mnietek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Hej witam wszystkich. Taka sprawa. Czy zdarzyło się komuś z was mieć problem z multikiem, mianowicie chodzi mi o problemy z przepuszczaniem trybów. Przy dokręconym hamulcu, podczas szarpania linki multik przepuszcza, nie wiem co to może być, jak ktoś miał podobny problem, to niech napisze co tu zrobić. Multik to okuma aveon. (wiem że badziew)Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 witaj na forum pytanie: czy slyszysz jakis odglos, czy tez moze stwierdzasz slizganie sie linki na szpuli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnietek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Nie, nic nie słychać w środku, nie jest też to ślizganie linki. Jak szarpie linką, to się kręci korbka do tyłu korbka, wcześniej tego nie było. mam abu c4 i tam tego problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 czyli masz problem z blokada, jezeli masz jeszcze gwarancje, a pewnie masz, bo okuma daje chyba 5? to wal do serwisu podobny problem mial baloo ze swoja daiwa, ale niestety nie zdazylem jej rozkrecic i nie wiem dokladnie co bylo przyczyna, mozesz sie jego zapytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobler129 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Nie, nic nie słychać w środku, nie jest też to ślizganie linki. Jak szarpie linką, to się kręci korbka do tyłu korbka, wcześniej tego nie było. mam abu c4 i tam tego problemu nie ma. Mam to samo w moim Abu Ambassadeur Pro Max-L - gdy zacinam, lub wykonuje jakiś energiczny ruch to korba cofa się wraz z szpulą ojakieś pół obrotu Ale zbytnio mi to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 (edytowane) . Edytowane 26 Czerwca 2014 przez J_J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Być może do łożyska oporowego dostała się oliwka. Warto rozebrać i łożysko oporowe przeczyścić.bardzo prawdopodobne, mialem tak w moim mitchelu (ze stala szpula), po oczysczeniu z nadmiaru smaru i brudu funkcjonowal jak zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobler129 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Być może do łożyska oporowego dostała się oliwka. Warto rozebrać i łożysko oporowe przeczyścić. Bardzo możliwe. Ten problem pojawił się u mnie właśnie po smarowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnietek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Sam nie wiem, ale czy jak nie zaczne tam pchac rak, to czy szlag mi nie trafi gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnietek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 No ale w kazdym badz razie dziekuje za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bassy Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Być może do łożyska oporowego dostała się oliwka. Warto rozebrać i łożysko oporowe przeczyścić.bardzo prawdopodobne, mialem tak w moim mitchelu (ze stala szpula), po oczysczeniu z nadmiaru smaru i brudu funkcjonowal jak zloto w mitchellu również miałem taki problem z tym ze właśnie kropla oliwy pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablos Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Miałem podobnie w kilku multikach. Po rozebraniu nalezy wyciągnąc łozysko oporowe z obudowy i przemyc dokładnie w benzynie ekstrakcyjnej(tu najczęściej widac zabrudzenia na dnie po przemyciu). Następnie dac 2 kropelki oliwki i sprawa z głowy. Najbardziej wkurza to, ze w ciepłym domu jest ok, a nad woda gdy jest pare st powyzej zera korbka zaczyna sie cofac Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salmo_Salar Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Jak w moim niegdysiejszym Jaxonie Express A myślałem, że tylko on mi na złośc robi Pozdr. Salmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Najbardziej wkurza to, ze w ciepłym domu jest ok, a nad woda gdy jest pare st powyzej zera korbka zaczyna sie cofac nalezy uyzwac innego smaru, to proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnietek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 A ja sądziłem, że tylko mnie taki cud spotkał, jednakże nie będę się bawił w rozkręcanie całego multika, tylko wyślę go do serwisu (zostało mi jeszcze 4 lata). PozdrawiamMarcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.