Skocz do zawartości
  • 0

Silniki Tohatsu


filip

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

wirnik powinno sie zmienic przy kupnie kazdego silnika to czesc eksploatacyjna jak rozrząd w aucie .

 

skrzywiony pręt od trymu (silnik nie blokuje się na wstecznym i  go podnosi), zerwany gwint w jednej ze śrub mocujących silnik do pawęży - te rzeczy spokojnie zrobi jakiś dobry tokarz. koszt okolo 50-60zl

 

śrubę na poczatek proponuje pilnikiem potraktowac i sprawdzic jak bedzie sie zachowywac na wodzie moze jeszcze nie wymaga wymiany.

 

co do paliwa szukaj 2 gaznika kosz okolo 400zl nowy, uzywka jakies 200. albo problem tkwi na linni zbiornik-gaznik.jesli to gaznik mozna pokusic sie o wymiane membran.

Edytowane przez krzysio12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

czesci są dostępne w serwisie tohatsu w RP lub z zagranicy na  www.boats.net

ja zamawiałem do takiege samego modelu lecz mocy 12 km. to ta sama konstrukcja co 9.8 lecz wiekszy gaznik

ale nie ma co zakłądac ze coś padnie i trzeba cos zamawiac

Edytowane przez evin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wymienione czesci to tzw serwisowe. jesli ktos dba to wymieni co trzeba.

jesli silnik dwusuw ma kompresje min 6 bar i wiecej na kazdym cylindrze to wewnetrznie zdrowy( przyjmuje sie ze odchylka do 10% pomiedzy cylindrami jest dopuszczalna) . Jesli Biegi wchodza bez problemu i nie wyskakuja to tez ok

jesli jest tak jak wyzej  to powinno byc ok.

wydajac 2 tys teraz to i za jakis czas odsprzedajac tez wezmiesz zblizona kase.

Wybor jest twoj, sm musisz zadecydowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam kolegów  , posiadam silnik Tohatsu 9,9 z 2003 r 4T w wersji skandynawskiej na bloku 18 konnego (info od sprzedawcy potwierdzone moim ''śledztwem'' w sieci). Mam pytanie do fachowców czy jest możliwe rozblokowanie go do owych 18 koni? Ewentualnie jakie są kosztu takiego tuningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam kolegów  , posiadam silnik Tohatsu 9,9 z 2003 r 4T w wersji skandynawskiej na bloku 18 konnego (info od sprzedawcy potwierdzone moim ''śledztwem'' w sieci). Mam pytanie do fachowców czy jest możliwe rozblokowanie go do owych 18 koni? Ewentualnie jakie są kosztu takiego tuningu.

To by było coś ;) I takie moje pytanie czy ta 10 jest taka ciężka? czy te 18 są takie lekkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam mam silniczek jak w tytule 9,8km od 5 lat,zero problemów-tylko co sezon zmieniałem oleje.Jednak ostatnio na rybach gdy chciałem wracać do slipu nie odpalił .... Nie ma iskry(sprawdzałem).skończyło się na 1,5km.na wiosłach (akurat byłem blisko slipu). Wie cos ktoś co może być przyczyną? śilnik rocznik 2009-4 takt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...