filip Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 WITAMPROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?POZDRAWIAMFILIP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tornado Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 A to dobre pisząc odpowiedź nawet się nie zastanawiałem ma czy nie ma bo to nie mój kaliber silników 8)Pozdrawiam Tornado i kłopot z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 posiadam yamahę 4t 4km miałem okazję wymienić uszczelkę pod głowicą i z tego co mnie zaciekawiło posiada ona nawet termostat jak w autach filtra oleju nie dlatego śledziłem wontek.mam jednak pytanko czy olej należy wymieniać co sezon czy nie koniecznie bo z tego co zauważyłem po ok 30tu moto godzinach nie zmienił nawet barwy jest żółciutki.i jeszcze jedno smar spodzinowy kiedy wymieniać i jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Robert Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Wymiana oleju w spodzinie jest nawet ważniejsza niż w silniku. Obowiązkowo po sezonie. Najlepiej go wstrzykiwać od dołu aż zacznie się przelewać górnym otworem co gwarantuje, że szczelnie wypełni przestrzeń. Jutro kupuje olej na spółkę z Redzim bo 1 l to dawka na 2 silniki na 2 lata. Ten niby dedykowany to dokładnie to samo tylko tupka 2 setki z wysyłką to prawie 50 zł. Markowy o tych samych parametrach, 30 zł za 1l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 w spodzinie to kojażę 2 otwory i jak to zrobić jednak bardziej chciałbym wiedzieć jak usunąć stary smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Robert Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Ja w spodzinie mam olej SAE 80-90. Jeśli faktycznie masz smar to pewnie trzeba przepłukać. Poczytaj Owner Manual, musi tam coś być na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Tu masz filmik instruktażowy .Pozdrawiam PawełP.S. i drugi jak wymienić impeler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 niektóży nazywają olej smaren spodzinowym dlatego pytałem.czyli prosta wymiana.serdeczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 niektóży nazywają olej smaren spodzinowym dlatego pytałem.czyli prosta wymiana.serdeczne dzięki.Generalnie można użyć oleju wg specyfikacji SAE 90 do przekładni stożkowych.Jednak lepiej poczytaj w manualu.Pozdrawiam Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 przy tak małym silniku to chyba rodzaj oleju spodzinowego wielkiego znaczenia nie ma.silnik przyjechał ze szwecji i ma 10lat.wymiana będzie konieczna a czasu coraz mniej.ale zastosuję się do waszych rad.dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 przy tak małym silniku to chyba rodzaj oleju spodzinowego wielkiego znaczenia nie ma.silnik przyjechał ze szwecji i ma 10lat.wymiana będzie konieczna a czasu coraz mniej.ale zastosuję się do waszych rad.dziękuję.Wbrew pozorom ma i to duże. Generalnie zalecana jest wymiana raz w sezonie.To tak jak byś nie wymieniał oleju w skrzyni biegów w samochodzie,na kujawskim długo nie pojedziesz.Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 no właśnie.auta mam 2 robiłem przy nich cuda ale nigdy nie wymieniałem oleju w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 no właśnie.auta mam 2 robiłem przy nich cuda ale nigdy nie wymieniałem oleju w skrzyni biegów.Tak wygląda skrzynia biegów w naszych wodnych napędach http://img860.imageshack.us/i/verado3.jpg/ Dlatego trzeba o nią dbać, na mieszance wody i oleju ,lub oleju spracowanym długo nie pośmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 radeqs Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Olej w skrzyni biegów też należy wymieniać (wbrew zapewnieniom producentów samochodów co np. 150 tys. km). Różnica między skrzynią biegów samochodu, a spodziną jest spora. Nie wiem jak w Twoim aucie , ale w moim ani skrzynia biegów ani półosie nie są na stałe podczas pracy zanurzone w wodzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Robert Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Fakt, że przekładnia pracuje pod wodą powinien skłaniać do zaglądania tam czy przypadkiem nie puszcza jakiś uszczelniacz. Jak się w porę wykryje zmętnienie oleju to można uratować cały mechanizm. Im starszy silnik tym prawdopodobieństwo większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 dzięki wszystkim pprzy okazji zainteresowały mnie wymiany olejów w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Nie wiem jak w Twoim aucie , ale w moim ani skrzynia biegów ani półosie nie są na stałe podczas pracy zanurzone w wodzie.Pozdrawiam.Na stałe nie ale czasami często tak jest, zresztą zobacz film własnie przerabiam małego potworka. ] .Pozdrawiam PawełP.S.Nawiązując do tematu olej przekładniowy w każdej maszynie ma określony przebieg im cięższe warunki eksploatacji tym częstsza kontrola i uzupełnienie lub wymiana.Sprawdzenie czyli wymiana oleju w spodzinie silnika patrz post Roberta.Brak serwisu czyli zajrzenia do spodziny może okazać się bolesne dla kieszeni.Koszt smarowidła to niewielki wydatek,za cenę świetego spokoju na wodzie w następnym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 radeqs Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Niezłe, niezłe... Ale umówmy się nie jest po przykład standardowego wykorzystania samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tier Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam. Panowie Mam silnik Tohatsu 5km 4stroke. Na obrazkach na czerwono zaznaczylem miejsce z ktorego po odpaleniu ciurkiem leci mi benzyna. W takim tempie to wyleci 12 l na godzine czy tam nie powinna byc jakas srubka regulująca? Jak tak to co ona reguluje ? Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez tier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Elton Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 A nie powinna być tam zaślepka jak obok dwie mosiężne? Może to być otwór technologiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 http://www.boats.net/parts/search/Tohatsu/Outboard/2010/MFS5B/CARBURATOR%20%26%20FUEL%20PUMP/parts.html proponuje zobaczyc czy jest to otwór gwintowany jeśli nie ma tam gwintu to znaczy ze to odpowietrzenie, i powodem wypływu paliwa jest przyblokowny pływak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tornado Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja stawiam na iglicę małych obrotów lub dyszę paliwa skłaniając się na to 1.Tornado Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tier Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 no właśnie na małe obroty nie bardzo chce wejść. gdzie mogę kupić taką śrubke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miras1983 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 miałem kiedyś taki problem w suzuki ,też myślałem że czegoś tam brakuje ,ale okazało się że nie,objawy były jak u ciebie.sprawę rozwiązał mechanik,nie pamiętam co mu dolegało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marini78 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 mam identyczny silnik tam jest dokładnie taki sam otwór jak na zdjęciu ,tylko na samym końcu jest zaślepka ,musisz sprawdzić czy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tier Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 u mnie juz sie problem rozwiazal sam. prawdopodobnie zawiesila sie igliczka w gazniku. teraz przez ten otwor nie leci beznyna juz i silnik pracuje rowno i bez problemu. wg mechanika to otwor przelewowy jest w ktorym powinna byc rurka z droga powrotna do ukladu paliwowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
filip
WITAM
PROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?
POZDRAWIAM
FILIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
74
56
36
35
Popularne dni
11 Sty
28
12 Mar
21
2 Cze
16
27 Sty
15
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 74 odpowiedzi
cabage 56 odpowiedzi
pawlo29 36 odpowiedzi
GrzesM 35 odpowiedzi
Popularne dni
11 Sty 2021
28 odpowiedzi
12 Mar 2017
21 odpowiedzi
2 Cze 2020
16 odpowiedzi
27 Sty 2017
15 odpowiedzi
Popularne posty
Quent
Nie narzekam. Jestem wręcz pojarany jak młodziak! ;-) Wczoraj w 3 osoby+ graty wędkarskie 43kmph pociągnął. To chyba całkiem ok myślę. Tylko te ceny paliwa....
cabage
Zgodnie z obietnicą wrzucam fotki nowego Big Tillera z regulacją Trymu w Manetce gazu. Poprzednia generacja miała regulację trymu obok dźwigni zmiany biegów.
pawlo29
Wielkie dzięki , faktycznie działa jak Napisałeś , to jest super sprawa . Ja podnosiłem na jałowym biegu i tak na wodzie nie mogłem podnieść , teraz jestem spokojny że nie zgubię silnika z pawężą
Opublikowane grafiki
930 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.