filip Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 WITAMPROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?POZDRAWIAMFILIP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Z tego co wiem, to Solas robi na oryginał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maciek1 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Dzięki bardzo za szybką odpowiedź w poniedziałek zadzwonię do nich i zapytam czy mają śrubę do mojego silnika bo mój to 4 stroke a w ogłoszeniu jest że do 2 stroke.może nie ma rużnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tasiek321 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Do Tohy 9.8 4T powinieneś mieć śrubę o nr kat. (Solas): - 5011-085-08 8,5x8lub- 5011-085-09 8,5x9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Forecast Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 http://www.tohatsu.com/accessories/prop.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maciek1 Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Mam jeszcze jedno pytanie z racji tego że śrubę muszę wymienić to czy założyć identyczną jak miałem czy jest możliwości założyć śrubę o trochę innych parametrach żeby trochę zyskać na prędkości i jeśli jest taka możliwości to jaką śrubę byście polecili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Forecast Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) Zależy wszystko od tego ile twój zestaw waży. Nie zawsze większy skok śruby da zysk na prędkości. Mi w 9.8 dwutakcie brakuje trochę skoku bo od 3/4 manetki ponton już nie przyspiesza za specjalnie mimo większych obrotów. Poluje na taką o skoku 10 (obecna 8.9x8,3) która u nas nie osiągalna. Całość ze mną w porywach waży 200 kg czyli light. Edytowane 21 Lipca 2014 przez Forecast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Mi w 9.8 dwutakcie brakuje trochę skoku bo od 3/4 manetki ponton już nie przyspiesza za specjalnie mimo większych obrotów. Poluje na taką o skoku 10 (obecna 8.9x8,3) która u nas nie osiągalna.Jeżeli jest jak piszesz, to zwiększenie skoku da ci efekt dokładnie odwrotny od zamierzonego . Obroty rosną, prędkość nie = duży uślizg = za duży skok/za mało łopatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Mam jeszcze jedno pytanie z racji tego że śrubę muszę wymienić to czy założyć identyczną jak miałem czy jest możliwości założyć śrubę o trochę innych parametrach żeby trochę zyskać na prędkości i jeśli jest taka możliwości to jaką śrubę byście polecili Żeby cokolwiek powiedzieć trzeba wiedzieć co najmniej: 1. Jaka jest masa zestawu z silnikiem, sprzętem i załogą.2. Czym pływasz (ponotn/łódka)3. Jaką osiągasz prędkość maksymalną obecnie.4. Jakie masz obroty przy prędkości maksymalnej, ewentualnie czy odcina ci zapłon na maksymalnym gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maciek1 Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pływam pontonem Bush Crab 3,60 z reguły we dwóch masa jakieś 250kg szybkość na pełnym gazie w granicach 25km +/- 2 km jakie obroty nie mam pojęcia nie mam obrotomierza, jak jest w ślizgu jak ujmę gazu tak na 3/4 szybkości niewiele spada może o te 3 góra 4 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lewyspec Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam mogę taki nabyć 2004rok tohatsu tldi 2 suv 50km, lub yamahę 2002rok 50km 4 suv, czy ktoś miał styczność z tą marką i tym lub podobnym modelem ?Zastanawiam się co wybrać :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miramar69 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jeżeli nie będzie używany do trola to weź TOŚKE w 2suwie, będzie dużo żwawszy no oczywiście kosztem - "troszkę " więcej spali.Jak do pływania na duże odległości albo w trolu to 4suw. Lepsze chłodzenie i mniej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 newrom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Myślisz że 2takt z wtryskiem będzie palił więcej niż czterosów ? Chłodzenie to mi się zawsze wydawało że zależy od systemu chłodzenia i bardziej bym się bał o niedogrzanie niż o za słabe chłodzenie. Tohatsu mam z lat 70 mniej więcej (może nawet z 60), ciągle działa. Tohatsu to kawał historii i bardzo dobra firma. Ja bym wybrał dwusuwa bo jest lżejszy, ma mniej elementów i jego serwis jest tańszy, a budowa mniej skomplikowana (chociaż przy wtrysku dochodzi trochę gratów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 TLDI będzie palić tyle samo co 4T, z podobną kulturą, ale będzie miał lepsze odejście (lepszy moment obrotowy). Mimo zalet, zastanowił bym się czy to pożądana cechavw wędkarstwie. Jeżeli Yama jest na gaźniku to potencjalny serwis będzie tańszy. Druga sprawa że w PL TLDI to rzadkość i nie wiem czy istnieje dobry serwis dla tych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lewyspec Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 A może ktoś ma taki tldi , lub miał i coś podpowie :-)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lewyspec Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 jak w temacie, bardzo proszę o kontakt do osoby kolegi z forum który zna się na silnikach tohatsu tldi, mam kilka zapytań w sprawie serwisu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 a o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lewyspec Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 trafiłem na minę :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Doman Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Masz serwisy w Szczecinie.Nie lepiej tam dzwonić niż po kolegach? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 -PYTOON- Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Witam,Wpadł mi ostatnio w ręce silnik Tohatsu M5B. Silnik to produkcja z roku 1996. Po oględzinach z kolegą forumowym jest pęknięta czapa (da się to skleić), skrzywiony pręt od trymu (silnik nie blokuje się na wstecznym i go podnosi), zerwany gwint w jednej ze śrub mocujących silnik do pawęży. Dodatkowo silnik nie podaje mieszanki paliwowej do cylindra - odpalił ale po wstrzyknięciu paliwa do cylindra. Nie stwierdziłem czy pracuje pompa wody, bo silnik pracował dosłownie parę sekund. również śruba jest mocno przytarta i będzie wymagać wymiany lub szlifowania krawędzi.Proszę Was o odpowiedź na pytanie na ile można taki silnik wycenić przy tych usterkach i jakie będą orientacyjne koszty jego serwisu/naprawy? Załączam również poglądowe zdjęcie silnika.Pozdrawiam,Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 -PYTOON- Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Udało mi się odpalić silnik wstrzykując paliwo do gaźnika. Silnik pracował około 10s ale pompa wody nie zasysała. Również lekki dymek wydobywał się z dyszy, z której powinna lecieć woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 adam12151 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Udało mi się odpalić silnik wstrzykując paliwo do gaźnika. Silnik pracował około 10s ale pompa wody nie zasysała. Również lekki dymek wydobywał się z dyszy, z której powinna lecieć woda.Cześć, jeśli silnik jest wyposażony w termostat, to woda będzie się wydobywać po rozgrzaniu silnika, latem pewnie poleciałaby po chwili. Tak jest w mojej Yamaszce F4 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Tu raczej nie ma termostatu. Srawna pompa wody powinna wyrzucac wode z otworu kontrolnego juz przy probie rozruchu z szarpanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Moim zdaniem szkoda to kupowac bo to zrobisz tamto zrobisz a za chwile cos wyjdzie i suma sumarum wydasz kase jak na sprawny silnik. Jakby ktos dbal o silnik to by nie byl takim stanie. Edytowane 14 Marca 2016 przez suhhar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 michaex Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Z ciekawości za przysłowiową flaszkę można by zabrać. Ale tak obiektywnie - po tym jak ktoś na forum na podstawie Twojego opisu nawet porwałby się na oszacowanie kosztu naprawy / wyceny truchła, to co jeżeli później okaże się, że jeszcze coś jest do zrobienia, czego nie było wcześniej widać? Żal i zgrzytanie zębami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 według mnie do 1000zł można dać,ale pamiętaj że silnik ma 20 lat i licz się z parcieniem elemętów gumowych.wirnik pompy do wymiany na 100 procent to kolejne 5-7 dyszek,jeśli gażnik membramowy to też posiada gumę itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
filip
WITAM
PROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?
POZDRAWIAM
FILIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
74
56
36
35
Popularne dni
11 Sty
28
12 Mar
21
2 Cze
16
27 Sty
15
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 74 odpowiedzi
cabage 56 odpowiedzi
pawlo29 36 odpowiedzi
GrzesM 35 odpowiedzi
Popularne dni
11 Sty 2021
28 odpowiedzi
12 Mar 2017
21 odpowiedzi
2 Cze 2020
16 odpowiedzi
27 Sty 2017
15 odpowiedzi
Popularne posty
Quent
Nie narzekam. Jestem wręcz pojarany jak młodziak! ;-) Wczoraj w 3 osoby+ graty wędkarskie 43kmph pociągnął. To chyba całkiem ok myślę. Tylko te ceny paliwa....
cabage
Zgodnie z obietnicą wrzucam fotki nowego Big Tillera z regulacją Trymu w Manetce gazu. Poprzednia generacja miała regulację trymu obok dźwigni zmiany biegów.
pawlo29
Wielkie dzięki , faktycznie działa jak Napisałeś , to jest super sprawa . Ja podnosiłem na jałowym biegu i tak na wodzie nie mogłem podnieść , teraz jestem spokojny że nie zgubię silnika z pawężą
Opublikowane grafiki
930 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.