Skocz do zawartości
  • 0

vexilar

januszche

Pytanie

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Zapytaj Jackybrowna na forum on ma chyba największe doświadczenie w tej kwestii (obecnie go nie ma ... ale będzie po niedzieli). Z tego co się orientuję Jacek i Zbyszek przestali używać Vexilara i przeszli całkowicie na MarCum LX-5 - uważają, że to obecnie najlepsze urządzenie na rynku (używałem tego pierwszy raz w życiu dwa tygodnie temu u nich na zawodach ale nie chcę się w tym temacie wypowiadać bo nie mam doświadczenia - wiem jak funkcjonuje, potrafię z tego skorzystać ale ... oni są fachowcami pierwszoligowymi więc wolałbym by się sami wypowiedzieli). Dodatkowo pojawiła się inna propozycja z ICE 55 ale z tego co widziałem najrzadziej była wykorzystywany na mistrzostwach w US. Generalnie rządził MarCum i Vexilar.

Pozdrawiam

Remek

http://www.photomaker.pl/images/040.jpg

• 0

Ja to opisze inaczej ....Wiec najpierw sie wierci duzo dzior , potem opuszcza sie kamere i sprawdza gdzie sa ryby ....dopiero jak sie je znajdzie , na kamerze to widac ..wtedy Vexilar lub MarCum ustawiamy i lowimy . Kamera pokazuje ze ryby sa . Vwexilar , MarCum pokazuje przynete i jak ryba do niej startuje . Obecnie lowienie na zawodach bez kamery to samo eliminacja . Wiem ze firma Lowrence tez zaprojektowala swoja sonde na lod . Tez mysle ze warto poczekac na Jacka bo dla niego to chleb powszedni :mellow:

• 0

Jurku,

Flashery też pokazują ryby. Tak jak wspomniałeś wierci się dziury i ... lata z flasherami od jednej do drugiej i sprawdza czy są ryby - jeśli są to ... zatrzymują się w dziurze i łowią. Kamery używali tylko w pre fishingu by sprawdzić - jaki to typ struktury np. kamienie, tarlisko itd. czy w danych strukturach są ryby. Później to już tylko flasher'y.

Pozdrawiam

Remek

• 0