c1esla Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam , jestem zielony w tym temacie , chciałem zakupić Echo do 1500 zł ,bardzo proszę o pomoc , co Panowie doradzicie ?? z góry dziękuję i pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 http://www.echosonda.pl/product_info.php?products_id=1482 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 chojny83 Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Również polecam to co wyżej.W tej cenie nie znajdzie się chyba nic lepszego.Mam, używam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 a może w tej wersji lowrance elit czyli w kolorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ja bym zerknął na Mark 4 HDI - jest tradycyjny stożek i down imaging równoczesnie, jest GPS z mozliwością zapisu logów do tworzenia własnych map. Albo Elite 4 x HDI - bez GPSa ale w kolorze i mieści sie w budżecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 c1esla Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 dziękuję bardzo wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 ..wolę lepszą rozdzielczość w B&W niz koloropwy kalkulator. Kolega ma elite4 - wolę swojego 10letniego lowrance`a x125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...