filip Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 WITAMPROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?POZDRAWIAMFILIP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Jak masz mocniejszy silnik to musisz łajbę rejestrować wPolskim Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego Napisz jeszcze co to znaczy mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maniek1972 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 . W starostwie rejestrujesz do 20kW (~27KM).Paweł jasno napisał jw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Czy każdy silnik musze rejestrować w starostwie? 2, 5 czy też 9,9KM.Cholera mam takie dwa silniki i pierwsze słyszę.Dowód rejestracji trzeba wozić ze sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Jak masz mocniejszy silnik to musisz łajbę rejestrować wPolskim Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego Łódź trzeba zarejestrować, nie silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Chodził po mi oczywiście o rejestrację łódki. Silnika się nie rejestruje. Dopiero przy rejestracji powyżej (PZŻ, PZM) trzeba podać w kwitach numer silnika. Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Powyżej 102 hp.Trzeba wówczas robić przeglądy.Jeden na 5 lat lub co roku, w dużej mierze zależy od "przeglądającego".Koszt 500 do nawet 1000 zł. Nie jestem pewien czy mimo wszystko nie podaje się numerów silnika nawet w przypadku mocy 20 - 75 kw podczas rejestracji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 inter Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) podaje sie , numery i umowe lub fakture , cała procedura bardzo sprawna i prosta , tylko na papier trza czekać ze 2 tygodnie Edytowane 27 Stycznia 2017 przez inter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nurek28 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ja też miałem dylemat czy kupić 25-30 koni i zmagać się z formalnościami i ciężarem czy kupić 20 i mieć wszystko bardziej uproszczone. Całe szczęście że wybrałem 20 kucy gdyż w sezonie jesiennym 2015 r woda opadła w jeziorach na mazurach około 35 cm . Slip mam przy bardzo płytkim brzegu i musiałem ciągnąć całość za rufe przez 25 m i jak by silnik ważył z 10 kilo więcej to sezon zakończyłbymWe wrześniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 crizz100 Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Panowie jak wam się sprawują silniki Tohatsu po dłuższym czasie eksploatacji chodzi mi najbardziej o jednostki 9.8 i 15HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 inter Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 kilka już miałem (na handel ) z niemiec , zawsze jednostki w stanie w dobrym stanie , po pomiarach ciśnienia itd ... , nie można powiedzieć ,aby było coś z nimi nie tak ,po dłuższym okresie eksploatacji .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Miałem dwa sezony 20hp. Robiłem tylko normalne czynności eksploatacyjne. Palił od strzała, nie kaprysił. Edytowane 12 Lutego 2017 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 crizz100 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Gdzieś przeczytałem że gaźniki lubią się przypychać , czy są w tych silnikach jakieś wewnętrzne filtry paliwa? Te silniki 9.8 i 15 mają filtr oleju? Edytowane 13 Lutego 2017 przez crizz100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Małe silniki mają filterek w zbiorniku. Większej mocy mają pod czapką na lini paliwowej przed gaznikiem . Ale nic nie zaszkodzi aby zamontować na lini paliwowej między gruszką a zbiornikiem zewnętrznym . Takie coś lub podobny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 crizz100 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 W Mercurym 5hp 4t i w Yamaha 8km 2t miałem właśnie takie małe filterki pod czapą, wiec stąd to pytanie czy tohatsu też ma , w każdym razie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Oba mają filterek. Wpięty przed pompą paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niko333 Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Do 2T nie stosuje sie filtrów papierowych, ze wzgledu na to iż wylapuje cząsteczki oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maniek1972 Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Do 2T nie stosuje sie filtrów papierowych, ze wzgledu na to iż wylapuje cząsteczki oleju.Andrzej, to Twoim zdaniem jaki powinien być przy 2T?Ja przy swojej piętnastce2T nie mam wcale filtra, ale coraz bardziej zaczynam się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 inter Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) chyba jednak , nie za bardzo ta teoria z tymi filtrami ? jak wyłapuje cząsteczki ? to gdzie on to pomieści ,ile ma 40-50g objętości ,a oleju w mieszance kilka razy więcej .poza tym temat stary jak świat , właściciele komarków ,rometów i simsonków oraz javek pewnie śmieją sie ile wlezie ,bo napewno porobili w życiu po kilkanaście tys.km i jakoś im filtry nie przeszkadzały , i nie było kiedyś wyboru (papierowe ,miedziane ,ceramiczne ) szło sie do motoryzacyjnego lub rolnika i kupowało najczęściej z sędziszowa zwykły papierowy filterek i było ok poza tym jak może coś sie osadzić na ściankach jak benzyna pod ciśnieniem od razu by to rozpuściła (jakie jest ciśnienie takie jest ,ale jest ), przy takim toku rozumowania po chwili powinniśmy mieć zatkany filtr paliwa nie ma takiej opcji , aby to miało wpływ na mieszanke ;)i jakich cząsteczek ? mieszanka jest rozpuszczona i zmieniona lepkość i zdolności smarne bęzyny i tyle , chcąc to rozdzielić pewnie musiało by do rafinerii wrócić Edytowane 14 Lutego 2017 przez inter 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niko333 Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Mnie powiedziano abym nie stosował filtra papierowego do 2T ze względu na to co napisałem. Powiedziano również, żeby do 2T stosować filtry mechaniczne - siateczki wyłapujące jedynie jakieś "większe" brudy. Gdzie dwóch mechaników tam trzy różne zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 inter Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) włącz allegro i wpisz filtr skuter 2t , oj ciężko ci będzie spotkać inny filtr niż papierowy , albo zrób test -- na papier (chusteczki higieniczne ,ręcznik papierowy ,lub serwetke ) nalej oleju i potem polej to benzyną , musi sie olej rozpuścić i tyle , a tworzenie teorii nie wiadomo czym podpartych jest nie na miejscu to że nieliczne silniki nie mają filtrów ,o niczym nie świadczy , w autach jest tak samo ,wiele benzyniaków ma tylko sitko na smoku pompy w zbiorniku i to wystarcza i wpisz na google - jak oddzielić olej z benzyny - i poczytaj kilka stronek , gwarantuje że nić poza destylacją i rafinerią nie znajdziesz nie ma takiej opcji a jak wymyślisz coś prostszego , to jesteś już pan bogaty Edytowane 14 Lutego 2017 przez inter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niko333 Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Nie chcę polemizować na temat który jest obcy. Nie ma przymusu - kto chce niech stosuje papierowe, kto chce niech stosuje sitka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 crizz100 Opublikowano 15 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Oglądałem wczoraj silniczek tohatsu pomijająć to że do jakośći wykonania Yamahy to mu troche brakuje zastanowiła mnie jedna rzecz. Mianowicie silnik odpalil od strzala mimo temperatury jaka mamy na zewnatrz czyli mróz , wiec woda w beczce bliska zeru to dobrze. Ale po chwili pracy przy próbach szybkiego odkrecenia manetki silnik jakby sie dławił nie wchodzil na obroty, przy spokojnym odkrecaniu ładnie sie wkręcał. Czy to jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 15 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Przyczyn może być wiele .- czy silnik był już na tyle rozgrzany ? przy zimnym to jest normalne ,- nie można wykluczyć ,że w paliwie była woda- mógł być jakiś paproch w gażniku np. zatkana dysza , mógł też być przytkany filtr paliwa ,gruszka ,złączki paliwowe- mogło też być jeszcze wiele innych przyczyn Trudno przez neta ocenić co jest nie tak i dać 100% odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 15 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Oglądałem wczoraj silniczek tohatsu pomijająć to że do jakośći wykonania Yamahy to mu troche brakuje zastanowiła mnie jedna rzecz. Mianowicie silnik odpalil od strzala mimo temperatury jaka mamy na zewnatrz czyli mróz , wiec woda w beczce bliska zeru to dobrze. Ale po chwili pracy przy próbach szybkiego odkrecenia manetki silnik jakby sie dławił nie wchodzil na obroty, przy spokojnym odkrecaniu ładnie sie wkręcał. Czy to jest normalne? Ssanie ręczne? Jak chodził na ssaniu, to tak mogło się dziać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 womaly23 Opublikowano 15 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Silniki przy tej temperaturze głupieją. Jest kilka rzeczy które mają na to wpływ a w szczególności temperatura otoczenia oraz temp wody w beczce.Czasami silnik, który ma troszkę więcej elektroniki potrafi zwariować bo czujniki czytają dwie skrajne wartości temperatur, załóżmy -10 na dworzu i +10 wody. Silnik w takich warunkach schodzi szybko z ssania i gaśnie itp. W takich warunkach praca silnika potrafi zadziwić.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
filip
WITAM
PROSZĘ O OPINIE NA TEMAT TEGO SILNICZKA, JAK SIĘ MA DO INNYCH MAREK W ZALEŻNOŚCI CO DO CENY?
POZDRAWIAM
FILIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
74
56
36
35
Popularne dni
11 Sty
28
12 Mar
21
2 Cze
16
27 Sty
15
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 74 odpowiedzi
cabage 56 odpowiedzi
pawlo29 36 odpowiedzi
GrzesM 35 odpowiedzi
Popularne dni
11 Sty 2021
28 odpowiedzi
12 Mar 2017
21 odpowiedzi
2 Cze 2020
16 odpowiedzi
27 Sty 2017
15 odpowiedzi
Popularne posty
Quent
Nie narzekam. Jestem wręcz pojarany jak młodziak! ;-) Wczoraj w 3 osoby+ graty wędkarskie 43kmph pociągnął. To chyba całkiem ok myślę. Tylko te ceny paliwa....
cabage
Zgodnie z obietnicą wrzucam fotki nowego Big Tillera z regulacją Trymu w Manetce gazu. Poprzednia generacja miała regulację trymu obok dźwigni zmiany biegów.
pawlo29
Wielkie dzięki , faktycznie działa jak Napisałeś , to jest super sprawa . Ja podnosiłem na jałowym biegu i tak na wodzie nie mogłem podnieść , teraz jestem spokojny że nie zgubię silnika z pawężą
Opublikowane grafiki
930 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.