemu bo nie było tragedii, sprawdziłem czy wszystko ok i odpaliłem jak zawsze bez problemu ciepły lekko tylko szarpiąc.Dopłynełem do brzegu jakieś 400-500m także bez problemu.Niestety od tamtej pory mam problem z odpaleniem Suzuki :/ Jeszcze na całkowicie zimnym udało mi się 2 razy ale pochodzi 3-5 min się zagrzeje i gaśnie / wtedy bez szans na odpalenie (próbowałem różnych opcji z saniem bez itd) Ciepły całkowicie nie odpala. Paliwo dochodzi,olej ok stan jak było. Ma ktoś pomysły co mogło się stać/ przestawić się ? Za każdą sugestię z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Sprawdź górny martwy punkt tłoka czy się zgrywa z kołem. Suzuki to delikatne maszyny może ścięło klin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rafal_LBN Opublikowano 12 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 (edytowane) Pany pytanie, mam łódź alu 4,2m, w poprzednim sezonie miałem suzuki df15a, silnik nawet dawal radę, w 2 os i graty spokojnie wyciągał ok 32km/h, samemu nawet wiecej, silnik niestety mi skradziono wiec kupiłem nowy Suzuki df20a i jest gorzej niz na starym, o ile samemu jakos nawet płynie ( chodź wydaje mi sie ze w ślizg wchodzi dłużej) to w 2 osoby z gratami juz jest dupa,bardo wolno wchodzi w slizg, prędkość max 20-22km/h, regulacja trymu nic nie daje, możliwe ze w straym silniku była inna sruba o innym skoku? Edytowane 12 Września 2023 przez rafal_LBN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sero1975 Opublikowano 12 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Pany pytanie, mam łódź alu 4,2m, w poprzednim sezonie miałem suzuki df15a, silnik nawet dawal radę, w 2 os i graty spokojnie wyciągał ok 32km/h, samemu nawet wiecej, silnik niestety mi skradziono wiec kupiłem Suzuki df20a i jest gorzej niz na starym, o ile samemu jakos nawet płynie ( chodź wydaje mi sie ze w ślizg wchodzi dłużej) to w 2 osoby z gratami juz jest dupa,bardo wolno wchodzi w slizg, prędkość max 20-22km/h, regulacja trymu nic nie daje, możliwe ze w straym silniku była inna sruba o innym skoku?Bardzo możliwe . Znajomy ma dt25 i miał podobny problem - kombinacja ze śrubami ożywiła silnik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 12 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 (edytowane) Na 99% dostałeś śrubę o sporo większym skoku. Na kominie masz wybity rozmiar, pewnie dostałeś 11. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Września 2023 przez psulek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rafal_LBN Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Na 99% dostałeś śrubę o sporo większym skoku. Na kominie masz wybity rozmiar, pewnie dostałeś 11. Na srubie mam wybite 9 1/4 x12, czyli sruba jest 12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mario Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Tak, 12ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rower26 Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 (edytowane) Na 99% dostałeś śrubę o sporo większym skoku. Na kominie masz wybity rozmiar, pewnie dostałeś 11. Na srubie mam wybite 9 1/4 x12, czyli sruba jest 12?Niedawno to przerabiałem z suzuki 30-tką. Założyć obrotomierz z allegro za 3 dychy. Zamówić śruby o skoku 11 oraz 10 ze srubynapedowe.pl,.Przetestować obydwie w warunkach w których najcześciej pływamy (obciążenie). Zostawić tę śrubę, przy której obroty są w zakresie WOT podanym w instrukcji (przy maks otwartej przepustnicy) a jednocześnie czas wejścia w ślizg, jest satysfakcjonujący. Edytowane 13 Września 2023 przez rower26 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Na 99% dostałeś śrubę o sporo większym skoku. Na kominie masz wybity rozmiar, pewnie dostałeś 11. Na srubie mam wybite 9 1/4 x12, czyli sruba jest 12?Oj 12 to nic dziwnego że dramat. Jak masz opcję, to zamów z BS Pro jak pisze kolega,. 11 bym odpuścił, można spróbować 9 i 10 Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rower26 Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 (edytowane) ame="rafal_LBN" post="3148764" timestamp="1694583949"]Oj 12 to nic dziwnego że dramat. Jak masz opcję, to zamów z BS Pro jak pisze kolega,. 11 bym odpuścił, można spróbować 9 i 10 Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu TapatalkaTylko u mnie pomiędzy 12 oryginalną a 11 z BS. Pro był duży skok obrotów wzwyż i wcale nie było to 300. Śrubę zawsze możesz odesłać do miłej Pani ze sklepu. Ważne tylko zeby jej nie podrapać. Podkleić trochę taśmą tam gdzie śruba styka się z nakrętką. Im więcej przetestujesz tym wiekszy ogląd będziesz miał. Bierz 3: 11, 10 i 9 . Myślałem że na 11 będzie już super u mnie ale jak doszło jeszcze gratów i nalałem wody do livewella to znowu zrobiła się kiszka. Dokupiłem niedawno jeszcze 10 tkę i będzie tak, że samemu pływam na 11 a w dwie osoby z duzą ilością gratów na 10. Tak to niestety jest, że jak się nie kupuje maks dopuszczonego silnika do łodzi to trzeba potem kombinować. W bremie 430 mam maks silnik 40km ale kasy brakło i jest na razie 30 tka. Edytowane 13 Września 2023 przez rower26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 13 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 (edytowane) Fakt, może być czynnik producenta. Chociaż 11-12 do 20hp to pasuje przy bardzo lekkich zestawach. Moim zdaniem najlepiej dobierać tak, żeby samemu obroty były około maksimum ze specyfikacji producenta silnika. Najlepszy komfort pływania i mała wrażliwość na zwiększenie masy zestawu. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Września 2023 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rafal_LBN Opublikowano 18 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 założyłem 9tke bo tylko taką dostałem na szybko, łódź ożyła wchodzi w ślizg w 2 osoby bardzo szybko, prędkość max 32km/h ale obroty wg chińskiego obrotomierza to prawie 6300 a producent zaleca max 6000 dla tego silnika więc na śrubie 10 powinno być idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sero1975 Opublikowano 18 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 (edytowane) Ja właśnie stanąłem przed podobnym problemem , Ortis 400 z Suzuki 30ATHL wczoraj pierwszy raz na wodzie i nie wszedłem w ślizg . Śruba oryginalna ,betów stosunkowo mało. 2 aku ok 25 kg w przednich bakistach podczas odkręcenia manetki na maxa mocno podnosi dziób i rozpędza się do 6,5 km/h . Jakieś podpowiedzi Panowie ? Edytowane 18 Września 2023 przez sero1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kamspin
witam,
bardzo bym prosił o kontakt osobę która posiada od nowości silnik spalinowy czterosów Suzuki 15KM lub 9,9KM
dziękuje i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
22
19
19
18
Popularne dni
31 Mar
15
18 Wrz
14
9 Maj
13
15 Paź
9
Top użytkownicy dla tego pytania
darek63 22 odpowiedzi
psulek 19 odpowiedzi
Tresor 19 odpowiedzi
danek 18 odpowiedzi
Popularne dni
31 Mar 2025
15 odpowiedzi
18 Wrz 2023
14 odpowiedzi
9 Maj 2024
13 odpowiedzi
15 Paź 2023
9 odpowiedzi
Popularne posty
rower26
psulek
Z mojego doświadczenia to na wiosnę wszyscy dostają pierdolca z silnikami przed sezonem i tanio nie jest, a i sprzedawcy liczą, że kupisz pod presją czasu. Czasami są problemy z dostępnością. Okres na
Krzysztof Kacprzak
Z jakiegoś powodu nie dochodzi wystarczająca ilość paliwa.
Opublikowane grafiki
216 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.