filip Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 WITAMPROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?POZDRAWIAMFILIP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marini78 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 No i dobrze że już po problemie ,ja naprawde jestem zadowolony ze sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BOSMAN 76 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie co myślicie o nowym silniku Parsun o mocy 4KM, będę pływał po żwirowniach i po Bugu nie oczekuję od tego silnika że będę pływał w ślizgu bo mam ponton Kolibri 330KM pływał bedę w 2 osoby. Pytanie o jakość silnika, planuje zakup nowego. Jężeli możecie to podpowiedzcie czy to dobry pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 -Power- Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Używam 3 sezony na Wiśle i okoklicznych zbiornikach 5km Seakinga (to samo tylko inny napis) z powodzeniem. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, co ważne bardzo mało pali. Porównywałem go z 4km Yamahą tą starszą, na planach której był robiony i części były łudząco podobne bym powiedział takie same. Zalewam go olejami samochodowymi co sezon świeżymi i pracuje bez problemu.Seaking/Parsun mają złą sławe na internecie, niewiem czemu i nie wnikam. Ja złego słowa o swoim nie moge powiedzieć, ile h silnik przepracował nie jestem w stanie powiedzieć. Na pewno sporo i to praktycznie na max obrotach non stop . W sezonie pływałem nim gdzieś ok 50 razy po 2,3h pracy, co daje jakiś tam wynik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fisherman Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Toihatsu,Mercury i Nissan do 30KM to jeden i ten sam silnik. Różnią się tylko napisem,a wszystkie produkowane są w Japonii przez Toihatsu. Taka ciekawostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pontoniarz Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Seaking i ymaha poza podobieństwem nie mają nic wspólnego. Jeśli do trolingu i dalekich wypraw, to nie seaking w którym psują się przeważnie detale, ale detal to nic w porównaniu z powrotem na wiosłach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mirek* Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Seaking i ymaha poza podobieństwem nie mają nic wspólnego. Jeśli do trolingu i dalekich wypraw, to nie seaking w którym psują się przeważnie detale, ale detal to nic w porównaniu z powrotem na wiosłach Czy mógłbyś napisać coś więcej o tych psujących się detalach ? Napisz co dokładnie się psuje, jako konkretną przestrogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pontoniarz Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Czy mógłbyś napisać coś więcej o tych psujących się detalach ? Napisz co dokładnie się psuje, jako konkretną przestrogę W skrócie to osprzęt silnika siada ale najczęściej elektryka :)Mam kolegów co na nich pływają i radzą sobie, ale trzeba nieraz posiadać trochę zdolności manualnych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Witam W Tohatsu 20 km z 2011 roku mam śrubę 9.25x10 i przy takiej śrubie silnik ma takie same osiągi jak moja starsza Yamaha 15 ze śrubą 9.25x10.5Głównym powodem zmainy silnika na mocniejszy była potrzeba zwiększenia prędkości max - maksymalne skrócenie czasu dopłynięcia na miejscówkę.Pomyślałem od razu o zmianie śruby na 9.25x11 tylko zastanawia mnie jedno , a nie mogę znaleźć informacji na ten temat.Czy w takim Tohatsu z 2011 roku jest " jakiś system" ( nie wiem jak to nazwać ), który nie dopuszcza do odcięcia zapłonu?Ma ktoś namiary na serwis Tohatsu w Polsce? Nie mogę nigdzie namierzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) W Tohatsu jest system rev limiter. Odcina zapłon przy około 6400 RPM. Obroty na WOT powinny być w zkresie 5400-6100. Jeżeli masz z tym problem, to śruba jest źle dobrana (za mały skok). Każdy dodatkowy cal skoku zmniesza maksymalne obroty o 150-200RPM. Zmiana śruby na z 3 na cztery łopatki - dodatkowo zmniejsza o 50-100 RPM. Jak odcina ci zapłon, to spokojnie możesz zacząć od 13. Do 20HP możesz też stosować śruby 10". Edytowane 5 Marca 2014 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 zmiana z 10 na 11 da ci moze wzrost predkosci o 3-5 km/h, i uzyskasz wolniejszy start Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Właśnie w tym rzecz, że w przeciwieństwie do Yamahy nie odcina zapłonu.Po uwagę biorę również 9.25x12 ale boję się, że prędkość minimalna ( do trollingu ) będzie za wysoka... Edytowane 5 Marca 2014 przez costi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gooral Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 podepne sie z pytaniem. w swojej hondzie 15hp (2006 rok) mam oryginalna srube z 4 lopatkami. juz mi kilka osob radzilo zmienic ja na na 3 lopatkowa. plywam (na razie tylko i wylacznie w planach moze maly rib) na pontonie 3.8m. dosyc szybko wchodzi w slizg z +- 300 kg na pokladzie (tzn staje deba ponton na moze kilka sekund i wchodzi w slizg - kumpel plywa sam i u niego to wyglada podobnie ma 15hp merkury (jego ma 3 lopatkowa srube silnik chyba '11) bedzie z tego cokolwiek? (bo z koleji kumpel majacy taka sama honde powiedzial mi, ze to jedyny silnik, ktory z powodu swojej ch-yki powinien plywac z wlasnie 4 lopatkowa).? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Też myślałem o wymianie śruby w swojej tośce 20km na 12tkę....solas ma takową w ofercie,ale dostępna tylko w USA.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Też myślałem o wymianie śruby w swojej tośce 20km na 12tkę....solas ma takową w ofercie,ale dostępna tylko w USA.. A jaką masz teraz założoną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Standard, jak i Twoja...skok 10" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Odcina Ci zapłon na max obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Nie odcina...podpiety do Busha craba 400.Serwis- Marco Marine http://www.tohatsu.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 http://www.rubexprops.com/boat-propellers/Tohatsu/?motor=J0200A&ver=a&model=20HP%204-Stroke%20%2814%20Spline%29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Przy swojej łódce, eksperymentując ze śrubami doszedłem do tego, że zmniejszyłem średnicę śruby i zwiększyłem skok. I tak ze standardowej 11 1/8 X 13' zmieniłem na 10 1/4 X 14. Obroty zostały prawie na takim samym poziomie, a prędkość wzrosła. Co prawda motor to yamaha ale śruby to śruby.Może w tą stronę spróbujcie w swoich tośkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Zabawa w odpowiedni dobór śruby jest drogą zabawą A ktoś wie czy śruba ze skokiem 12 umożliwi trolling, jaka będzie prędkość minimalna? ps. dzięki za namiary na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Ciężko ją określić jak nie wiadomo czym i gdzie pływasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 costi Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Racja RiverFox390 na stojącej wodzie, mam co prawda w garażu happy trollera ale strasznie nie lubię tego ustrojstwa i unikam na ile się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 ...nie trolluję ale myślę ze ns stojącej z ta śrubą może być za szybko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mario Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Zabawa w odpowiedni dobór śruby jest drogą zabawą A ktoś wie czy śruba ze skokiem 12 umożliwi trolling, jaka będzie prędkość minimalna? ps. dzięki za namiary na serwis. Najlepiej gdybyś miał jakiś zaprzyjaźniony serwis motorowodny i mógł wypożyczyć kilka różnych aby je przetestować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nrt80 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Racja RiverFox390 na stojącej wodzie, mam co prawda w garażu happy trollera ale strasznie nie lubię tego ustrojstwa i unikam na ile się da... 9,25x12 na tej łódce mam przy swojej yamce 20hp. na stojącej wodzie ok. 4,5 km/h. moim zdaniem za szybko do trolla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
filip
WITAM
PROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?
POZDRAWIAM
FILIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
74
56
36
35
Popularne dni
11 Sty
28
12 Mar
21
2 Cze
16
27 Sty
15
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 74 odpowiedzi
cabage 56 odpowiedzi
pawlo29 36 odpowiedzi
GrzesM 35 odpowiedzi
Popularne dni
11 Sty 2021
28 odpowiedzi
12 Mar 2017
21 odpowiedzi
2 Cze 2020
16 odpowiedzi
27 Sty 2017
15 odpowiedzi
Popularne posty
Quent
Nie narzekam. Jestem wręcz pojarany jak młodziak! ;-) Wczoraj w 3 osoby+ graty wędkarskie 43kmph pociągnął. To chyba całkiem ok myślę. Tylko te ceny paliwa....
cabage
Zgodnie z obietnicą wrzucam fotki nowego Big Tillera z regulacją Trymu w Manetce gazu. Poprzednia generacja miała regulację trymu obok dźwigni zmiany biegów.
pawlo29
Wielkie dzięki , faktycznie działa jak Napisałeś , to jest super sprawa . Ja podnosiłem na jałowym biegu i tak na wodzie nie mogłem podnieść , teraz jestem spokojny że nie zgubię silnika z pawężą
Opublikowane grafiki
930 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.