Skocz do zawartości
  • 0

Silniki Tohatsu


filip

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja niestety nie dostałem. Ale kupowałem spod lady:)

Jeśli kiedyś ktoś by się bardzo nudził i chciał zrobić kolegom dobry uczynek, to jakiś skan mógłby wylądować tu:)

http://jerkbait.pl/topic/6594-instrukcje-obs%C5%82ugi-oraz-katalogi-cz-zamiennych-do-silnik%C3%B3w-zaburtowych/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie posiadam tohatsu 9.8 2017 stopa S wisi na kolibri 360d. Myślałem nad zmianą śruby, tylko kompletnie nie wiem jak się za to zabrać i czy jest jakiś opłacalny sens tego przedsięwzięcia.

Wiadomo, głównie chodzi o szybkość wejścia w ślizg i zwiększenie prędkości max, ale czy tak się da poprzez zmianę śruby, nie wiem.. dlatego liczę, że ktoś rzuci jakimś mądrym słowem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie posiadam tohatsu 9.8 2017 stopa S wisi na kolibri 360d. Myślałem nad zmianą śruby, tylko kompletnie nie wiem jak się za to zabrać i czy jest jakiś opłacalny sens tego przedsięwzięcia.

Wiadomo, głównie chodzi o szybkość wejścia w ślizg i zwiększenie prędkości max, ale czy tak się da poprzez zmianę śruby, nie wiem.. dlatego liczę, że ktoś rzuci jakimś mądrym słowem ;)

Ja w identycznej konfiguracji sam, czy z kompanem potrzebuję ~4-5 sekund do wejścia w ślizg. Śruba fabryczna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Z powodu nadmiaru czasu w obecnej sytuacji rozebrałem gaźnik mojego tohatsu 4km. Nie odpalany około 3 lata, ostatnimi czasy kaprysił i poszedł w odstawkę bo tylko strefa ciszy w pobliżu. Przeczyściłem, złożyłem do kupy, odpalę za jakiś czas, mam nadzieję... Po robocie zacząłem przeglądać schemat na boat net i dostępne części do tego modelu (m4c). W zestawie naprawczym rzuciła mi się w oczy podkładka, której nie widziałem przy rozbiórce swojego gaźnika. Zaznaczyłem kółeczkiem na zdjęciach. Czy w moim czegoś brakuje ? Jeśli tak to gdzie ta podkładka powinna się znajdować ?

post-51644-0-96248100-1585250785_thumb.jpg

post-51644-0-26452400-1585250799_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam Panowie,

 

Posiadam od niedawna silnik Tohatsu 9.8 2t (2004) , wczoraj przy pływaniu silnik dosyć mocno się nagrzał, aż w pewnym momencie wyłączył, porównując ciśnienie wody wylatującej z otworu kontrolnego do mojej yamahy 6hp to to niestety ale Tośka bardziej pryska niż leje jednostajnym strumieniem. Otworzyłem spodzinę i okazało się że nagromadziło się w nim sporo osadu i soli. Teraz moje pytanie, czy znacie/polecacie jakieś środki do przepłukania układu chłodzenia ? Na ytb widziałem coś w stylu SaltAway, jednak nigdzie w PL go nie uświadczyłem. A może wystarczy przepłukać go wodą z octem ? Jakąś inną chemią ogólnodostępną ? Pozdrawiam Ebi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przepłukałem trochę wodą, trochę octem, drutem przeczyscilem wylot i zaczęło fajnie lecieć, ale martwi mnie troche nagrzewanie się bloku cylindra, podejrzewam że może to być termostat :/ bo woda ktora leci z wylotu kontrolnego praktycznie wgl nie zmienia temperatury( a chyba powinna skoro silnik robi się gorący?? ) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...